Auteur Topic: abonnement 2020-2021  (gelezen 52192 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #160 Gepost op: september 04, 2020, 03:12:10 pm »
De regel is er gewoon om de mensen die ondanks Corona het risico namen en hun abonnement voor het seizoen verlengd hebben en zich lid maakten bij een lokaal, te bedanken en een voorrangs periode van 4 dagen te geven. Niet meer dan normaal in mijn ogen.. vanaf dinsdag kan je zonder u lid te maken bij een lokaal in het onthaal registreren voor de wedstrijden. Voor zij die daar dan allerhande complot theorieën over verzinnen of dergelijke.. succes maar ge gaat de 80 nie halen.
Dus je moet naar het onthaal gaan om uw plaatsen te registreren? Ga je dit niet online kunnen doen?
Ik vermoed van wel maar ben niet 100% zeker.
South Lane Crew.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.671
  • Essevee!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #161 Gepost op: september 04, 2020, 03:25:08 pm »
Met alle respect, maar waarom moet dit nu in godsnaam zo nodeloos complex gemaakt worden? Zeg gewoon: abo's hebben voorrang. Die extra voorrang voor leden van een supportersclub is toch compleet nutteloos? Precies of die supportersclubs zitten te wachten op nog een pak extra administratieve rompslomp bovenop hun gewone job.
Beter zou zijn 'willen jullie aub de supportersclubs steunen ?'ipv zo omfloerst te proberen om nog wat leden te ronselen, maar goed, ik hoor een stemmeke roepen' ge kunt nu weer naar de voetbal als abonnee en t'e were nie wel', ik ga het hierbij laten.

Er stelt zich een bijzonder groot probleem zolang personen als Titeca daar de supporters vertegenwoordigen. Titeca is NIET  de vertegenwoordiger van alle abonnees . ESSEVEE k weet niet indien jullie hier meelezen maar dit gezeik moet echt ophouden.
Wij zijn jarenlang supporter en abonnee van SV zulte waregem, wij willen weliswaar niets te maken hebben met dubieuze personen zoals ne Titeca
dikke 2

Offline Nielom89

  • Leden
  • Berichten: 23
  • Essevee!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #162 Gepost op: september 04, 2020, 07:47:05 pm »
De regel is er gewoon om de mensen die ondanks Corona het risico namen en hun abonnement voor het seizoen verlengd hebben en zich lid maakten bij een lokaal, te bedanken en een voorrangs periode van 4 dagen te geven. Niet meer dan normaal in mijn ogen.. vanaf dinsdag kan je zonder u lid te maken bij een lokaal in het onthaal registreren voor de wedstrijden. Voor zij die daar dan allerhande complot theorieën over verzinnen of dergelijke.. succes maar ge gaat de 80 nie halen.

Wat een zever. Wij hebben ook ons abonnement verlengt ondanks corona, maar niet aangesloten bij supportersclub. Waar is ons bedankje dan? Lijkt me nu gewoon wat extra geld eruit halen voor de supportersclub.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.999
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #163 Gepost op: september 04, 2020, 08:07:10 pm »
De regel is er gewoon om de mensen die ondanks Corona het risico namen en hun abonnement voor het seizoen verlengd hebben en zich lid maakten bij een lokaal, te bedanken en een voorrangs periode van 4 dagen te geven. Niet meer dan normaal in mijn ogen.. vanaf dinsdag kan je zonder u lid te maken bij een lokaal in het onthaal registreren voor de wedstrijden. Voor zij die daar dan allerhande complot theorieën over verzinnen of dergelijke.. succes maar ge gaat de 80 nie halen.

Wat een zever. Wij hebben ook ons abonnement verlengt ondanks corona, maar niet aangesloten bij supportersclub. Waar is ons bedankje dan? Lijkt me nu gewoon wat extra geld eruit halen voor de supportersclub.

Hier zelfste!
Stank voor dank!
Alweer..

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #164 Gepost op: september 04, 2020, 08:10:06 pm »
De regel is er gewoon om de mensen die ondanks Corona het risico namen en hun abonnement voor het seizoen verlengd hebben en zich lid maakten bij een lokaal, te bedanken en een voorrangs periode van 4 dagen te geven. Niet meer dan normaal in mijn ogen.. vanaf dinsdag kan je zonder u lid te maken bij een lokaal in het onthaal registreren voor de wedstrijden. Voor zij die daar dan allerhande complot theorieën over verzinnen of dergelijke.. succes maar ge gaat de 80 nie halen.

Wat een zever. Wij hebben ook ons abonnement verlengt ondanks corona, maar niet aangesloten bij supportersclub. Waar is ons bedankje dan? Lijkt me nu gewoon wat extra geld eruit halen voor de supportersclub.

Hier zelfste!
Stank voor dank!
Alweer..

Idem hier. Heb vroeg verlengd, ook al wist ik dat het een moeilijk jaar zou worden.
Beginnen ze te zeveren, over aansluiten bij supportersclub. Ik heb daar echt geen behoefte aan.
Dit slaat nergens op!
-SVZW Forever-

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 968
  • Essevee!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #165 Gepost op: september 04, 2020, 08:52:28 pm »
Met alle respect, maar waarom moet dit nu in godsnaam zo nodeloos complex gemaakt worden? Zeg gewoon: abo's hebben voorrang. Die extra voorrang voor leden van een supportersclub is toch compleet nutteloos? Precies of die supportersclubs zitten te wachten op nog een pak extra administratieve rompslomp bovenop hun gewone job.
Beter zou zijn 'willen jullie aub de supportersclubs steunen ?'ipv zo omfloerst te proberen om nog wat leden te ronselen, maar goed, ik hoor een stemmeke roepen' ge kunt nu weer naar de voetbal als abonnee en t'e were nie wel', ik ga het hierbij laten.

Er stelt zich een bijzonder groot probleem zolang personen als Titeca daar de supporters vertegenwoordigen. Titeca is NIET  de vertegenwoordiger van alle abonnees . ESSEVEE k weet niet indien jullie hier meelezen maar dit gezeik moet echt ophouden.
Wij zijn jarenlang supporter en abonnee van SV zulte waregem, wij willen weliswaar niets te maken hebben met dubieuze personen zoals ne Titeca
dikke 2
Nog eentje die zich hierbij wilt aansluiten

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.798
  • Essevee!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #166 Gepost op: september 04, 2020, 09:02:52 pm »
klopt allemaal
MAAR
1) we mogen gaan er is voor iedereen plek
2) ken je iemand die lid is, zet ulder bij hem mee 5 samen en laat die ene registreert
3) als er enen van Club in de tribune zit, worden coronaregels geschonden....

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #167 Gepost op: september 04, 2020, 09:43:36 pm »
klopt allemaal
MAAR
1) we mogen gaan er is voor iedereen plek
2) ken je iemand die lid is, zet ulder bij hem mee 5 samen en laat die ene registreert
3) als er enen van Club in de tribune zit, worden coronaregels geschonden....
Het is blijkbaar wel degelijk alle 5 aangesloten zijn bij een supportersclub en dus niet eentje van de 5. Gans die regeling slaat nergens op en is te zot voor woorden. Dat ze zelf niet communiceren of die zogenaamde supportersraad waarom dit in godsnaam nodig is, zegt ook weer veel. Ze mogen dringend beginnen stoppen met hun supporters te behandelen als stront. Binnenkort zullen ze mogen spelen voor louter de supportersraad en ne peirdekop. Al dat onnozel regeltjesgedoe zorgt er alleen maar voor dat er nog meer mensen afhaken.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.654
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #168 Gepost op: september 04, 2020, 09:48:44 pm »
klopt allemaal
MAAR
1) we mogen gaan er is voor iedereen plek
2) ken je iemand die lid is, zet ulder bij hem mee 5 samen en laat die ene registreert
3) als er enen van Club in de tribune zit, worden coronaregels geschonden....
Het is blijkbaar wel degelijk alle 5 aangesloten zijn bij een supportersclub en dus niet eentje van de 5. Gans die regeling slaat nergens op en is te zot voor woorden. Dat ze zelf niet communiceren of die zogenaamde supportersraad waarom dit in godsnaam nodig is, zegt ook weer veel. Ze mogen dringend beginnen stoppen met hun supporters te behandelen als stront. Binnenkort zullen ze mogen spelen voor louter de supportersraad en ne peirdekop. Al dat onnozel regeltjesgedoe zorgt er alleen maar voor dat er nog meer mensen afhaken.
Klopt, heb het nagevraagd. Blijkt dat iedereen lid moet zijn. Was dus niet af te leiden uit de communicatie op de website van Essevee.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.999
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #169 Gepost op: september 04, 2020, 10:00:23 pm »
Misschien ideetje van Titeca en co

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #170 Gepost op: september 05, 2020, 09:45:33 am »
Ben je lid van een supportersclub kan je u als eerste registreren om aanwezig te zijn.
Ben je het niet, dan wacht je een paar dagen langer.

Duidelijk een regeling om de supportersclub wat extra zieltjes te laten winnen. Rijk gaan ze er niet van worden hoor.

Dat is nu toch allemaal zo geen drama.

Online Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 798
  • Essevee!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #171 Gepost op: september 05, 2020, 10:12:50 am »
Ben je lid van een supportersclub kan je u als eerste registreren om aanwezig te zijn.
Ben je het niet, dan wacht je een paar dagen langer.

Duidelijk een regeling om de supportersclub wat extra zieltjes te laten winnen. Rijk gaan ze er niet van worden hoor.

Dat is nu toch allemaal zo geen drama.

Ik vind dit wel een belangrijk punt, want het gaat hier over een structureel probleem binnen essevee.
Indien er 4500 abonnees zijn, hoeveel daarvan zijn aangesloten bij een supportersclub???
Titeca en consoorten vertegenwoordigen mss die supportersclubs maar dit is nog niet de helft van alle abonnees...
Het management van essevee moet stoppen met dit amateurisme..

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.274
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #172 Gepost op: september 05, 2020, 10:48:10 am »
Wat een gezever zeg! Ik ben ook lid (Anzegem), maar ga enkel mee bij combi=regelingen. Anders met de auto. Supportersclubs hebben het door corona qua inkomsten ook moeilijker he (geen bbq, kaartingen, drankverkoop op de bussen...). Ik registreer mij woensdag. Al die zifters hier zouden da beter ook doen. Er staan ploegen boven ons die niet beter zijn dan wij. Standard speelt vb ook niet sprankelend. Dus zorg maar allemaal dat ge er zijt tegen de leider en tegen FCB ! Ze gaan ons kunnen gebruiken !

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.308
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #173 Gepost op: september 05, 2020, 11:26:24 am »
Ik wacht ook gewoon tot woensdag om mij te registreren.

Akkoord dat ze de supportersclubs willen helpen, maar probeer dit op een andere manier te doen.

Ik heb € 270 voor mijn abonnement betaald, maar daarvan zijn er al 2 thuismatchen voorbij, krijgen wij dan geld terug of niet?
SV TILL I DIE

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.999
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #174 Gepost op: september 05, 2020, 11:47:10 am »
Ik wacht ook gewoon tot woensdag om mij te registreren.

Akkoord dat ze de supportersclubs willen helpen, maar probeer dit op een andere manier te doen.

Ik heb € 270 voor mijn abonnement betaald, maar daarvan zijn er al 2 thuismatchen voorbij, krijgen wij dan geld terug of niet?

Zo was het toch beloofd..
Maarja met ons bestuur weet je nooit..

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #175 Gepost op: september 05, 2020, 11:48:19 am »
Ik wacht ook gewoon tot woensdag om mij te registreren.

Akkoord dat ze de supportersclubs willen helpen, maar probeer dit op een andere manier te doen.

Ik heb € 270 voor mijn abonnement betaald, maar daarvan zijn er al 2 thuismatchen voorbij, krijgen wij dan geld terug of niet?
Ik hoop toch dat we dat geld terugkrijgen tenzij de supporter zelf zegt'ik heb het niet nodig',beetje zoals de concertzalen deden ivm afgelaste concerten.  Zou schandalig zijn indien de club 'van niks gebaart '.
Er zou geen kritiek zijn wanneer ze zouden vragen aan de abonnementhouders om een steuntje te geven aan de supporterslokalen integendeel zelfs,maar door dit omfloerst manoeuvre krijg je bij veel supporters een wrang gevoel,terecht.  Ze gaan het nooit snappen.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #176 Gepost op: september 05, 2020, 12:00:33 pm »
Ik wacht ook gewoon tot woensdag om mij te registreren.

Akkoord dat ze de supportersclubs willen helpen, maar probeer dit op een andere manier te doen.

Ik heb € 270 voor mijn abonnement betaald, maar daarvan zijn er al 2 thuismatchen voorbij, krijgen wij dan geld terug of niet?
Ik hoop toch dat we dat geld terugkrijgen tenzij de supporter zelf zegt'ik heb het niet nodig',beetje zoals de concertzalen deden ivm afgelaste concerten.  Zou schandalig zijn indien de club 'van niks gebaart '.
Er zou geen kritiek zijn wanneer ze zouden vragen aan de abonnementhouders om een steuntje te geven aan de supporterslokalen integendeel zelfs,maar door dit omfloerst manoeuvre krijg je bij veel supporters een wrang gevoel,terecht.  Ze gaan het nooit snappen.

2 !
-SVZW Forever-

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #177 Gepost op: september 05, 2020, 12:08:51 pm »
Ik wacht ook gewoon tot woensdag om mij te registreren.

Akkoord dat ze de supportersclubs willen helpen, maar probeer dit op een andere manier te doen.

Ik heb € 270 voor mijn abonnement betaald, maar daarvan zijn er al 2 thuismatchen voorbij, krijgen wij dan geld terug of niet?

Dat is toch allemaal al vastgelegd.
https://www.essevee.be/nl/fans/ticketing/abo2021/terugbetaling-2021

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.713
  • Essevee! Olé Olé!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #178 Gepost op: september 05, 2020, 12:11:26 pm »
Ik wacht ook gewoon tot woensdag om mij te registreren.

Akkoord dat ze de supportersclubs willen helpen, maar probeer dit op een andere manier te doen.

Ik heb € 270 voor mijn abonnement betaald, maar daarvan zijn er al 2 thuismatchen voorbij, krijgen wij dan geld terug of niet?
Ik hoop toch dat we dat geld terugkrijgen tenzij de supporter zelf zegt'ik heb het niet nodig',beetje zoals de concertzalen deden ivm afgelaste concerten.  Zou schandalig zijn indien de club 'van niks gebaart '.
Er zou geen kritiek zijn wanneer ze zouden vragen aan de abonnementhouders om een steuntje te geven aan de supporterslokalen integendeel zelfs,maar door dit omfloerst manoeuvre krijg je bij veel supporters een wrang gevoel,terecht.  Ze gaan het nooit snappen.

2 !

Mensen lees es de site hé, staat er allemaal tot in de puntjes op uitgelegd.

> https://www.essevee.be/nl/fans/ticketing/abo2021/terugbetaling-2021

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.273
  • Essevee!
Re: abonnement 2020-2021
« Reactie #179 Gepost op: september 06, 2020, 02:59:45 pm »
FREQUENTLY ASKED QUESTIONS
06 september 2020 via essevee.be

Kan ik als abonnee naar de volgende wedstrijd(en) komen?
Ja, de eerstvolgende thuiswedstrijden tegen Charleroi (13/09) en Club Brugge (20/09) zijn enkel toegankelijk voor al onze abonnees. De regeling voor de volgende wedstrijden hangt af van de richtlijnen die op ons afkomen.

Hoe reserveer ik een plaats in het Regenboogstadion?
Abonnees die lid zijn van een officiële supportersclub kunnen nu al hun plaats(en) reserveren via hun supportersclub. Abonnees die niet aangesloten zijn bij een supportersclub kunnen zich vanaf woensdag 9 september registreren voor deze twee thuiswedstrijden. Er wordt momenteel nog gesleuteld aan het online registratiesysteem. Alle abonnees (ook geen leden van supportersclubs) zullen sowieso een plaats kunnen bemachtigen. Zij krijgen op woensdag 9 september alle informatie op mail doorgestuurd.

Moet ik lid zijn van een supportersclub?
Nee, maar je kan jouw bubbel van 5 personen alvast registreren bij onze supportersclubs. Je kan ook nog steeds lid worden van een supportersclub. Op essevee.be/fans vind je de dichtstbijzijnde supportersclub en alle contactgegevens.

Mag ik met meer dan 5 personen naar het voetbal komen?
Nee, voorlopig laten we enkel bubbels van 5 personen toe, ook al zitten er kinderen in jouw bubbel.

Kan ik op mijn vaste plaats gaan zitten?
De verantwoordelijke van de bubbel plaatst de bestelling via de supportersclubs of via ons online ticketingplatform. Hij of zij selecteert het vak van zijn of haar abonnement. De bubbel zal dan ook plaatsnemen in dat vak. Je krijgt automatisch de best beschikbare plaats toegewezen (volgens het principe best available seat) en zo vormt ons ticketingsysteem ook automatisch de bubbels.

Kan ik mijn abonnement gebruiken?
We bezorgen je een e-ticket of ticket van zodra je bestelling werd verwerkt. Dat is het enige geldige toegangsbewijs voor de wedstrijden tegen Charleroi en Club Brugge. Op dat ticket staat je nieuwe plaats vermeld. Je krijgt toegang tot het stadion met je (geprint!) e-ticket. Breng ook je abonnement mee als je naar de wedstrijd komt. Je zult het nodig hebben om een drankje te bestellen.

Het vak waar ik normaal een abonnement heb, zit vol. Krijg ik een compensatie als ik in een ander vak moet zitten?
Nee, we werken volgens het principe first come, first served. Dat wil zeggen dat we ieder vak opvullen zolang de voorraad strekt. Je reserveert dus best zo snel mogelijk je plaatsen via je supportersclub of (van zodra het kan) online of in de Essevee Shop.

Mag ik mijn abonnement doorgeven aan iemand anders?
Om contactopsporing mogelijk te maken is het belangrijk dat iedereen met een ticket op zijn of haar naam het stadion betreedt. Aan het ticket hangen dan ook je gegevens (minstens e-mailadres en telefoon) vast dus je hoeft niet meer te registreren als je in het stadion aankomt.

Bron: https://www.essevee.be/nl/faqcorona