Als ik hier lees dat Heylen weer in de ploeg mag staan, dan ben ik enorm opgelucht dat dit maar een forum is. Als je in de hoek zit waar klappen vallen, dan pas zie je de mentale weerbaarheid van iedere speler. Wat een feit is is dat wij die jongens niet elke dag op training zien, want wie zegt er dat geen enkele speler tussen zit die zijn klak er naar smijt? We hebben te weinig kwaliteit, nogmaals. Onze kern is degradatie potentieel. Wie denkt dat wij po1 materiaal zijn, ga van uw wolk af. Walsh heeft 1 goed jaar bij ons gehad, maar vergeet niet dat hij bij Genk de zwakke plek in het elftal was. Baudry mist een leider naast hem, want dat is hij niet, hij is geen bepaler. De Fauw is mede door leeftijd geen topper meer. Demir komt van het oh zo grote Beveren. Faik, leuk aan de bal, zoals hij in Nederland was, maar verdedigen doen Nederlanders niet graag, de meeste, en dat valt bij hem nu op, hij heeft een Legager naast hem nodig, of Meité. Ik kan zo doorgaan. Bogonda, misschien denkt hij dit seizoen wel “het kan mij niet schelen”, zie je ook aan zijn spel, Dury kan het hem 1 keer, 2 keer zeggen. Maar hij heeft ook zijn grenzen. Hoe meer je verliest, hoe “losser” je team wordt. Spelers geven het op, andere willen door maar zijn alleen, zoals Sammy, De Fauw. Er zal een reden geweest zijn dat Dury zoveel wisselde, want hij ziet die jongens elke dag. Hij is het niet kwijt, hij is bepalende kwaliteit kwijt in het team. We moeten door, hoeveel je ook gaat janken of niet, panikeren weet ik veel. We moeten door.