Auteur Topic: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven  (gelezen 28265 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #60 Gepost op: januari 23, 2016, 10:50:07 pm »
Onze eerste & laatste man mogen eens bezinnen op de bank. Al die lange ballen richting leye, amper duels gewonnen. Bossut weeral gebaren naar supporters...

Vond De Ridder, Poletanovic & Dalsgaard gretig spelen.

"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Hendrik

  • Leden
  • Berichten: 6
  • Essevee!
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #61 Gepost op: januari 23, 2016, 11:30:50 pm »
Tegen een ploeg als Leuven moeten we veel sneller  spelen.
Vooral onze "vaste spelers" Bossut en Leye doen dit totaal niet.
In tegendeel, ballen rechtstreeks buiten trappen, niet achter voorzetten lopen, etc.

Dalsgaard enige lichtpunt in deze wedstrijd.

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #62 Gepost op: januari 24, 2016, 12:17:21 am »
Onze eerste & laatste man mogen eens bezinnen op de bank. Al die lange ballen richting leye, amper duels gewonnen. Bossut weeral gebaren naar supporters...

Vond De Ridder, Poletanovic & Dalsgaard gretig spelen.

alweer de middelste of iets anders deze keer?

Offline SVZWSteven

  • Leden
  • Berichten: 401
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #63 Gepost op: januari 24, 2016, 12:23:33 am »
Ipv van De Sart zouden we niet beter een deftige spits erbij halen?
Ik blijf Leye steunen, maar kan het ook allemaal niet meer belopen heb ik de indruk...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #64 Gepost op: januari 24, 2016, 12:44:52 am »
Sorry,het is mijn fout dat we niet winnen,mijn winners-sjaal zat in de was.  We schieten onszelf in de voeten,wil er mij iemand uitleggen waarom we stoppen met voetballen na de 1-0? Diallo was een ramp de eerste helft,Kaya moest niks anders doen dan helpen verdedigen,leye was nergens,maar ook Thiam,De Ridder waren niet goed.  Pol zijn balverlies was zo stuntelig,eerste klasse onwaardig,maar nog veel erger is de attitude en speelwijze van Bossut,tijd winnen terwijl we achterstaan,hij wacht totdat de tegenpartij terug georganiseerd is,en moest hij dan nog een deftige bal geven(tweede goal mag hij op zijn rekening schrijven),Dury het kan niet meer erger,zet hem op de bank,net als Leye eens laten rusten,of durf je niet,het is blijkbaar gemakkelijker om een Kaya te vervangen.  Het stoort mij ook dat we op een aanvallende stilstaande fase voor de honderdste keer kwetsbaar zijn centraal,doe daar eens iets aan coach(is een oud zeer),ik denk dat we in minuut 86 onze tweede corner kregen,zegt genoeg.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #65 Gepost op: januari 24, 2016, 01:13:18 am »
Pff, wat een bedenkelijk niveau alweer zeg  :(
Thuis onderliggen tegen zowaar de derde laatste in de stand, het is ooit anders geweest.

Weinig uitschieters, of het moet in negatieve zin zijn.
Bossut zijn uitvoetballen, jongens toch, ge zout hem 5 frank geven, en Leye inderdaad, die is waarschijnlijk geen 10 keer aan de bal geweest in heel die match, geen duels winnen, geen kopballen, niets..
En Dury ook weer: 'Ik ben content met een punt', dan zal je content moeten zijn met PO2 ook, want daar gaan we naartoe.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #66 Gepost op: januari 24, 2016, 02:00:01 am »
zeer zwakke partij, ik vrees nu echt dat we niks te zoeken hebben in PO1!
Als ik 1 positieve noot moet opmerken was het Dalsgaard en Essikal

ik ben er redelijk zeker van dat Standard over ons zal wippen, nu naar Westerlo...

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #67 Gepost op: januari 24, 2016, 07:04:34 am »
Laten we er ons niet meer druk in maken...

Het is duidelijk dat de "Heren voetallers" hun PO1-ambitie in Spanje hebben achtergelaten...
maw focus op PO2, waar we eerlijk gezegd horen !

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #68 Gepost op: januari 24, 2016, 07:10:36 am »
Diallo op de linksback ?
Essikal ? Waarom die lange hoge ballen ?
Bossut ? Altijd dat tijdrekken, waarom ?
Kaya eruit ?
Pffft !

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.274
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #69 Gepost op: januari 24, 2016, 08:10:07 am »
Ja jongens..zwak zwak zwak...Dalsgaard kon mij enigzins bekoren, net als Sami (toen hij er nog opstond). Bruno ook degelijk, niet simpel om met 3 verschillende CV binnen dezelfde match te functioneren...kwaliteit is er genoeg! Jazeker, anders sta je na 22 matchen nooit 5de, punt! Buiten Standard is niemand beter dan ons voor de 6 de stek. Maar dat zegt dan envenveel over hen dan over ons! Ohl heeft goed gespeeld, met meer overgave dan wij! Diene gast die de 1-3 miste, ga wreed slecht slapen! Maar wat ik zag van Leye, Thiam, Bossut, Pol, Kaya...het zit tussen de oren, volgens mij (ondanks hun ervaring). Genk ook gelijk, Kvo verliest,...we blijven nog steeds in de top 6... Bijna een wonder...match per match bekijken, en neen: dit was gewoon slecht, dat zagen we allemaal! Maar het is nu dat goede en "minder goede" supporters zich onderscheiden door in deze moeilijke fase snoeihard achter hun ploeg te gaan staan...te weinig kwaliteit (dan sta je 13de) of "niet willen"...daar geloof ik niet in! Het is eerder "niet durven"... Bang om de bal het werk te laten doen....en dat los je enkel op met een driepunter! Op naar De Kempen (of je wil of niet, tes van moeten!)... O ja: respect voor SLC! Kant Vijvers had er zoals jullie zagen weer grotendeels geen zin in!

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.624
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #70 Gepost op: januari 24, 2016, 08:42:35 am »
Ja jongens..zwak zwak zwak...Dalsgaard kon mij enigzins bekoren, net als Sami (toen hij er nog opstond). Bruno ook degelijk, niet simpel om met 3 verschillende CV binnen dezelfde match te functioneren...kwaliteit is er genoeg! Jazeker, anders sta je na 22 matchen nooit 5de, punt! Buiten Standard is niemand beter dan ons voor de 6 de stek. Maar dat zegt dan envenveel over hen dan over ons! Ohl heeft goed gespeeld, met meer overgave dan wij! Diene gast die de 1-3 miste, ga wreed slecht slapen! Maar wat ik zag van Leye, Thiam, Bossut, Pol, Kaya...het zit tussen de oren, volgens mij (ondanks hun ervaring). Genk ook gelijk, Kvo verliest,...we blijven nog steeds in de top 6... Bijna een wonder...match per match bekijken, en neen: dit was gewoon slecht, dat zagen we allemaal! Maar het is nu dat goede en "minder goede" supporters zich onderscheiden door in deze moeilijke fase snoeihard achter hun ploeg te gaan staan...te weinig kwaliteit (dan sta je 13de) of "niet willen"...daar geloof ik niet in! Het is eerder "niet durven"... Bang om de bal het werk te laten doen....en dat los je enkel op met een driepunter! Op naar De Kempen (of je wil of niet, tes van moeten!)... O ja: respect voor SLC! Kant Vijvers had er zoals jullie zagen weer grotendeels geen zin in!

anders stonden we 13 ?
op het einde van de rit kunnen we daar inderdaad staan .
wat doet kaya op de flank?
als lepoint niet scoort is hij een zeer zwakke voetballer.
zelfs als we achter staan wint bossut nog tijd,ongelooflijk.
al weken is leye zeer zwak en word nooit vervangen .zet eens thiam in de spits en speel eens met snelle flanken.

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.069
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #71 Gepost op: januari 24, 2016, 09:03:18 am »
Niks te zoeken in playoff I: totaal geen bezieling. Het duidelijkste voorbeeld gisteren: Leye !! Hoeveel doelgerichte acties werden door hem genomen de laatste wedstrijden ? En met welk gevoel Baudry gisteren het veld opstapte, is mij ook een raadsel. Die ziet volgens mij nooit nog de eerste ploeg terug, Dury kennende.  Schrijf maar op, volgende week opnieuw verlies op Westerlo.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #72 Gepost op: januari 24, 2016, 09:27:02 am »
alweer de middelste of iets anders deze keer?
Het kusmijnkl*ten-gebaar met de ene arm onder de andere dus.Schandalig  >:(

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.701
  • Essevee!
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #73 Gepost op: januari 24, 2016, 09:29:39 am »
Man man man, wat was dat gisteren... Hoeveel echte doelkansen bij elkaar gevoetbald? Zeer weinig. Dalsgaard is een goeie aanwinst op de RB. Loopt heel vaak zijn flank af en speelt met overgave en inzet. Die overgave en inzet was bij sommige andere spelers amper te zien... Bossut, tja, die traint dagelijks op uittrappen. Volgens mij neemt hij het iets te letterlijk 'uit trappen'. Leye heeft echt niets gedaan en dat verwijt ik hem vooral in de eerste helft. 2e helft haal je met Poletanovic de enige uit te ploeg die nog wat kan voetballen of probeert te voetballen naar de kant, vervangen door Essikal. Die deed het verdedigend zeer goed MAAR proberen uit te voetballen heeft ie nooit geleerd. Man ik krijg het echt van al die lange ballen dat heeft geen enkele zin, dat was dan ook ondankbaar voor Leye. Voor de rest zit er heel weinig voetballend vermogen in deze ploeg... Op anderhalve match ( 2e helft van Genk mee gerekend) hoeveel kansen hebben we gecre?erd? Veel te weinig. Op dit moment zeg ik neen voor PO1... Alhoewel de andere even slecht zijn als ons.

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #74 Gepost op: januari 24, 2016, 10:26:26 am »
Voor mij was Leye een drama, passen achter de man  geen snelheid bal verlies enz.

Offline Kristof73

  • Leden
  • Berichten: 96
  • Essevee!
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #75 Gepost op: januari 24, 2016, 10:33:12 am »
Ik begrijp Dury zijn opstelling, tactiek en wissels niet net als vorige week.
Trouwens hoeveel keer hebben we dit jaar al met dezelfde 11 gespeeld?

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #76 Gepost op: januari 24, 2016, 10:35:51 am »
Mensen die foto's/filmpjes hebben van de herdenking van Junior, gelieve ze door te sturen via privebericht naar South Lane Crew op facebook of naar mij. Of via mail naar southlanecrew@gmail.com. Alvast bedankt allemaal voor de fantastische medewerking! :)
No pain, no gain.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #77 Gepost op: januari 24, 2016, 10:36:40 am »
Die lange ballen van Essikal is duidelijk een opdracht van de trainer.  Ook het concept'we geven een lange bal naar Leye die dan doorkopt' kan qlleen maar werken indien Leye er zijn hoofd kan tegenzetten.  Dat lukt nu niet meer omdat de tegenpartij dat weet,Leye niet fris zit,maar toch blijft men dat proberen,opdracht van de trainer? Thiam diepe spits,Leye rusten en Cordaro in de ploeg en Kaya centraal en De Ridder noodgedwongen op de flank (zal veel  defensief werk hebben nu dat Verboom er nog altijd nt is)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.798
  • Essevee!
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #78 Gepost op: januari 24, 2016, 10:42:16 am »
Laten we er ons niet meer druk in maken...

Het is duidelijk dat de "Heren voetallers" hun PO1-ambitie in Spanje hebben achtergelaten...
maw focus op PO2, waar we eerlijk gezegd horen !
2

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Speeldag 23: 23/01/2016 20u Essevee- OH Leuven
« Reactie #79 Gepost op: januari 24, 2016, 11:36:34 am »
Die lange ballen van Essikal is duidelijk een opdracht van de trainer.  Ook het concept'we geven een lange bal naar Leye die dan doorkopt' kan qlleen maar werken indien Leye er zijn hoofd kan tegenzetten.  Dat lukt nu niet meer omdat de tegenpartij dat weet,Leye niet fris zit,maar toch blijft men dat proberen,opdracht van de trainer? Thiam diepe spits,Leye rusten en Cordaro in de ploeg en Kaya centraal en De Ridder noodgedwongen op de flank (zal veel  defensief werk hebben nu dat Verboom er nog altijd nt is)

Verboom is terug hoor. Dury gaf dit in het interview voor de match zelf aan.
Maar er is concurrentie zo zei hij. Hij wou dus Diallo tegen Remacle uitspelen:
"Remacle is een gevaarlijke speler en als we verdedigen zoals vorige week [tegen Genk dus]...."
Dat zegt mijn inziens dus genoeg.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!