Oostende sleept Bologna blijkbaar voor de rechter wegens achterstallige transferinkomsten met de transfer van Theate. Als je merkt dat ze hiervoor een heel persbericht opstellen en rondsturen lijkt mij dit een wanhoopspoging. Vermoedelijk zullen zij vrijdag voor de rechter niet de nodige fondsen kunnen voorleggen en vermoedelijk zal dan het faillissement uitgesproken worden.
Oh is het faillissement zo dichtbij?
Als ze het geld van Theate eventueel zouden (kunnen) krijgen kunnen ze wss faillissement nog afwenden.
Zou niet de enige zijn waar 15' voor de uitspraak plots nog ne zak geld gevonden wordt.
Mss doet Coucke wel een donatie via een hele lange omweg.
Heb via via vernomen dat ze vrijdag naar de ondernemingsrechtbank moeten. Afhankelijk van wat ze zullen kunnen voorleggen wordt er dan mogelijk een vereffenaar/curator aangesteld. Als dit het geval is zullen we mogelijk pas begin januari hiervan iets horen. Publicatie moet gebeuren in het belgisch staatsblad en met de feestdagen vermoed ik dat dit ook vertraging zal oplopen.
Of er moeten persmuskieten het ook in de gaten aan het houden zijn en aanwezig zijn op de zitting.
Mij is ter ore gekomen dat de lonen laattijdig waren en voor mij belangrijker dat er verschillende leveranciers niet betaald zijn.
Allemaal door te willen leven op grote voet en een hoop onbetrouwbare voorzitters op rij. Jammer voor de supporters, personeel en jeugdspelers
Allez, dit alles via via. Kan je misschien eens zeggen hoe de Amerikanen KVO anders hadden kunnen redden dan de manier we ze nu handelden.
Ze hebben veel goede spelers gehaald in hun eerste jaar en zijn vorig jaar enkel maar door tegenslag sportief gezakt. Ik doe niet mee aan die anti Pacific Media Group/New City Capital hetze. Die mannen kunnen wel degelijk iets. Alleen Coucke is veel te ver gegaan en die 'Coucke-dooze' is ook een financieel blok aan het been.
Niet alle investeringsfondsen hebben even goede bedoelingen. Tzal niet de eerste keer zijn ze zich inkopen, de boel leegzuigen en dan weer stilleks langs de achterdeur verdwijnen. We hebben hier ook zo'n fantast gehad. Op tijd langs de voordeur buiten geduwd ... gelukkig.
Coucke was goed bezig met KVO, maar zijn verwachtingen lagen te hoog ... hij wilde kampioen spelen én Champions League spelen. Maar dat was/is voor KVO veel te hoog gegrepen. En toen Anderlecht plots te koop was heeft hij zijn kans gegrepen.
Aanhang, historie, potentieel, ligging ... bij RSCA allemaal veel beter dan bij KVO. De kans dat hij zijn doelstellingen kan halen met RSCA is vele malen hoger dan met KVO. Dusja ... rationele beslissing.
Ik durf wedden dat zijn hart bloed als hij ziet wat er nu met KVO gebeurd.
Als er plots nog een oplossing uit de bus komt voor KVO zou het me niet verbazen dat Marc ergens aan een of ander koordje heeft getrokken.