Beerschot op Oostende zien spelen en das ook niet veel soeps.
Verdediging is zeker te pakken. Pyrochenko heeft een draaicirkel van een tractor. En da's gewoon om ver kegelen.
Veel ruimte geven ze ook weg. Maar wij gaan bij de zaak moeten zijn en het niet te gemakkelijk opnemen.
Ik denk dat ze in Antwerpen net hetzelfde denken...
Als je onze tweede helft zondag zag, dan zijn wij ook niet veel soeps...
Das ook een feit. Zal gewoon jaartje overleven zijn dit jaar. Top8 zit er volgens mij, met huidige spelers, niet in. We zijn te weinig een team.
Volgend jaar zal het er om gaan. Wanneer 3 clubs moeten zakken
Haal 1deftige 8 (in u 4-4-2 systeem) en je speelt sowieso top-8, zeker weten
En zorg voor back-up op de rechtsachter
San Iker, ben je het niet met mij eens dat een goeie sterke spits voor een ploeg als Zulte Waregem zeer belangrijk is?
Larin na nieuwjaar niets meer waard maar het succes van Essevee in de heenronde was targetman Larin gecombineerd met de klasse van Berahino en Deschacht kuiste veel op.
ZW een historie met targetspitsen die een bal konden bijhouden: Salou, Leye, Sylla op z'n best.
Maar als je nu naar Vossen een bal speelt ben je hem direct weer kwijt en kan je als team nooit eens opschuiven en kom je direct weer in de onderdrukking terecht. Een bal in de lucht spelen naar hem ook kansloos want wint geen kopduel tegen een duelkrachtige grote sterke verdediger.
Mbokani op die manier levensbelangrijk bij Antwerp. Onuachu zeer belangrijk voor Genk, als die inkomt heb je schrik, niet van Cyrielke Dessers.
In Brugge denken ze met weemoed terug aan Wesley, die geen zuivere goalgetter was maar een verdediging wel ongelooflijk aan de praat hield en z'n ploeg deed opschuiven.
Als het echt het plan is om een hele competitie af te werken met Vossen diep in de punt gaan we nog vaak zitten vloeken vrees ik.