DE beelden van afgelopen weekend zijn voor mij : Zotskap COUCKE die hilarisch zit te doen op de "ere"tribune van Anderlecht ! Ben ik nu de enige die bij het aanschouwen van dit wansmakelijk gedoe de neiging krijgt om snel naar het toilet te spurten niet wetende uit welke lichaamsopening er het eerst één en ander gaat uitvloeien ??
Hier alvast niet die neiging.
Wat een verademing voor die club. Zo'n potentieel, zo'n naam, zo'n mogelijkheden, en dan zit je daar jaren/decennia lang met een bestuur van wereldvreemde fils à papas, incompetente krokodillen en Herman Van Holsbeeck, de verpersoonlijking van corruptie, zelfverrijking, achterbaksheid en louche deals.
Die club en het schandalig onbekwame bestuur dat nu eindelijk mag/moet oprotten, en de supporters van Anderlecht, mogen Coucke en entourage op hun blote knietjes bedanken dat ze hun club overnemen want het had écht niet zo lang meer geduurd of het licht ging daar helemaal uit.
Dat zot doen dat zijn ze daar inderdaad niet gewend, maar Coucke, die zich nota bene een stuk beter presenteert in beide landstalen dan de vorige voorzitter, zal er op zijn manier weer de schwung in krijgen die ze daar al een tijdje kwijt zijn. Broodnodig en nét op tijd. Ik begrijp dat niet iedereen de man kan verdragen, maar achter dat clownesk gedoe zit een heel berekend, heel sluw zakenman die volgens mij Anderlecht weer naar de top kan brengen.