Citaat van: Naughtius Maximus op Gisteren om 06:14:07 am
Citaat van: Zigzag op maart 22, 2022, 09:03:15 pm
Citaat van: Goesse op maart 22, 2022, 08:35:02 pm
Buiten Simons is er geen knowhow binnen de club.
Dury zijn visie was verouderd en Cordier kan enkel nog spelers halen door gewoon teveel ‘toegevingen’ te doen (zie bv. Gano, Vossen, Ciranni, Fadera, …).
Het project Essevee raakt niet meer verkocht, niet aan (jeugd)spelers en zelfs niet meer aan de supporters, die stilletjesaan afhaken.
We hebben een marketeer/sportief directeur nodig die hier een visie uitzet want ik weet niet meer waarvoor we staan.
Daar ben ik mee akkoord.
Je hebt een figuur nodig die iets kan neerzetten en een gevoel kan creëren. Nu ‘wordt er maar wat gedaan’ heb ik het gevoel.
De arrogantie van velen op dit forum is echt storend. Iedereen weet dat Dion Deneve geen nieuwe KDB is. Maar moeten we daarom zo afgeven op die gast, die er altijd 100% is blijven voor gaan. En als hij getekend heeft bij de Veekaa, dan is dat zijn goed recht. Fair enough.
Wat velen hier niet beseffen is dat we - gezien we defintief geparkeerd staan bij de laatste 8/10 van de competitie (vergeet in de toekomst de PO I en PO II) wegens onze financiële beperkingen en beperkte schaalgrootte en achterban - we het in de toekomst met spelers van het niveau Deneve zullen moeten doen. We gaan in geen 100 jaar nog een Hazard, Malanda, Dalsgaard, Meité,.... nog vinden, tenzij met allerlei rare makelaarsconstructies (wat trouwens bij de 4 voornoemde spelers ook al het geval was) die meer en meer als een onverkapte vorm van mensenhandel kan worden gezien. Ieder jaar geraken we meer en meer achterop. Ik voorspel nu al dat we volgend jaar weer in het zelfde straatje zullen zitten. Wat voor ons geldt, geldt trouwens ook voor de Veekaa, Westerlo, Waasland-Beveren, Lokeren destijds,... We zijn te klein geworden en er komt een dag dat we degraderen. En dan zal het te laat zijn. We moeten NU handelen en met de buren praten, zodat we binnen 3/4 jaar nog een enigzins deftige provincieclub kunnen vormen. En ja, de supporters zullen volgen. Zelfs uit de Veeka want ook daar is geen alternatief en ze zitten in dezelfde situatie als wij.
Het is TINA : There Is No Alternative.
We moeten ons spiegelen aan een club als Midjdyland in Denemarken. Wat daar kan, kan hier ook. En die zogenaamde vete met de Veekaa. We hebben het gezien de laatste match : wat enkelingen (dan nog lafaards met hoodies die wat amok staan te maken), met moeite de moederborst ontgroeid en te dom om hun eigen naam nog niet correct te kunnen schrijven : die gaan het hier toch niet bepalen. Ik heb ook heimwee naar SV Waregem (de goede en de slechte dagen) en naar de topjaren van Zulte Waregem, maar dat is verleden, nostalgie, iets om later tegen onze kinderen te vertellen. Nu telt de toekomst, waar het niveau van de ploegen wordt bepaald door buitenlands venture kapitaal, voetbalconglomeraten, nieuwe rijken uit exotische landen. Dat is een volledig andere realiteit dan zelfs 10 jaar geleden.
Horde 1: waar spelen we ? Oeps, paard is al gestruikeld, mank, race is al voorbij, fusie droom als een bel open gefloept...