Waar zijn die mannen hier die niks van kritiek konden aanvaarden tegenover trainer, club, spelers? 2460,essevee 1972 en de rest? Graag een opinie over de gang van zaken nu.
Buffel is de domste transfer ooit, ik kreeg enorm veel kritiek omdat ik dit een domme transfer vond, zijn 'ervaring' konden we gebruiken, we hebben gezien wat zijn ervaring is. Voor mij is dit een brug te ver, nul respect voor zijn huidige club.
Ik ken je niet, maar vind je een enorm kleinzerig kind op dit forum. Ik vind het knap dat er toch nog bepaalde mensen zijn die in deze periode het optimisme hebben om hun club te blijven steunen met de mensen die er nu zijn, want of je het nu wilt of niet, de club gaat door met deze mensen, tenzij er zelf iemand beslist om op te stappen. En de kern zal tot 1 januari ongewijzigd blijven. 17 geweldige jaren al achter de rug, met een club als Zulte Waregem kan dit wel eens gebeuren. En als jij zo graag wilt dat er mensen buiten liggen, je weet het adres, zeg uw gedacht aan de Zuiderlaan. Dramaqueen
Ik ben drama,maar geen Queen
. Ik scheld geen medeforumleden uit ,en geloof me,wanneer we in 1B zouden zitten ben ik van de partij. Jij spreekt over 17 jaar,ik heb reeds 44 jaar ieder jaar een abbo, ik jouw nooit mijn eigen spelers uit,nog nooit gedaan,zelfs in de ergste crisis niet(4de klasse).
Maar ik ben heel kritisch wat de club en trainers betreft,er zijn supporters die alles slikken of geen kritiek kunnen verdragen wat hun club betreft,ik ben anders.
Dus zaterdag tegen Anderlecht moedig ik mijn ploeg passioneel en positief aan, tot de laatste seconde.
Dit scenario zag je al aankomen tijdens de voorbereiding, er waren veel mensen hier die dit ook zo aanvoelden,anderen niet,die anderen hier zijn verdwenen,is het dan zo raar om hun kijk eens te vragen over de huidige situatie?
Ja,volgens mij is de oplossing; Dury buiten,volgen jij en anderen juist niet,ok,begin ik daarom te schelden? Doe normaal!