Wat een draak van een wedstrijd.
2 ploegen die gewoon niet kunnen brengen wat ze willen wegens te weinig kwaliteit.
Wij hebben dringend nood aan flankspelers.
Thiam en De Ridder, dat is nu ne keer 2x niets.
Gelukkig hebben we nog een Kaya en een Leye.
+ eigenlijk ook een defensie die vandaag behoorlijk goed was (buiten onze slapende doelman)
Positief is natuurlijk de efficientie, wat we tegen Genk misten.
Soit, winst! Al moeten we ons daar niet blind op staren, er is nog altijd versterking nodig.
Ik sluit me hier nagenoeg volledig bij aan.
Kwalitatief heel zwakke match die enkel door de spanning, leuke affiche, mooie weersomstandigheden leuk werd.
Verdediging was heel goed, buiten een keeper waar ik me, los van zijn goede redding in de 2e helft, meer en meer begin aan te ergeren. Altijd dat op die lijn plakken en dat tijd winnen... (blaast)
Leye ook goed. Wint duels. Houdt een verdediging aan de praat.
Wil Brebels niet afbranden, maar hey kom op zeg, ga eens wat harder in duel! Zet eens je voet man!
Speelde een onopvallende 1e helft, 2e helft kwam hij er een beetje door. Een beetje.
Kaya beste man. Is momenteel de draaischijf. Alles staat of valt een beetje bij de match die Kaya speelt. Leuke speler om naar te kijken.
Er moet z?ker nog iets bij. Zeker met de gedachte wat er maar op de bank zit (met het aantal geblesseerden ook in het achterhoofd).
Buyl is de enige die je kan inbrengen zonder aan groot kwaliteitsverlies in te boeten.
Ik hoop nog dat Kawaya en/of Storm voor 1 september aan de Gaverbeek staan. De Mets mag er ook nog bij.