Blijf je met hetzelfde probleem zitten.. Heb je de mensen rond ons die meedoen & de onderste & bovenste rijen die afhaken.
Beneden het vak ziet iedereen ons staan.. Je kan iedereen in het vak bereiken. Vanuit het midden kan je dat niet. Het is niet van meer mensen bereiken.. Want mensen die tijdens de wedstrijd aan de vijvers lopen horen trommel & megafoon perfect. Dus zullen die 25% bovenin het vak ons ook wel horen...
Plannen voor afsluiting waren er. Stonden op papier en waren overlegd met de architect. Het kan wel in andere stadions.. Waarom zou het bij ons nie kunnen...
Ik sta zelf net boven de wandelgang maar wij doen zelf ook lustig mee, net als op alle verplaatsingen overigens.
Het zit uiteraard wat meer in ons dan bij bepaalde andere maar die gasten zijn ook over de streep te trekken...
Ik moet wel zeggen dat jullie trom en gezang naar boven toe enorm afneemt en als er nog wat wind zit al zeker.
Wij horen overigens ook geregeld liedjes van anderen die ze tussen jullie gezang door proberen te lanceren of asynchroon gezang alsof er een echo op zit.
Zo denk ik ook dat het misschien een optie is om jullie in 2 groepen te splitsen.
1 groep incl. trommel die onderaan blijft staan en dan 1 groep die halverwege vak 203 staat om daar de mensen aan te sporen en de gezangen te versterken.
Op deze manier kan je dan ook een beter overzicht behouden over het vak en het veld en kan je beter anticiperen op alles.
Eventueel kijken om elk een walkietalkie bij de hand te houden om bepaalde zaken makkelijk in gang te steken of te communiceren tussen de 2 groepen zonder stil te vallen en naar elkaar te moeten schreeuwen.
Dit zijn dingen die mijn standpunt vormen en kracht bij zetten...
Die plannen voor die afsluiting wil ik wel eens zien.
Ik ben zelf hele dagen bezig met veiligheidscontroles en voor voetbalstadions, toeristische logies, ziekenhuizen, ... zijn er tig regels die anders zijn dan elders en zo'n zaken verbieden.
Deze regelgeving heeft ook mee bepaald dat de trap en vluchtwegen de huidig breedte hebben en dat er slechts 2700 personen op de tribune mogen terwijl er in de praktijk makkelijk dubbel zo veel in kunnen...