't zal misschien zonder Dury zijn, al hoop ik stilletjes van niet...
http://www.voetbalnieuws.be/news/340253/huwelijk-tussen-dury-en-zulte-waregem-staat-op-springen
Ze gaan Dury zelf zeker niet ontslaan,maar dat Dury zal opstappen kan. Na Moeskroen zal er veel duidelijk zijn,of misschien vroeger indien we winnen van Anderlecht (mirakels bestaan!).
Wat Tony zeker niet kan verdragen zijn 'spelletjes' of niet eerlijk zijn,Dury weet dit ook,ik vraag mij dan ook af waarom hij op slinkse wijze kritiek uit op het transferbeleid,terwijl Francky goed weet dat hij bij ieder transfer zijn goedkeuring geeft.
Is het zoals San Iker schrijft bewust? Moest het bewust zijn dan heeft Dury reeds contact met een andere club (verhaal met Hein-Gent/Anderlecht).
We zijn nog zover niet,VM. slaat de bal soms al eens verkeerd.
Hmm, die mannen zitter er niet vaak naast hoor.
Die hebben hier goede bronnen.
In iedere andere club lag de trainer al buiten als je leest wat die hier allemaal zegt of doet.
Het verhaal met de bevriende makelaars is niet uit de lucht gegrepen, en de relatie (die er geen is) tussen he en de scouting is ook waar. Maakt die mannen off the record zelf helemaal af.
En het is ook zoals er sommigen hier vaak zeggen. De ene weeke is het allemaal goed voor Dury, om een week later weer alles neer te halen.
Deze situatie is niet meer houdbaar!
Het enige wat hier in de weg staat is die ontslagvergoeding, net zoals Hein bij Anderlecht. En dat wil of kan men hier niet betalen.