Walsh was goed op de 6,pittig en zeggen wat de anderen moeten doen. Waarom dan Demir (WAS ROTSLECHT daar niet van) vervangen om Walsh op links te zetten????Dury schiet voor de zoveelste keer in zijn eigen voeten. Ook de vervanging van Tardieu was Veel te vroeg.
Ik heb nog geen beelden gezien,ik ga nog niet oordelen over de goal of de penaltyfase met De Pauw,maar komen we 1-0 voor dan denken ik dat we die match winnen (tenzij dat Dury weer tactisch de mist in gaat).
Jammer van de glijpartij van Heylen deed het goed.
Tardieu had al geel en had daarna nog een aantal fout gemaakt ...
Dury heeft ook deels daardoor sneller vervangen, en terecht.
Had ie rood gekregen dan stond iedereen te roepen dat Dury hem er na die eerste geel niet had afgehaald.
Maakte nog 1 foutje daarna(10 min tot aan zijn vervanging) niet meer,dus hij had het begrepen,kon op zijn minst wachten tot de rust! Maar Tot daaraan toe (Marcq was dramatisch slecht!), ik heb het over het weggeven van het middenveld.
Je moet van Walsh geen wonderen verwachten,maar deed het goed op de 6 (beter dan gelijk wie dit seizoen op de 6!),vanaf dat hij weg was op het middenveld kwam er niets meer uit bij ons,en zag je dat Anderlecht (echt ook een drama,daar zit niks in) daardoor gevaarlijker werd.
Domme tactische zet van Dury,de zoveelste!
En Demir,dit is een probleem ,je zag dit reeds in de voorbereiding, is zowel aanvallend als verdedigend zwak,daar verwijt ik Dury vooral het feit dat hij Verboom (IS ALTIJD BETER,zelf zonder wedstrijd -ritme!)Geen enkele kans meer geeft,omdat hij hier nog zit en niet weg is. Dan denkt je als trainer niet aan het grotere belang, dan ben je de koppige ezel die bezig is met zijn eigen!
Verboom wordt betaald,gebruik hem,is dat zo moeilijk?