Auteur Topic: Speeldag 25 : 07/02/2015 20u00: Essevee - Lierse  (gelezen 23512 keer)

Offline Jonas89

• Leden
Re: Speeldag 25 : 07/02/2015 20u00: Essevee - Lierse
« Reactie #100 Gepost op: februari 08, 2015, 04:29:00 pm »
Ok, we hebben verloren wil niet pers? zeggen dat we slechter zijn dan Lierse.
We misten een strafschop en hoeveel ginden er tegen de paal?
Wij hadden 17 doelpogingen binnen het kader, Lierse 10.
Balbezit was ook voor ons en in de eerste helft sprak men over een schietkraam (doel Lierse).

We hebben kwaliteit genoeg om makkelijk in de middenmoot mee te draaien, maar ons barslechte seizoensstart blijft in de kopjes hangen.

Ok, we hebben deze match verloren, maar is geen reden om de helft van de ploeg naar de bank en de B ploeg te verwijzen, komaan zeg.

'k had het ook liever anders gezien, maar we zitten nu eenmaal in een sukkelstraatje.

Aan alle mensen met zwaar commentaar, zou het commentaar hetzelfde geweest zijn mocht het strafschop binnen gegaan zijn en we 3-3 geeindigd waren?

Het is het eindresultaat dat telt h?, je mag nog 1000 kansen hebben

Tis zoals ne coureur die ganse dag op kop rijdt en op de meet 2de wordt, je bakt er niets mee

Hoeveel corners en voorzetten hebben we gehad ? Genoeg

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #101 Gepost op: februari 08, 2015, 04:36:11 pm »
We missen karakter, al heel het seizoen.
Dit vind ik de taak van de trainer.
Toen Verboom in een interview zei we kunnen ons makkelijker
opladen tegen grotere ploegen en Dury uit de lucht viel
had ik een slecht gevoel na gisteren is het nogmaals een bewijs
de kleintjes interesseren die van ons niet....
op naar volgende week
we zullen der wel weer iets uit leren en meenemen naar volgende week...

Offline alex

• Leden
« Reactie #102 Gepost op: februari 08, 2015, 04:44:57 pm »
Weeral  ::)

Offline Soulscream

• Leden
  • Voice of the voiceless!
« Reactie #103 Gepost op: februari 08, 2015, 10:04:44 pm »
Gelukkig laten alle concurenten punten liggen, schade beperkt.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #104 Gepost op: februari 08, 2015, 10:25:04 pm »
Gelukkig laten alle concurenten punten liggen, schade beperkt.
Des te meer piekt het dat we niet hebben gewonnen van Lierse, zo konden we zo goed als gered zijn.
SV TILL I DIE

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #105 Gepost op: februari 08, 2015, 10:38:51 pm »
Geen 2 seizoenen zo als dit!  Ik breek geen spelers af... Enkel de interesse en inzet en de arrogantie in sommige matchen.  Met de kwaliteit die we hebben kunnen we zeker volgend jaar ons plaats terug in nemen in po1.  De kern van Genk en Charleroi en al zeker Krotrijk is niet sterker dit jaar volgens mij.  Alleen hebben wij veel spelers moeten in passen en hebben we onze naam gemaakt over de voorbije jaren als een subtopper en 2 seizoenen waar we zelfs voor de titel mee deden en dan alles naast het sportieve.  Dat nieuw stadion, oefencomplex enz...  Ploegen komen anders naar hier en zien ons anders, net zoals wij naar Brugge en Anderlecht destijds gingen komen de ploegskes a la Lierse, westerlo, beveren, oostende,kortrijkje, cercle, moeskroen enz... nu naar ons.  Daar kunnen we momenteel nog niet mee om.  De arrogantie en de weinige inzet van we zullen het hier wel eens makkelijk klaren is duidelijk te zien dit seizoen.  Als je ziet dat plost na de 0-3 ze het wel kunnen zegt genoeg.  Het was en is hopelijk een overgangsjaar naar iets veel beter en terug naar ons niveau en ik zie dat wel gebeuren.  Ook een Brugge, Gent, Standard en Genk hebben hen rotseizoenen.  Laat een Anderlecht een heel nieuwe ploeg bouwen tijdens het seizoen en ze eindigen met die Hasi msh nog nipt in po1.

Nu hopen dat ons slecht seizoen niet extra ambetant zal worden.  Ik mag er niet van dromen dat Brugge kampioen zou worden en Kortrijk europees pakt.  Het zou geestig kunnen worden als essevee supporter in de regio het komende jaar. 
« Laatst bewerkt op: februari 08, 2015, 10:45:29 pm door essevee007 »

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #106 Gepost op: februari 08, 2015, 10:57:35 pm »
Laten we POII winnen en uitkomen tegen de 4e KVK... zou dan toch nog leuk kunnen worden dit seizoen. Soit, dromen mag...

Maar bon, als we niet kunnen winnen van de mindere ploegen, wat gaat dat dan zijn in POII...

Offline gunther

• Leden
« Reactie #107 Gepost op: februari 08, 2015, 11:10:52 pm »
wat was het plan Dury nu?
Niet starten met 2 spitsen tegen de laatsten!? Trajkovski was ook weer z??r gemotiveerd. En wat heeft Mendy nu misdaan?

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #108 Gepost op: februari 08, 2015, 11:24:35 pm »
Colpaert RB en Mendy CV was misschien een betere optie geweest.
SV TILL I DIE

Offline Thraso

• Leden
« Reactie #109 Gepost op: februari 09, 2015, 12:10:44 am »
Het was gewoon onvergeeflijk van Dury dat hij niet met 2 spitsen (Rossi en Gimbert) startte. Tegen de laatste moet je altijd van minuut 1 erin vliegen en na een halfuur de match gespeeld hebben.

Offline Svarrogh

• Leden
« Reactie #110 Gepost op: februari 09, 2015, 12:39:08 am »
Je leest hier toch een pak onzin hoor. Aan de rust moest die match altijd gespeeld zijn, we waren logischer wijze een klasse beter, maar je staat compleet tegen de gang van het spel 0-1 achter. Ze zijn in de eerste helft letterlijk 1 keer aan de rand van ons strafschopgebied geraakt. Hoe kan je dan spreken van een zwakke wedstrijd? Ja, het eerste kwartier van de 2e helft was niet goed. De andere 75 minuten domineer je en heb je kansen om er 7 of 8 in het mandje te leggen. Maar plots kan die Bajkovic wel keepen.

Doe eens uw ogen open, je gaat me toch niet wijsmaken dat het weer door pech is dat we weer verliezen tegen een ploeg waar we thuis altijd moeten van winnen. Een deja-vu analyse, net zoals tegen Charleroi, Westerlo, Cercle, enz..

Als we zelf het spel moeten maken lukt het gewoon niet en staan ze de helft van den tijd te kijken van waar de wind komt. De bal 35 keer rondspelen zodat de tegenstander de tijd heeft om zich te organiseren, en bij balverlies worden we keer op keer gepakt in de omschakeling.

Als er al eens een combinatie of actie lukt is de voorlaatste of de laatste pass slecht, staat er niemand voor doel of is de afwerking een lachtertje. Eens schieten van ver op doel is precies ook al een tijdje ten strengste verboden.

Ik heb de indruk dat Dury, vooral in de thuismatchen, nog steeds in het verleden leeft en het nog steeds veel te mooi wil oplossen, terwijl we er al lang de voetballers niet meer voor hebben.

Als je dan tegen zo'n ploeg uitkomt die, naar mate de wedstrijd vordert, bereid is om te knokken voor iedere centimeter grond, dan is hij gewoon gezien met zijn falend combinatievoetbal.

Offline belli

• Leden
« Reactie #111 Gepost op: februari 09, 2015, 08:12:04 am »
Dury is een goeie trainer maar heeft toch soms rare invallen.
eerste helft waren we gewoon beter en we hadden nog tijd genoeg om het recht te zetten.
wat doet hij: vervangt Jorgensen zodat Aneke (die barbarbarslecht was) nog meer zou verzuipen en zodat er op het middenveld niets van evenwicht zat.
want van minuut 46 tot onze eerste goal was het heel slecht!!
dikke pluim voor 1 speler: CORDARO!
al de anderen slecht
Aneke barslecht. Ik begrijp niet dat hij in Engeland heeft gespeeld...weet niet waar hij moet lopen..komt overal te laat, is veel te traag...heeft misschien 2 km gelopen als verdedigende middenvelder (en dat krijgt dan de voorkeur op Olli?????)

Offline Will McAvoy

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #112 Gepost op: februari 09, 2015, 08:17:53 am »
Doe eens uw ogen open, je gaat me toch niet wijsmaken dat het weer door pech is dat we weer verliezen tegen een ploeg waar we thuis altijd moeten van winnen. Een deja-vu analyse, net zoals tegen Charleroi, Westerlo, Cercle, enz..

Als we zelf het spel moeten maken lukt het gewoon niet en staan ze de helft van den tijd te kijken van waar de wind komt. De bal 35 keer rondspelen zodat de tegenstander de tijd heeft om zich te organiseren, en bij balverlies worden we keer op keer gepakt in de omschakeling.

Als er al eens een combinatie of actie lukt is de voorlaatste of de laatste pass slecht, staat er niemand voor doel of is de afwerking een lachtertje. Eens schieten van ver op doel is precies ook al een tijdje ten strengste verboden.

Ik heb de indruk dat Dury, vooral in de thuismatchen, nog steeds in het verleden leeft en het nog steeds veel te mooi wil oplossen, terwijl we er al lang de voetballers niet meer voor hebben.

Als je dan tegen zo'n ploeg uitkomt die, naar mate de wedstrijd vordert, bereid is om te knokken voor iedere centimeter grond, dan is hij gewoon gezien met zijn falend combinatievoetbal.

Tuurlijk wel. Als je 5 uitgespeelde kansen krijgt en bij de eerste keer dat de tegenstander aan de rand van uw strafgebied komt, sta je 0-1 in het krijt. Volgens de scorebordsupporters hier, was het dus slecht. Laat me niet lachen h?. Aan de rust moet je 3-0 voorstaan en er is niemand die er iets van kan zeggen.

En zeggen dat we er niet voor wilden gaan is zo mogelijk nog belachelijk. Zelfs na de 0-3 krijg je nog genoeg kansen om te winnen.

Offline belli

• Leden
« Reactie #113 Gepost op: februari 09, 2015, 08:54:49 am »
tuurlijk was het slecht...
als je in al die wedstrijden telkens meer kansen krijgt dan de tegenstander en zij winnen heb je niet goed afgewerkt.
gebrek aan effici?ntie....is simpel te wijten aan gebrek aan klasse.1 keer kan je wel zeggen dat je weinig geluk hebt gehad maar als je in wedstrijden zoals thuis tegen Beveren, Moeskroen, Cercle, Lierse telkens meer kansen krijgt en je wint die wedstrijden niet dan moet je de schuld bij jezelf zoeken.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #114 Gepost op: februari 09, 2015, 09:01:16 am »
Tuurlijk wel. Als je 5 uitgespeelde kansen krijgt en bij de eerste keer dat de tegenstander aan de rand van uw strafgebied komt, sta je 0-1 in het krijt. Volgens de scorebordsupporters hier, was het dus slecht. Laat me niet lachen h?. Aan de rust moet je 3-0 voorstaan en er is niemand die er iets van kan zeggen.

En zeggen dat we er niet voor wilden gaan is zo mogelijk nog belachelijk. Zelfs na de 0-3 krijg je nog genoeg kansen om te winnen.
pas bij de 0-3 begonnen ze te voetballen e zeg komaan,
dan kwam de wil om er nog iets van te maken naar boven.
Aangegeven door Rossi trouwens want dienen loopt achter den bal in de goal
terwijl anderen naar achter sloffen

hoe kan je nu zeggen da ze goed speelden tegen een ploeg waarvan je zelf zegt
da ze 1 kans kregen?
Moeten we daar dan blij voor zijn da ze maar 1 kans kregen?

Ik blijf favoriet en fan van Dury, maar blijft hangen in zijn experimenteringsfase.
Het "we nemen dit mee voor de toekomst" begint afgezaagd te raken
want ze blijven maar dezelfde fouten maken: geen motivatie en geen karakter
tegen de "kleintjes"

Offline jeroenie

• Leden
« Reactie #115 Gepost op: februari 09, 2015, 09:14:29 am »
Dank ad kaksupporters : your support is fucking shit :-!
bij deze, Amen 2 That!

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #116 Gepost op: februari 09, 2015, 09:16:34 am »
Ik panikeer (nog) niet ...

Cordaro, Kaya, Gimbert en Rossi moeten zich nog 100% inwerken, al heeft Rossi er wel een lap op gegeven. Die stond bijna met een hattrick op zijn palmares na zijn 2e? wedstrijd.

Over kwaliteit wil ik nog discussi?ren, vergeet niet dat de 4 spelers nog ingewerkt moeten geraken.
Het samenspel met de huidige spelers, looplijnen, passes moeten nog op elkaar afgesteld worden.
Cordaro, Kaya, Gimbert, Rossi als invaller. We zijn gestart met 1/4e nieuwe spelers, en 2 spelers die het spel moeten maken (middenveld) en vooral de 3e (en later de 4e) moeten vinden.

Ik blijf het zeggen ... wij hadden 17 doelpogingen en Lierse 10.

1.) Missen we kwaliteit, neen
2.) Waren we zwak, neen
3.) Waren we effici?nt, neen

Punt 3 heeft ons de das omgedaan en dat is een punt waaraan we kunnen werken.

Offline kulle

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #117 Gepost op: februari 09, 2015, 09:19:44 am »
vind wel belachelijk van dury om brebels rechtsback te zetten
waarom niet eens veranderen van systeem
ik probeer maar iets een 5-3-2
en laat  de beste spelers spelen
er werd veel terecht geklaagd over plet
maar jorgensen aub zeg ik, vind hem heel zwak

Offline Massaker

• Leden
« Reactie #118 Gepost op: februari 09, 2015, 09:29:28 am »
Ik panikeer (nog) niet ...

Cordaro, Kaya, Gimbert en Rossi moeten zich nog 100% inwerken, al heeft Rossi er wel een lap op gegeven. Die stond bijna met een hattrick op zijn palmares na zijn 2e? wedstrijd.

Over kwaliteit wil ik nog discussi?ren, vergeet niet dat de 4 spelers nog ingewerkt moeten geraken.
Het samenspel met de huidige spelers, looplijnen, passes moeten nog op elkaar afgesteld worden.
Cordaro, Kaya, Gimbert, Rossi als invaller. We zijn gestart met 1/4e nieuwe spelers, en 2 spelers die het spel moeten maken (middenveld) en vooral de 3e (en later de 4e) moeten vinden.

Ik blijf het zeggen ... wij hadden 17 doelpogingen en Lierse 10.

1.) Missen we kwaliteit, neen
2.) Waren we zwak, neen
3.) Waren we effici?nt, neen

Punt 3 heeft ons de das omgedaan en dat is een punt waaraan we kunnen werken.
Maar het valt wel op dat je bovenstaande analyse steeds weer moet maken als we tegen rechterkolomploegen moeten spelen. En d?t verontrust mij een beetje. Ik ben zeker dat het volgend weekend beter zal zijn tegen Standard.

Offline Svarrogh

• Leden
« Reactie #119 Gepost op: februari 09, 2015, 09:34:12 am »

Inderdaad, we moeten altijd voorstaan, net zoals in al die andere thuiswedstrijden, maar een goeie voorzet, laatste pass of schot afleveren is ook een kwaliteit. Wat ben je met 65% balbezit en eindeloos heen- en weer getik als je de bal er niet in kunt krijgen? Niets, wat dan krijg je vroeg of laat het deksel op de neus.

Op een bepaald moment staan we met 3 man rond het penaltypunt tegen 1 verdediger en de doelman, en toch slaagt de verdediger erin om die bal in hoekschop te krijgen.
Is dat dan pech? Volgens mij is dit barslecht uitgespeeld en moet die bal altijd binnen.