Auteur Topic: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee  (gelezen 20192 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: december 04, 2015, 10:45:46 pm »
Laten we niet vergeten, dat we echt nergens stonden, in de 2e helft.

Stop met dit op de ref af te schuiven. We mogen blij zijn, met 2-2.
Bullshit. Sinds dinsdag heel veel gehoord & gelezen "in voetbal krijg je niet altijd wat je verdient".
Dat geldt ook in de omgekeerde richting natuurlijk.
Die corner mag er nooit komen, simpel. Om nog maar te zwijgen van die 4 minuten extra...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.309
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: december 04, 2015, 10:58:50 pm »
toch ook dury niet vergeten te bedanken om essikal in te brengen ( wat een slaper is dat).

Ik vond juist dat Dury Essikal wel moest inbrengen, voor meer gestalte. Met Kaya was je op dat moment niks meer, goeie wissel.
SV TILL I DIE

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.309
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: december 04, 2015, 11:00:26 pm »
Van waar die 4 minuten extra komen is mij ook een raadsel, zeker als je weet dat tegen Standard maar 3 minuten extra was.

Wouters moest inderdaad gewoon geel geven voor Kums zijn schwalbe en fout tegen Gent MAAR als Baudry (?) in de laatste seconde de bal gewoon over de zijlijn trapt ipv de achterlijn dan komt er een ingooi en nemen we ook de 3 punten mee naar huis.
SV TILL I DIE

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: december 04, 2015, 11:00:41 pm »
Bullshit. Sinds dinsdag heel veel gehoord & gelezen "in voetbal krijg je niet altijd wat je verdient".
Dat geldt ook in de omgekeerde richting natuurlijk.
Die corner mag er nooit komen, simpel. Om nog maar te zwijgen van die 4 minuten extra...

70 procent balbezit Gent. Ok, ik weet dat dit geen referentie is en er in voetbal "alles mogelijk" is...Maar komaan, het was pompen of verzuipen.
Dury kan gerust de boel nog wat stil laten leggen, met wat extra wissels, na de 90e minuut.

Je VOELT gewoonweg, dat Gent die 2e treffer gaat scoren, door de aanhoudende druk. Komaan,zeg. Stop es met dat zielig gezeik. We hebben een punt en daar mogen we content mee zijn!
-SVZW Forever-

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: december 04, 2015, 11:16:35 pm »
70 procent balbezit Gent. Ok, ik weet dat dit geen referentie is en er in voetbal "alles mogelijk" is...Maar komaan, het was pompen of verzuipen.
Dury kan gerust de boel nog wat stil laten leggen, met wat extra wissels, na de 90e minuut.

Je VOELT gewoonweg, dat Gent die 2e treffer gaat scoren, door de aanhoudende druk. Komaan,zeg. Stop es met dat zielig gezeik. We hebben een punt en daar mogen we content mee zijn!
Omdat jij er een andere mening op nahoud, moet je iemand anders' standpunt niet afdoen als zielig gezeik, beste.
Als je zo lang met 10 stand houd en dan op die manier punten moet laten liggen, is dat bijzonder sneu.
Was het geen schwalbe van Kums volgens jou?
Geel & vrije trap voor ons was zijn deel. Geen corner.
De reglementen zijn er om toegepast te worden, niet om naar eigen goeddunken te interpreteren 'omdat de tegenstander beter was'....
Het moest maar eens aan de overkant gebeuren.
Dit is jammer genoeg de waarheid, heeft niks met calimero te maken. De arbitrage in Belgi? is tot??l niet consequent.
Let op, Wauters fluit anders een goeie partij h?.

Online kulle

  • Leden
  • Berichten: 261
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: december 04, 2015, 11:25:28 pm »
wouters is gewoon een thuisarbiter,ieder fout van ons  wordt met geel bestraft
een schalbe wordt zelf bestraft met een corner,
Sammy gaat weer niet voluit zelf met de penalty

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: december 04, 2015, 11:28:32 pm »
Je voelde het inderdaad komen da Gent een 'beetje ' hulp nodig had ,   4' overspelen ::)  diallo onterecht eerste geel ::)   mooie geniepige k :Dms schwalbe zonder geel , al bij al zijn we terug subtiel 'bestolen'   :D

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.073
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: december 04, 2015, 11:31:55 pm »
Omdat jij er een andere mening op nahoud, moet je iemand anders' standpunt niet afdoen als zielig gezeik, beste.
Als je zo lang met 10 stand houd en dan op die manier punten moet laten liggen, is dat bijzonder sneu.
Was het geen schwalbe van Kums volgens jou?
Geel & vrije trap voor ons was zijn deel. Geen corner.
De reglementen zijn er om toegepast te worden, niet om naar eigen goeddunken te interpreteren 'omdat de tegenstander beter was'....
Het moest maar eens aan de overkant gebeuren.
Dit is jammer genoeg de waarheid, heeft niks met calimero te maken. De arbitrage in Belgi? is tot??l niet consequent.
Let op, Wauters fluit anders een goeie partij h?.


Ik vraag mij toch ook af waarom dat Sami nog een trap op die bal moest geven en nog een corner toestaan  de laatste seconden van de wedstrijd terwijl die bal gewoon ging buiten lopen en een doeltrap ging zijn ??? Het ontbreekt ons soms aan voetbal intellect, voetbal wordt niet alleen met de voeten gespeeld maar ook met het hoofd.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.798
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: december 04, 2015, 11:39:17 pm »
Twas ver van super, en niet allemaal even goed
ma da betekend niet da ge alles wa de ref doet moe goedkeuren.
1e geel is er geen
2e is licht, geen gestrekt been, geen hard vuil spel
strafschop is dom en correct MAAR

hoeveel fouten maakte Gent en hoeveel gele kaarten?
hoeveel kaarten wij?
Schwalbe Kums, geel en wij bal en tis afgelopen.
en dan 4 minuten....
ik kan me ni voorstellen dat er ooit 1 match is geweest
waar er geen verzorging op het veld is geweest
en er toch 4 minuten bijkwamen...

Maar, we waren ni goed, was jiet zoals dinsdag jammer genoeg
waar ik wel op gehoopt had

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: december 04, 2015, 11:42:31 pm »
Laten we niet vergeten, dat we echt nergens stonden, in de 2e helft.

Stop met dit op de ref af te schuiven. We mogen blij zijn, met 2-2.

Ah, de ref maakt geen fout dus aangezien we niet goed speelden.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.798
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: december 04, 2015, 11:43:59 pm »
Oja, hoorde dat op telenet de commentaar ni goe was
of negatief tov ons ofzo?
iemand?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.309
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: december 04, 2015, 11:49:19 pm »
Bart Raes en Sonck waren pro Gent. Alle fouten in het voordeel van Essevee werden betwist en omgekeerd was het vanzelfsprekend.
SV TILL I DIE

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.701
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: december 04, 2015, 11:52:21 pm »
De eerste gele kaart v diallo was echt een lachtertje. Sa?ef trekt echt Diallo zijn broek af (letterlijk) en diallo krijgt nog een gele kaart. Te belachelijk voor woorden.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: december 04, 2015, 11:56:14 pm »
Ah, de ref maakt geen fout dus aangezien we niet goed speelden.

Ik zal nu dus waarschijnlijk in dat vakje geduwd worden, waar Koenie en zo belanden. Maar inderdaad, ik vind niet dat we ons meer moeten toe?igenen, dan we verdienden. Ook al zat de ref niet juist, op het eind.
Bekijk de match toch es op z'n geheel.
-SVZW Forever-

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: december 05, 2015, 12:15:58 am »
Scheidsrechter was bepalend vandaag. Ik ben het volledig eens met wat "Boer uit Waregem" zegt ... 4 minuten overspelen, hoe kan je dat verantwoorden ? 1ste kaart voor Diallo was inderdaad een lachertje, zelfs bij de tweede heb ik mijn twijfels ... Straks weer puzzelen als Diallo wordt geschorst ... Godeau speelde terug een prima partij ...

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: december 05, 2015, 12:40:51 am »
Natuurlijk mag je 3 ptn pakken ook al is het nie echt verdiend. Dat is juist zo mooi aan voetbal ... Dus in dat geval vr ons gingen we de 3 ptn pakken had de ref nie zwaar in de fout gegaan met die fase van kums. Schwalbe en altyd geel.. Dus bal vr ons. Voetbal is geen exacte wetenschap dus 3 ptn eens pakken met vechtlust en beetje geluk kan... Dus stop met dat gezeik van ze verdienden het wel en bla bla bla... Trouwens zielige raes op telenet. Kunnen nog geen goede analyse maken van de laatste fase v kums en de gevolgen ervan...

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.701
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: december 05, 2015, 12:47:03 am »
Natuurlijk mag je 3 ptn pakken ook al is het nie echt verdiend. Dat is juist zo mooi aan voetbal ... Dus in dat geval vr ons gingen we de 3 ptn pakken had de ref nie zwaar in de fout gegaan met die fase van kums. Schwalbe en altyd geel.. Dus bal vr ons. Voetbal is geen exacte wetenschap dus 3 ptn eens pakken met vechtlust en beetje geluk kan... Dus stop met dat gezeik van ze verdienden het wel en bla bla bla... Trouwens zielige raes op telenet. Kunnen nog geen goede analyse maken van de laatste fase v kums en de gevolgen ervan...

Wat zegt Raes?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: december 05, 2015, 12:53:17 am »
Onze eerste helft was niet slecht,Kaya moet de 0-2 maken,doet hij niet en daarna de penalty. 
Tweede helft komen we in de verdrukking (een beetje overdreven) maar scoren we toch de 1-2.Na de rode kaart vechten we als leeuwen,we gaan winnen met 10man tegen 'de topploeg' van Belgi?, maar de scheidsrechter beslist er anders over,4minuten en vooral de fase met Dirty Scums nekt ons.  Achteraf kan je dan zeggen Dury moest nog een vervangingske doen of Sammi moest dit of Thiam moest de bal bijhouden enz.
We hebben nu 3punten op 15,het kon en moest meer zijn, grotendeels omdat we het zelf wegschonken (kvk,Moeskroen en Standard)nu niet.
Godeau moet je toch houden imo,jong,Belg en veel beter dan de meesten hier denken.
« Laatst bewerkt op: december 05, 2015, 12:56:11 am door mogul »

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: december 05, 2015, 12:54:53 am »
Ik zal nu dus waarschijnlijk in dat vakje geduwd worden, waar Koenie en zo belanden. Maar inderdaad, ik vind niet dat we ons meer moeten toe?igenen, dan we verdienden. Ook al zat de ref niet juist, op het eind.
Bekijk de match toch es op z'n geheel.

Rode kaart was imo ook veel te licht gegeven, waardoor de match serieus wordt be?nvloed. En veel meer valt daar niet over te zeggen.

Gent had dan mss het balbezit, voor we met 10 vielen hebben we ook een pak kansen gekregen om de match te beslissen, en dat in Gent h?.
Na de kaart komen de tegenaanvallen er niet meer uit en wordt het idd pompen of verzuipen.
Blijven we met met 11 staan, dan wil ik het nog wel eens zien hoor.
Het was dan ook niet toevallig dat die Johansson 2 minuten na zijn gele kaart gewisseld werd, den dikke had direct al (terecht) schrik voor compensatie.
Bijzonder zuur om zo 2 punten kwijt te spelen, vooral als ge weer te maken hebt met een inconsequente ref.

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Speeldag 18 : 04/12/2015 20:30 : KAA Gent - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: december 05, 2015, 12:55:36 am »
Dat is het hem juist: NIKS zegt hij over die fase dus foute analyse.. Enkel steed weer : terecht rood, terecht penalty maar juist inschatten v laatste fase nada... (nog altyd nie goe van😠