Thuis tegen genk, dan naar beerschot..Makkelijk is anders..
Citaat van: Porky op augustus 01, 2020, 06:01:51 pmThuis tegen genk, dan naar beerschot..Makkelijk is anders..Wij zijn in de Pro League, wij kunnen toch niet bang zijn om een uitwedstrijd tegen Beerschot. Zonder publiek. Ik weet niet als we winnen, maar wij moeten moedig spelen, net als in elke wedstrijd.Ik vind dat een interessante kalender, en wij moeten tegen iedere ploeg spelen, vroeg of laat, zo ja.
Op 18 oktober tegen Antwerp ,de dag van de ronde van vlaanderen.
Vreemd dat er geen reactie komt over het feit dat er straks op een maandagavond gevoetbald zal worden? En wees maar gerust dat dit zo zal blijven mochten we binnen x-aantal jaar terug naar 16 ploegen gaan in 1A. Supporters zijn van geen tel, maar dat wisten we al langer helaas.
Ik heb zo, stilletjes aan, het gevoel, dat we binnenkort terug vanuit onze zetel zullen mogen volgen. De roep naar wedstrijden zonder supporters, wordt groter.
4 corona gevallen bij Antwerpenafgelasting kan dus dichterbij komen
Citaat van: Boer uit Waregem op oktober 11, 2020, 07:42:18 pm4 corona gevallen bij Antwerpenafgelasting kan dus dichterbij komen2 geblesseerden, coopman en de sartEn seck en lukaku
Citaat van: Porky op oktober 12, 2020, 09:12:52 amCitaat van: Boer uit Waregem op oktober 11, 2020, 07:42:18 pm4 corona gevallen bij Antwerpenafgelasting kan dus dichterbij komen2 geblesseerden, coopman en de sartEn seck en lukakuda zijn idd namen die ge liever niet mistmaar met hun kern.... wissels genoeg...
Nu beker niet doorgaat wordt 1e match na winterstop tegen Moeskroen.Wil dus zeggen dat we voor Nieuwjaar spelen tegen- cercle- stvvNa Nieuwjaar - moeskroen- beveren3x thuis12/12 moet je hier halen!
Citaat van: Porky op december 10, 2020, 04:48:15 pmNu beker niet doorgaat wordt 1e match na winterstop tegen Moeskroen.Wil dus zeggen dat we voor Nieuwjaar spelen tegen- cercle- stvvNa Nieuwjaar - moeskroen- beveren3x thuis12/12 moet je hier halen!Lichtjes naiëf om dit te veronderstellen. Ik zal al content zijn met een 6/12