Auteur Topic: Oefenprogramma 2021-2022  (gelezen 95375 keer)

Offline scott

• Leden
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2021-2022
« Reactie #240 Gepost op: juli 25, 2020, 05:50:03 pm »
Nog veel werk.
Mis vooral kwaliteit op centrale as. Goede CV, goede 6of8 en een spelverdeler op de 10

en een balvaste spits, want hoe vaak hebben we onze spitsen gezien?

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #241 Gepost op: juli 25, 2020, 05:50:09 pm »
Ik vrees dat Vossen ook niet meer goed genoeg is

Offline mogul

• Leden
« Reactie #242 Gepost op: juli 25, 2020, 05:52:18 pm »
Oli is serieus aan het zwemmen, keer op keer gepakt in snelheid, Marcq zijn gewone zelve, slecht dus.  We hadden 2 kansen, die 2de(Vossen of Govea) moet er altijd in.    Govea zou nu toch moeten opstaan, doet hij andermaal niet, wij hebben daar niks aan.
STVV de betere ploeg, bij ons zit er weinig in, geen lijn, geen ploeg, geen leider, het is een oefenmatch, er moeten dingen worden uitgetest, zoals 3 vanachter, maar dan zie je zelfs een ervaren kerel als Oli zwemmen.    Een Sadio en Seck zijn voor deze ploeg heel belangrijk, zonder die 2 wordt dit heel moeilijk om dit systeem te spelen, nog veel werk aan de winkel, ik hoop dat we een aantal spelers nog kunnen verkopen,Govea,Marcq, de twee belangrijkste voor mij, en met dat geld dan andere gaan halen,we hebben nog kwaliteit nodig.

Sommigen overschatten Seck toch enorm hoor
Sommigen ONDERSCATTEN Seck enorm

Ik schat hem naar waarde, maar hij is niet onmisbaar.
Coacht goed, maar is niet goed in balrecuperatie en heeft nooit oog voor de man in zijn rug. Dat zeg ik al sinds die hier zit
In de kern die we hebben is hij onmisbaar, ja, we hebben geen betere voor die plek, wie ga jij daar zetten van de spelers die we nu hebben? 
Seck is voor ons op die plaats onmisbaar, point final!
Naar de wedstrijd nu; we hadden op een hele match 4 kansen, 4!  Veel te weinig ! En blijkbaar tweede helft bij STVV maar een stuk of 4 basisspelers, ik weet niet of dit waar is.  We hebben nog heel veel werk,er is ook nog geen type-elftal.
Het probleem blijft hetzelfde, we moeten eerst spelers kunnen verkopen,Marcq,Govea,Humpreys(zwak) om kwalitatieve spelers te kunnen halen, met wat we nu zien zijn wij rijp voor 1B, maar het kan rap keren door 1 of 2 kwaliteitsvolle spelers erbij te hebben, ik hoop daarop.

Offline Forza Essevee

• Leden
« Reactie #243 Gepost op: juli 25, 2020, 05:53:39 pm »
Ik vrees dat Vossen ook niet meer goed genoeg is
Dat is hij al jaren niet meer.. Heb deze transfer nooit begrepen.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #244 Gepost op: juli 25, 2020, 06:02:30 pm »
Nog werk nodig, maar degelijke wedstrijd. Vond de wedstrijd van De Bock niet slecht.

Offline Esseveefan1

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #245 Gepost op: juli 25, 2020, 06:04:20 pm »
Oparé onze beste man
Goed in balrecuperatie en kan voorzetten geven. Dompé kan een actie maken. Begrijp niet waarom hij niet veel mag spelen. Dury is wss geen fan. Govea barslecht (weeral) maar mag wel spelen van dury 🤔

Offline mogul

• Leden
« Reactie #246 Gepost op: juli 25, 2020, 06:21:37 pm »
Nog werk nodig, maar degelijke wedstrijd. Vond de wedstrijd van De Bock niet slecht.
Gaf ook 2 goeie voorzetten, en is stevig in duel, zo hebben we er niet veel.  Ik zou graag eens onze beste opstelling zien, en ik hoop toch op een 4-4-2, met Opare en De Bock en Oli en Ewoud, Seck en Sissako,Dompé en Srarfi en Berahino en een andere spits, ik kies dan eerder Bruno dan Vossen.  Ik begrijp heel goed dat je nu een systeem wil uittesten zoals die met 3 vanachter, maar ik denk niet dat we daar de ploeg voor hebben.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #247 Gepost op: juli 25, 2020, 06:30:14 pm »
Gaf ook 2 goeie voorzetten, en is stevig in duel, zo hebben we er niet veel.  Ik zou graag eens onze beste opstelling zien, en ik hoop toch op een 4-4-2, met Opare en De Bock en Oli en Ewoud, Seck en Sissako,Dompé en Srarfi en Berahino en een andere spits, ik kies dan eerder Bruno dan Vossen.  Ik begrijp heel goed dat je nu een systeem wil uittesten zoals die met 3 vanachter, maar ik denk niet dat we daar de ploeg voor hebben.

Proberen ook dat systeem omdat ze veel te weinig verdedigers hebben (Dury in Krant van W-Vl)

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #248 Gepost op: juli 25, 2020, 08:03:19 pm »
Wat mij verontrust is dat we zo weinig kansen creëren. Hoeveel kansen hebben we gehad tegen St Truiden ? Buiten de goals 1 of 2 misschien. Kijk dan eens naar de tegenstander die zeer veel kansen kon afdwingen. Je ziet ook zelden of nooit eens een slim doorsteekpasje. Soms denk ik dat er te weinig voetbalverstand in zit.

Offline isidoor

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #249 Gepost op: juli 25, 2020, 08:20:54 pm »
De Bock heeft heel goed gespeeld. Ik vond hem heel keurig in zijn verdedigen en passing.

Offline Esseveefan1

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #250 Gepost op: juli 25, 2020, 09:22:12 pm »
De Bock heeft heel goed gespeeld. Ik vond hem heel keurig in zijn verdedigen en passing.
idd
Gaf ook een goeie voorzet.
Is toch niet zo slecht.

Offline d_trulliaj

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #251 Gepost op: juli 25, 2020, 09:40:28 pm »
idd
Gaf ook een goeie voorzet.
Is toch niet zo slecht.
2. Iedereen hier is te pessimistisch.

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #252 Gepost op: juli 25, 2020, 10:30:24 pm »

Proberen ook dat systeem omdat ze veel te weinig verdedigers hebben (Dury in Krant van W-Vl)

Te weinig verdedigers.... Je moet dat toch maar durven zeggen.  En Griek, de Australier en Humphreys.

Als je dit zegt in de krant : zeg dan gewoon : we hebben gefaald en hebben veel geld verprutst.

Offline Esseveefan1

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #253 Gepost op: juli 25, 2020, 10:40:50 pm »
Eigenlijk zouden we nog een 10 nodig hebben.
Mss ergens uit de franse 2e klasse. Die is dan niet zo duur.

Offline Forza Essevee

• Leden
« Reactie #254 Gepost op: juli 25, 2020, 11:33:04 pm »
Ik ben beginnen kijken in de tweede helft en hierin vielen De Bock en Srarfi me toch wel op in positieve zin. De Bock wint zijn duels, speelt in naar het juiste kleur (wat bij onze vorige linksachters nogal een moeilijke taak leek) en had tot 2x toe een goede voorzet in huis. Nog wat ritme opdoen en hij kan absoluut een aanwinst zijn. Ook Opare aan de andere kant vond ik meer dan degelijk. Laat dat nu net onze 2 'floptransfers' zijn volgens sommige kenners hier. Geef ze tijd en kansen. :) Verder viel Srarfi me op met af en toe een geslaagde dribbel, hij brengt bovendien snelheid op de flank en scoorde fraai het tweede doelpunt. Hopelijk heeft hij zich ondertussen goed genoeg aangepast en kan hij meteen van waarde zijn voor ons.

Zoals sommigen hierboven al schreven is Govea inderdaad een schande. Loopt absoluut tegen zijn zin hier te voetballen en dat merk je aan alles. Maakt amper meters, in balverlies zet hij quasi geen druk,... In balbezit zou hij op z'n sterkst moeten zijn en kan hij de creatieveling zijn die we zoeken, maar verder dan wat balletjes breed of terug komt hij ook niet. ??? Dan 10x liever een Van Hecke , die absoluut ook tekort komt, maar die er wel zijn kop voor legt.

Als je per se met 3 verdedigers wil spelen moet je een centrale as hebben met heel veel balvastheid. Dat ontbreken we helaas. Vossen houdt geen pepernoot bij en op ons middenveld is enkel Sissako / Berahino een beetje balvast. Daarnaast heb je 2 'wingers' nodig die veel volume hebben en zowel aanvallend als verdedigend hun mannetje kunnen staan. Ik zie deze profielen niet meteen in onze kern. Geef mij maar een 4-4-2 of een 4-3-3 (die in balverlies 4-5-1 wordt). Bossut - Opare - Pletinckx - Deschacht - De Bock - Sissako - Seck -  Berahino - Dompé - Srarfi en Bruno als diepe spits. Dan heb je een ervaren defensie met een stevige buffer op de 6 en een voetballend type op de 8. Daarnaast snelheid en dreiging op je flanken en Bruno eindelijk eens op zijn allerbeste positie. Dan heb je (voorlopig) Vossen, Sylla, Govea, Marcq, Humprehys, Kainourgios, Bansen op de bank. We moeten gewoon hopen dat we de zware contracten van Marcq / Govea nog zien kwijt te geraken en nog een speler als Dejaegere of Gerkens met het vrijgekomen loon kunnen strikken. Waarschijnlijk ijdele hoop maar bon  ::)
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Tibo01

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #255 Gepost op: juli 25, 2020, 11:47:54 pm »
Voila, einde discussie. Wat forza essevee uitlegt is de nagel op de kop. Srarfi, De Bock en Opare waren lichtpuntjes, zijn opstelling is toch een mooi team waar je iets mee kan en een jong Belgisch talent erbij mag zeker.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #256 Gepost op: juli 26, 2020, 08:45:33 am »
Ik heb net eens die opstelling van STVV bekeken
Op 2 man na was dat een volledig B-elftal. Het maakt het nog pijnlijker

Offline Naughtius Maximus

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #257 Gepost op: juli 26, 2020, 10:31:11 am »

Meestal volgden in onze geschiedenis de beste seizoenen op de slechtste voorbereidingen. Niet doemdenken, we hebben 15 goede spelers. Is weinig, maar het seizoen gaat ook raar zijn.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #258 Gepost op: juli 26, 2020, 11:20:54 am »

Meestal volgden in onze geschiedenis de beste seizoenen op de slechtste voorbereidingen. Niet doemdenken, we hebben 15 goede spelers. Is weinig, maar het seizoen gaat ook raar zijn.

Daar ben ik het niet mee eens.
Zoveel slechte voorbereidingen spelen wij niet hoor.
Weet niet van waar dat komt eigenlijk.

En als er een slechte voorbereiding in zat, werd er ingegrepen.
Malanda en Hazard maakten geen voorbereiding mee toe ze hier toekwamen. Waren wel de steunpilaren van de ploeg.

Daarim hoop ik nog altijd dat men inziet dat het nu te weinig is, en dat men ook nog ingrijpt.
Er is zeker niets verloren, er is op bepaalde posities kwaliteit, alleen ontbreekt het op de sleutelposities aan sterke spelers

Offline Esseveefan1

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #259 Gepost op: juli 26, 2020, 11:32:26 am »

Daar ben ik het niet mee eens.
Zoveel slechte voorbereidingen spelen wij niet hoor.
Weet niet van waar dat komt eigenlijk.

En als er een slechte voorbereiding in zat, werd er ingegrepen.
Malanda en Hazard maakten geen voorbereiding mee toe ze hier toekwamen. Waren wel de steunpilaren van de ploeg.

Daarim hoop ik nog altijd dat men inziet dat het nu te weinig is, en dat men ook nog ingrijpt.
Er is zeker niets verloren, er is op bepaalde posities kwaliteit, alleen ontbreekt het op de sleutelposities aan sterke spelers
idd
Govea wisselen met een andere 10.
Hopelijk lukt de deal met anderlecht voor gerkens.