Ik versta sommige reacties hier toch niet hoor. Respect voor Brebels en begon goed aan de wedstrijd maar kwam vooral in de 2e helft tekort. Heel vaak leden we balverlies door een slechte pass van hem, en verdedigend was Wanderson met hem aan het dollen. De eerste keer liep het nog goed af door het egoisme van Wanderson, maar hoe gemakkelijk hij zich de 2e keer laat ringeloren is toch schrijnend. Hierdoor valt ook de 0-3.
Aneke was heer en meester op het middenveld. Won zowat alle duels en speelde altijd goed in , met zelfs af een toe een crossbal. Wie hem gisteren slecht vond weet niet wat hij zegt.
Ook 'tjolder' Trajkovski deed het niet slecht. Was de spilfiguur in alle aanvallende acties van zulte waregem het eerste uur. Zorgde net als tegen Anderlecht voor heel wat balrecuperatie en dreigende acties. Zijn penalty was slecht en nonchalant, trap die bal toch overtuigend naar een hoek zodat als de keeper de juiste hoek kiest hij de bal nog niet zeker heeft(zoals Rossi), maar die penalty kan toch niet zijn prestatie beinvloeden.
Troisi verving hem maar was een ramp, heeft in mijn ogen amper een goede actie opgezet en leed veel dom balverlies.
Zwakste feit blijft onze hoekschoppen , vrije trappen. We kregen er heel maar dan ook heel veel en niet ene deed de keeper verontrusten. Ofwel komt hij niet boven dat eerste mannetje, ofwel verliezen we het kopduel. Hier mag toch wel wat aan gedaan worden.
Over het resultaat ben ik natuurlijk ontgoocheld, maar ik maak me geen zorgen. Wat ging die zege opgeleverd hebben? Playoff 2 is zo goed als zeker binnen en als we daar iets meer geluk kennen of nog wat kunnen werken aan die aanvallende automatismen dan komt het goed. Het was gisteren helemaal niet slecht. 15 minuten na de gemiste strafschop ok, maar de andere 75 was zeer goed. Dat er op het einde al wat slordigheden aan de pas kwamen kwam enkel omdat het tempo heel hoog moest liggen, en dat ze begonnen te forceren.