Ik ook! Vind het echt heel jammer! Er werd zo gesproken om het belang van in het Regenboogstadion te spelen, over de sfeertribune die de ploeg vooruitstuwt! En nu gaan ze verdomme de helft van de sfeertribune "lam leggen" met dit...Ik begrijp dat dit een serieuze kost is (90 euro per zitje - 60 euro van de abonnementenverkoop, rest nog 30 euro kosten voor de club per zitje). Misschien een spandoekje tegen Kortrijk (al is dit net iets te dichtbij, als we thuis beginnen...). Hopelijk beseft iedereen dat er NIET op de eigen plaats moet gezeten worden??? Want (met alle respect), ik zag ook veel 65 plussers aanschuiven (die in de competitie langs de buitenkanten staan opgesteld) voor een abonnement...Als die beginnen de zagen over "Ge zit op mijn plekke"...dan zijn we ver weg, hoor! Eerst op naar de loting! Het is wat het is...minder grote namen zou misschien wel meer kans op kwalificatie kunnen betekenen, maar zoals Onur zei in Extra Time, als we tegen de groten ook onze eigenheid, ons voetbal spelen...is er tegen elke ploeg veel mogelijk.