Auteur Topic: Speeldag 5 : 22/08/2015 18u00 : Essevee - Club Brugge  (gelezen 33421 keer)

Offline nassaro

• Leden
Re: Speeldag 5: 22/08/2015 18u: Essevee - Club Brugge
« Reactie #100 Gepost op: augustus 23, 2015, 07:53:01 pm »
Toegegeven, deze wedstrijd verdiende geen schoonheidsprijs, maar heb toch genoten van de prestaties van een aantal
spelers : Kaya en Diallo waren b.v. uitstekend. Opvallend hoe die Diallo zo matuur stond te verdedigen voor zijn leeftijd.
Ook Verboom, Sami en Baudry stonden pal. Ik hoop dat we Baudry niet opnieuw kwijt zijn ...

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #101 Gepost op: augustus 23, 2015, 08:44:05 pm »
Toegegeven, deze wedstrijd verdiende geen schoonheidsprijs, maar heb toch genoten van de prestaties van een aantal
spelers : Kaya en Diallo waren b.v. uitstekend. Opvallend hoe die Diallo zo matuur stond te verdedigen voor zijn leeftijd.
Ook Verboom, Sami en Baudry stonden pal. Ik hoop dat we Baudry niet opnieuw kwijt zijn ...

Uiterst jammer dat n?t Diallo diegene is die we zonder aankoopkosten huren...
-SVZW Forever-

Offline boerkens4ever

• Leden
« Reactie #102 Gepost op: augustus 23, 2015, 10:37:07 pm »
Uiterst jammer dat n?t Diallo diegene is die we zonder aankoopkosten huren...
Aankoopoptie bedoel je?:-)

Offline ComEpsilon

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #103 Gepost op: augustus 23, 2015, 10:48:21 pm »
Trouwens na de forza was sammy als eerste meteen weg. Terwijl hij vroeger altijd als laatste weg was bij de supporters . Snap niet wat er scheelt met hem.
Mss vindt ie het spijtig dat Bruzzese naar Club is gegaan en niet hij.
Want hij was wel als 2e doelman aangetrokken, maar Bruzzese speelt nu toch zijn wedstrijden.

Tis maar een theorie h?.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Naessens C

• Leden
  • We pakken ze. Één voor één.
« Reactie #104 Gepost op: augustus 23, 2015, 11:46:41 pm »
Trouwens na de forza was sammy als eerste meteen weg. Terwijl hij vroeger altijd als laatste weg was bij de supporters . Snap niet wat er scheelt met hem.

Zeer opvallend inderdaad. Kerel is al z'n krediet aant verspelen.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #105 Gepost op: augustus 24, 2015, 12:29:42 am »
Draak van match zou ik ni zeggen.
De strijd die ze toonden maakt veel goed.
Hadden ze zo gespeeld tegen WB dan winnen we altijd.
Hun inzet en willen winnen gaan ze elke match moeten hebben zoals gisteren.

Brebels... soms gaat het toch nog te snel voor hem, maar was wel tegen (een heeeeel zwak) Klup
Kaya is gewoon genieten, wa een techniek :)

Sammy begint idd krediet te verliezen, zelfs Dury kwam er horendol van.
En ma zagen ook op een ander, op zijn lijn blijven, slechte intrappen....

hopelijk Baudry en Lepoint ni te zwaar gehavend...

3 ptn die veel deugd doen, maar hopelijk ni doen zweven ;)

Offline Mr. Jones

• Leden
« Reactie #106 Gepost op: augustus 24, 2015, 12:40:35 am »
Zeer opvallend inderdaad. Kerel is al z'n krediet aant verspelen.

Durf dat niet zeggen op de tribune of je krijgt de Sammy-lovers op je kap... Je moet je ploeg steunen en niemand mag "afgebroken" worden, al maken deze personen fouten... Wat ben je met concurrentie als die andere toch nooit een kans krijgt? Dan kan je moeilijk spreken van concurrentie... Eigenlijk vind ik het zo slecht nog niet zoals sommige andere ploegen die regelmatig wisselen van keeper...

Los daarvan, die "theorie" omtrent die jaloersheid, was daar ook aan het denken maar dat zullen we denk ik nooit weten, al moeten we als buitenstaander toegeven dat de transfer van onze oude nummer 2 toch wel mooi is, wetende dat hij nu al op hoger niveau moeten keepen heeft dan onze nummer ??n...

Offline Grompie

• Leden
« Reactie #107 Gepost op: augustus 24, 2015, 09:12:45 am »
Wedstrijd won geen schoonheidswedstrijd maar hadden we een mooie wedstrijd gespeeld en verloren hadden we er ook niets aan gehad. Ben ik de enige die Thiam wel heel erg zwak vond? Heel vaak slechte passes en kan maar een uur spelen. Voor mij de zwakste man op het veld.

Kritiek geven als supporter op de keeper is natuurlijk moeilijk. Stel je dan Steppe er in brengt en die flatert al na 1 match dan zit je met 2 keepers zonder vertrouwen. Hopelijk wordt het beter en gaat Sammy zich herpakken. Zeker als je die ene uittrap zag van Seba vroeg ik mij toch effen af waarom we die nooit eerste keeper hebben gemaakt.

Grootste lichtpunt was verboom met zijn 2de van de avond. Die daarmee eigenlijk zijn hele verdediging beloonde want ook zij stonden er. Hopelijk is Baudry niet geblesseerd want die deed het weer voortreffelijk op de rechtsachter.

Offline moenie

• Leden
« Reactie #108 Gepost op: augustus 24, 2015, 09:17:41 am »
Wedstrijd won geen schoonheidswedstrijd maar hadden we een mooie wedstrijd gespeeld en verloren hadden we er ook niets aan gehad. Ben ik de enige die Thiam wel heel erg zwak vond? Heel vaak slechte passes en kan maar een uur spelen. Voor mij de zwakste man op het veld.

Kritiek geven als supporter op de keeper is natuurlijk moeilijk. Stel je dan Steppe er in brengt en die flatert al na 1 match dan zit je met 2 keepers zonder vertrouwen. Hopelijk wordt het beter en gaat Sammy zich herpakken. Zeker als je die ene uittrap zag van Seba vroeg ik mij toch effen af waarom we die nooit eerste keeper hebben gemaakt.

Grootste lichtpunt was verboom met zijn 2de van de avond. Die daarmee eigenlijk zijn hele verdediging beloonde want ook zij stonden er. Hopelijk is Baudry niet geblesseerd want die deed het weer voortreffelijk op de rechtsachter.

baudry had volgens mij enkel wat krampen

Offline bullseye

• Leden
« Reactie #109 Gepost op: augustus 24, 2015, 10:23:41 am »
Bij Baudry zou het om HLN enkel om krampen gaan idd, oef!

Offline Grompie

• Leden
« Reactie #110 Gepost op: augustus 24, 2015, 10:33:49 am »

Grote opluchting inderdaad! Zou het liefst het hele seizoen deze verdediging zien  :)

Offline Mr. Jones

• Leden
« Reactie #111 Gepost op: augustus 24, 2015, 10:40:53 am »
Grote opluchting inderdaad! Zou het liefst het hele seizoen deze verdediging zien  :)

Al gaan ze wel nog iets beter moeten communiceren met de doelman want tot tweemaal toe was de communicatie niet goed met verwijten en schelden naar elkaar achteraf...

Offline bullseye

• Leden
« Reactie #112 Gepost op: augustus 24, 2015, 10:45:44 am »
Al gaan ze wel nog iets beter moeten communiceren met de doelman want tot tweemaal toe was de communicatie niet goed met verwijten en schelden naar elkaar achteraf...

De doelman kan ook communiceren h? :)

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #113 Gepost op: augustus 24, 2015, 10:47:29 am »

Tja dat gebeurt in iedere match, in iedere reeks op elk niveau. Verdediger vindt dat keeper moet komen en keeper blijft staan. Ik vind communicatie eigenlijk goed vanachter. Sami is een echte leider, zit voortdurend Diallo te coachen en de rest instructies te geven. En eerlijk ik denk niet dat D'haene zich nog in de ploeg speelt.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #114 Gepost op: augustus 24, 2015, 11:28:53 am »
Bossut staat de laatste weken inderdaad niet op zijn beste niveau te keepen, maar ik vind dat de supporters het vertrouwen in hem moeten behouden, hij heeft hier toch al heel wat opgebouwd.
SV TILL I DIE

Offline belli

• Leden
« Reactie #115 Gepost op: augustus 24, 2015, 12:02:26 pm »
vond hem idd niet zo goed spelen maar groeide toch in de match.
straalde meer uit in de tweede helft dan in zijn stuntelige eerste helft. hij zal ook wel weten dat hij momenteel niet zo goed keept.

Offline mike

• Leden
« Reactie #116 Gepost op: augustus 24, 2015, 01:58:21 pm »
ik heb vanaf de tribune 2 kant vijvers horen roepen buiten naar Sammy.
indien het zo is is dat ook geen goeie ingesteldheid van sommige suporters.
let wel ik weet ook dat hij niet goed bezig is maar dat heeft hem zeker geen vertrouwen. :-\

Offline Mr. Jones

• Leden
« Reactie #117 Gepost op: augustus 24, 2015, 02:05:26 pm »
Bossut staat de laatste weken inderdaad niet op zijn beste niveau te keepen, maar ik vind dat de supporters het vertrouwen in hem moeten behouden, hij heeft hier toch al heel wat opgebouwd.

Wel persoonlijk ga ik hier niet mee akkoord om enkel op die basis te beslissen. Dus dan zou D'Haene,  een clubmoment, sowieso moeten in de basis staan als hij terug is? Gewoon omdat hij hier toch al heel wat heeft opgebouwd? Dat mensen tegen elkaar murmen in de tribune hierover moet kunnen, effectief de speler gaan uitschelden/roepen dat hij het kan horen hoeft ook niet want zal zijn wedstrijd niet doen beteren...

Offline balboa

• Leden
« Reactie #118 Gepost op: augustus 24, 2015, 02:22:30 pm »
Kgeloof daar niet veel van. De verzorger (Beyaert) legde een zak ijs op de achterkant van de bil (hamstring) van Baudry.

Commentator van Telenet (Bram Lambert) had het bij de vervanging van Baudry inderdaad over krampen, maar wat weet die daar nu van. Zit daar helemaal bovenaan in de tribune en oordeelt dan in 3 seconden dat het om krampen gaat.
Heeft in zijn commentator ook geen enkele keer gewezen op het feit dat Baudry terugkwam uit een hamstringblessure. Goed zijn huiswerk gemaakt dus, den Bram!  :)

Offline Naessens C

• Leden
  • We pakken ze. Één voor één.
« Reactie #119 Gepost op: augustus 24, 2015, 03:10:12 pm »
Het is misschien geen goede referentie, maar toen Bossut eens een heel eenvoudige bal w?l kon klemmen werd er cynisch gejuicht in de hoofdtribune waar ik zat. Zegt toch wel iets hoor. Je ziet gewoon aan alles dat er iets niet goed zit.
« Laatst bewerkt op: augustus 24, 2015, 06:17:10 pm door Naessens C »