Tijdens de galamatch op 23 juli aanstaande zullen enkel tribune 1 en 4 open zijn...Is het geen idee om op facebook en hier af te spreken in welke tribune er sfeer gemaakt zal worden?Het lijkt me immers aangewezen om dit wat te communiceren zodat zij die al eens willen opwarmen voor het komende seizoen, de stem kunnen smeren en de vlaggen van onder het stof kunnen halen!Het is misschien ook de uitgelezen kans om vak 407 "in te nemen" daar dit het vak is dat het meeste lijkt op de overkant...
We wachten nog tot de club ons een vak toewijst of de club ??n van de vakken op T1 of T4 omdoopt tot sfeervak.
Dat ze zich maar spoeden want het is al binnen een week.
Tjah... We denken hetzelfde Ze zijn alvast ook op tijd om de uurswijziging door te geven... Een week op voorhand de match nog vervroegen. Chapeau.
Zeg mij aub dat jullie al weten waar het "sfeervak" mag ingericht worden komende zaterdag?!
Men ging mij bellen vandaag. Tot nu nog niks gehoord.Nuja, 't is simpel hoor. Geen sfeervak = Geen sfeer.
Geen nieuws dus ik veronderstel dat ze jou nog steeds niet belden?
Gisterenavond nog iemand van de club gesproken in Westerlo. Er zou vrije plaatsing gelden in de tribunes. Dus wij zullen in tribune 4 ergens plaats nemen.
hmm Een sfeervak = Geen sfeer
ideetje voor een spandoek: soort van collage van onze topprestaties (denk dat Liverpool ook zo een doek heeft). Zou wel steken bij de buren :-p- bekerwinnaar- vicekampioen- europees- ...