Binnenkort heb ik een afspraak met Dhr. Caers.Zal ik es voorstellen om es een "EsseveeForum meet 'n greet" te doen op een van hun wedstrijden?Lijkt me een leuk gegeven voor alle partijen?
Toch tegen mannen die 2-3 jaar ouder zijn.Waar kan je hun matchen vinden? Zou ook graag eens een wedstrijdje meepikken
Soccer school won met 5-1 van eerste ploeg van Kluisbergen (2e provinciale)
als het effectief alleen maar gasten waren van 16-17 jaar en kluisbergen sportief met hun gewone ploeg speelde vind ik het best wel straf
Die jong gastjes, dat project.. ONGELOOFLIJK FANTASTISCH!Waarschijnlijk iets dat niet zo vaak voorkomt in onze buurt en dus zeker iets om in te investeren!
Zijn er eigenlijk al van die mannen die dicht bij de eerste ploeg staan? 16,17 jarige toptalenten zouden daar toch dichtbij moeten zijn. Denk maar aan Thielemans, Vandenborre, Kompany, Lukaku...Allen 16 jaar toen ze bij het eerste kwamen.
Citaat van: Will McAvoy op februari 13, 2017, 03:48:23 pmZijn er eigenlijk al van die mannen die dicht bij de eerste ploeg staan? 16,17 jarige toptalenten zouden daar toch dichtbij moeten zijn. Denk maar aan Thielemans, Vandenborre, Kompany, Lukaku...Allen 16 jaar toen ze bij het eerste kwamen.Bij die mannen(kes) is de situatie toch anders denk ik. Doordat ze de gewone jeugdreeksen niet doorlopen zijn ze op die leeftijd nog niet klaar voor eerste ploeg denk ik?
Citaat van: Zigzag op februari 13, 2017, 05:36:42 pmCitaat van: Will McAvoy op februari 13, 2017, 03:48:23 pmZijn er eigenlijk al van die mannen die dicht bij de eerste ploeg staan? 16,17 jarige toptalenten zouden daar toch dichtbij moeten zijn. Denk maar aan Thielemans, Vandenborre, Kompany, Lukaku...Allen 16 jaar toen ze bij het eerste kwamen.Bij die mannen(kes) is de situatie toch anders denk ik. Doordat ze de gewone jeugdreeksen niet doorlopen zijn ze op die leeftijd nog niet klaar voor eerste ploeg denk ik?Theo debuteerde bij ons op zijn 17e...Dus binnen hier en een jaar moeten ze er toch staan hoor, als het effectief talenten zijn.