Maximus toch.Geloof jij echt dat de fans van Essevee echt naar zo'n fusiegedrocht zouden gaan?
Ik in alle geval niet en met mij vele,vele anderen
Ik geloof daar heel zeker in. Supporters zijn kuddedieren, perfect te sturen in een richting. Gewoon zorgen dat het sportief in orde is en de rest volgt. No problem. En de enkelingen die nu zeggen dat ze er tegen zijn, zijn de eersten die gaan supporteren.
Als ik U goed begrijp zijn voetbalsupporters kuddedieren zonder verstand en ik zou het nog moeten beginnen geloven ook.
'zonder verstand' : dat is voor jouw rekening. Hoeveel supporters zijn er afgehaakt na de fusie met Zulte. Nauwelijks of geen, zolang alles goed ging. De grootste fout die gemaakt is, is ons stadion. Dat had ergens anders moeten gebouwd worden. Ze hadden er betere appartementsblokken opgezet en een stadion aan de autostrade gelegd.
Supporters die er altijd staan, iedere match, hoe goed of slecht de Essevee ook speelt? Veel, ook na de fusie werd een bepaalde groep supporters geviseerd,werd die groep kapot gemaakt door onnozele stadionverboden, door bepaalde beslissingen van het bestuur! Misschien is 300-1000 die-hard supporters niet veel voor jouw, maar voor mij wel. Ksv Waregem bestond niet meer, voor u misschien niet belangrijk, voor mensen die niks anders hebben gekend, was dit het definitieve einde. Die komen dan af en toe, 1 keer per seizoen zal al veel zijn, en dan nog ter ere van Mario(waar er nog veel niet bij waren van vroeger), maar die hebben geen abbo, die komen nooit meer terug, tenzij.... En inderdaad, een heel nieuwe groep jonge mensen kwamen erbij, maar het is nu toch al duidelijk dat er heel wat successupporters waren, nu gaat het al een aantal jaren minder, en dit jaar nog slechter, wel, die komen al niet meer, dan vraag ik mij af hoeveel supporters wij zouden hebben in 1B?
Wanneer je dan zou fusioneren met Kortrijk, de vijand, niet zoals Zulte dus,dan is uw volledige identiteit naar de knoppen, als jij denkt dat er daar dan 15000 man gaat op afkomen, zelfs indien ze enorm succesvol zouden zijn, tja, dan leef jij in een droomwereld, dat mag, maar is totaal niet realistisch. Maar u doet maar.