Snap u punt.. Maar om het daarvoor te laten een abbo te nemen in 203 is wat jammer...
Uw allereerste abbo, heb je ook alle gegevens moeten bezorgen aan de club. Het lidworden van supporterslokaal, daarvoor moet je ook jouw identiteitskaartnummer geven. Gebeurt nu heel veel als je ergens lid van wil worden.
Nu, dergelijke info wordt niet gebruikt voor commerci?le doeleinden.
Die gegevens zijn voor ons makkelijk om veel mensen snel te kunnen bereiken ivm sfeeracties.
Vragen ivm vouchers mogen altijd gesteld worden
Daar zit hem nu net het verschil he!
1. Jullie zijn een groep onbekenden uit weet ik veel welke steden en hebben welke achtergronden dan ook die die gegevens vragen met weet ik veel welk doel...
2. De club is een professionele instelling die het paspoort uitleest en strikt geheim in de pc bewaard en zij zijn overigens de eigenaar van de zit- of staanplaats die je dan voor een jaar "huurt".
3. Het supporterslokaal is een vereniging die ons veilig van en naar het stadion moet brengen en dus verantwoordelijk is voor wat er zich in en rond de bus afspeelt. Zij lezen overigens gewoon het id uit en noteren geen nummers of dergelijke.
Ik zou niet weten waarom jullie ons identiteitskaartnummer zouden moeten hebben want jullie hebben niks van verantwoordelijkheden t.o.v. ons en kunnen ons evenwel per mail of sms bereiken indien jullie die gegevens noteren!
Hebben jullie overigens een "gebruikersreglement" opgesteld en kan men dat lezen voor het geven van de gegevens en het ontvangen van een voucher? Zeggen dat dit niet gebruikt gaat worden is heel eenvoudig maar wanneer er niks op papier staat hebben wij als supporters niets om op terug te vallen...
Volgens mij is hier niet goed genoeg over nagedacht op voorhand en is het de taak van o.a. de supportersfederatie om jullie hierin bij te staan, dit reglement te helpen opstellen en ervoor te zorgen dat hier geen onduidelijkheden noch discussies kunnen zijn.
En ja, wij laten het hier alle 8 voor om een abo in vak 203 te nemen.
De afspraak was onderaan 400 plaatsen voor "de sfeergroep" en de plaatsen er boven zouden vrij beschikbaar zijn!!!n