Ah bon, je hebt gelijk. We geven dan maar beter de bal aan de tegenstander en we zorgen dat we zelf geen kansen creeren, want dan gaat de bal er wel ingaan of zo?
Ik blijf het fantastisch vinden, die scorebordsupporters. Kansen creeren en er zelf geen tegen krijgen in een hele eerste helft is nu ook al not done, omdat ze ze toch niet afwerken. Dan zorg je beter dat je geen kansen krijgt is nu al het moto. Mooi.
Zoals ik al zei, ik heb de indruk dat Dury in de thuiswedstrijden nog steeds wil spelen zoals 2 jaar geleden, terwijl we de spelers er niet meer voor hebben.
Aanvallende backs, fantastisch dat Brebels aanvallende dingen liet zien, maar achter zijn rug lopen ze hem eraf en krijgen we een penalty tegen. Het probleem waar Cissako en Verboom ook dikwijls last van hebben dit seizoen.
Aneke vond ik verdedigend goed, deed veel opkuiswerk, won duels maar kan het niet allemaal belopen.
Een loper of iemand met een splijtende pass zoals Delaplace of Kums naast hem hadden we niet, Jorgensen wist wss zelf niet wat hij daar stond te doen.
Een deftige 10 hadden we ook niet, iemand die de match kan openbreken met een goed schot of actie. Trajko vind ik gewoon niet goed genoeg op die positie.
En in de spits hebben we 2 man lopen die samen nog geen 5 matchen in de Jupiler League hebben gespeeld, laat staan samen hebben gespeeld.
Om dan met z'n allen naar voor te lopen om te constateren dat ze elkaar (nog) niet vinden en in de tegenaanval er 3 in het mandje krijgen omdat de achterdeur wijd open staat..tja..Zo kunt ge nog lang proberen om een match te winnen hoor.