Ja, want Gent is de grootste krapuulploeg die er rond loopt en dat soort zaken gebeurt enkel bij Gent! Sorry hoor, maar mij valt steeds de na?viteit op van personen zoals jij! Dit soort praktijken is schering en inslag. Als je wat dieper zou graven zou je ongetwijfeld ook dat soort zaken terug vinden bij jullie! Alleen komt dat bij een grotere club als Gent meer in de media! Ik herinner mij trouwens nog de hypocrisie van Dury toen hij de handelswijze van Gent ivm de transfer van Kums naar Gent becommentarieerde. Net diezelfde Dury die een paar jaar daarvoor op een smerige wijze het bestuur van Gent een mes in de rug plantte door achter hun rug om met Brugge te gaan onderhandelen.
Het zou BIJZONDER DOM zijn om effectief met de gsm van zijn club (AA Gent toen dus), te ONDERHANDELEN met Club. En al zeker voor iemand met een verleden als inspecteur bij de Rijkswacht. Denk je nu ?cht dat die zo lomp/dom is? Dat is eerder wat ze er bij jullie wilden van maken.
Dury is een trainer met een visie, waarin hij een duidelijk beeld voor ogen heeft van waar hij naartoe wil ?n met wie, ook op het veld. Dat AA Gent toendertijd financieel niet genoeg slagkracht had om aan zijn (transfer)wensen te voldoen, lijkt me dichter bij de waarheid te zitten. Geen verwijt, wel realiteit.
Of denk je dat Hein met de groep van toen w?l kampioen zou gespeeld hebben?!
En stel nu eens dat hij zo dom/lomp was, is dat dan een reden om iets te doen dat minstens even onguur is?! Spring jij in de Leie omdat een ander dat ook doet?
ALS je dat normaal vind, wees dan tenminste niet zo hypocriet om eerst zelf iemand met alle zonden van Isra?l te beladen...