Auteur Topic: Speeldag 25 : 07/02/2015 20u00: Essevee - Lierse  (gelezen 23513 keer)

Offline franco

• Leden
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 07/02/2015 20u00: Essevee - Lierse
« Reactie #80 Gepost op: februari 07, 2015, 11:48:10 pm »
zwakke Sammy!!!!!!!!!!!

Offline Svarrogh

• Leden
« Reactie #81 Gepost op: februari 08, 2015, 12:00:57 am »
Ik doe niet mee aan al dat negatief gedoe.  Kansen genoeg om te winnen, lierse speelt het slim na een ONTERECHTE penalty.  Desondanks toch wat leuke combinaties gezien wat hoop geeft voor de toekomst.
In een jaar dat alles tegenzit krijg je dit.  Ik blijf er wel bij dat Mendy de voorkeur op Colpaert verdient. Brebels, Charni en de nieuwelingen konden me bekoren ondanks het teleurstellende resultaat.

Pff ja jongens, dan waren die leuke combinaties wss ook wel op 1 hand te tellen.
Wat een verschil met de voorbije jaren zeg. Afgedroogd door een bende zaalvoetballetjes, de zoveelste afgang van dit seizoen.

Geen diepgang, geen overzicht, geen enkele speler met een beslisssende pass en 0 afwerking.

Trajkovski en Jorgensen hopelijk nooit meer in essevee-shirt, geen enkele deftige pass, voorzet of corner gezien. Zelfs voor een penalty binnen te shotten is hij te lomp. Van provenciaal niveau, alweer.
Dat het seizoen maar rap gedaan is en dat het hele kot maar eens wordt uitgemest, het wordt echt pijnlijk om aan te zien.

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #82 Gepost op: februari 08, 2015, 12:28:30 am »
Het was om bij te bleiten. Waar Dury, in godsnaam, de courage blijft halen om Jorgensen steevast weer als zogenaamde 'patron' op dat veld te zwieren...??

Einde seizoen.
-SVZW Forever-

Offline boerio

• Leden
« Reactie #83 Gepost op: februari 08, 2015, 01:13:55 am »
Mooi punt en die Rossi is een aanwinst volgens mij.  We hebben 3 sterke meteen inzetbare aanwinsten gedaan tijdens de winter.  Jammer dat na Nzolo die ons de titel gekost heeft een andere pipo nu ons msh uit playoff1 zal houden al was dat wel nog niet zeker.  Maar als we straks 2 of 1 punt te kort komen zijn we weer serieus bij ons kloten genomen.  Dit kon een gouden punt zijn.  Nu is het gewoon een deftig resultaat.  Heb wel het gevoel dat we volgend jaar een heel deftige ploeg zullen bezitten en we terug meedoen en het duidelijk zal zijn dat dit een overgangsjaar was.  De jonge kerels worden beter en beter.  Aneke, Trajko, Mendy, Enkagamene.  Benteke begint zich ook te tonen, Hazard scoort toch ook af en toe bij de beloften.  Daarnaast hebben we de vaste waarden die er staan als een blok.  Sammy, Colpaert en Dhaene (als ze tenminste samenspelen).  En onze wintertransfers zijn 3 zeer deftige aanwinsten met een meerwaarde.  Ook Troisi lijkt beter en beter zijn draai te vinden.  J?rgensen was ook heel deftig en haalde zijn niveau gisteren.  Doet me denken aan ons jaar voor de 2 seizoenen dat we meededen voor de titel en de bekerfinale speelden.

Trouwens mooie reportage met Dury in hoogvliegers.
Waarom al die paniek zie bovenstaande

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #84 Gepost op: februari 08, 2015, 07:33:17 am »
Einde seizoen!? Respect voor jou, op voorwaarde dat je dan vanf nu ook effectief niet meer komt! Dury zijn analyse is correct: we kunnen niet dominant zijn tegen lager gerangschikte ploegen. Dat is een reden waarom we vb thuis punten laten liggen tegen mindere goden en uit goede mztchen speken. Belangrijk is dat men dit heel duidelijk inziet en meeneemt naar volgend seizoen...maar dat alles slecht is, vind ik zever. Te weinig tempo bij balbezit...overduidelijk, ok! Akkoord! Mazr Brebels vond ik vb allesbehalve slecht. Met Troisi en Kaya hebben we 2gouden voeten op vrijschoppen. Traijkovski heb ik noit graag zien spelen...mist als geen ander open kansen, is veel te persoonlijk en vooral nonchalant...ik ben vrijwel zeker sat we het volgende week wel goed zullen doen. Gooi er dan maar Troisi en Skulasson in van bij de start. Het xirdt hie dan ook PO II, waarbij het niks meer uitmaakt hoeveel punten we nog pakken. Voor de echte paniekzaaiers en sensatiezoekers: jammer, maar Moeskroe, Mechelen, Oostende en Westerlo verloren ook....we blijven helaas tiende!

Offline jowanie

• Leden
« Reactie #85 Gepost op: februari 08, 2015, 07:35:03 am »
Wat hebben we geleerd gisteren:
1. Het kan blijkbaar altijd nog slechter
2. Zonder een nummer 10 lukt het niet (en enkel Troisi kan dit min of meer)
3. Rossi verdient een pluim om zijn vechtlust
« Laatst bewerkt op: februari 08, 2015, 07:51:37 am door jowanie »

Offline 2460

• Leden
« Reactie #86 Gepost op: februari 08, 2015, 07:49:39 am »
Ik doe niet mee aan al dat negatief gedoe.  Kansen genoeg om te winnen, lierse speelt het slim na een ONTERECHTE penalty.  Desondanks toch wat leuke combinaties gezien wat hoop geeft voor de toekomst.
In een jaar dat alles tegenzit krijg je dit.  Ik blijf er wel bij dat Mendy de voorkeur op Colpaert verdient. Brebels, Charni en de nieuwelingen konden me bekoren ondanks het teleurstellende resultaat.

1 van de weinige deftige juiste commentaren. Op naar de volgende oefensessie. Komt wel in orde tegen start nieuw seizoen.

Offline Tjompe

• Leden
  • Motherfucker from hell
« Reactie #87 Gepost op: februari 08, 2015, 08:46:56 am »
Onderweg naar West ham-Man U. Hopelijk kunnen the hammers mijn ontgoocheling van gisteren wat doen vergeten!

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #88 Gepost op: februari 08, 2015, 11:15:34 am »
Ok, we hebben verloren wil niet pers? zeggen dat we slechter zijn dan Lierse.
We misten een strafschop en hoeveel ginden er tegen de paal?
Wij hadden 17 doelpogingen binnen het kader, Lierse 10.
Balbezit was ook voor ons en in de eerste helft sprak men over een schietkraam (doel Lierse).

We hebben kwaliteit genoeg om makkelijk in de middenmoot mee te draaien, maar ons barslechte seizoensstart blijft in de kopjes hangen.

Ok, we hebben deze match verloren, maar is geen reden om de helft van de ploeg naar de bank en de B ploeg te verwijzen, komaan zeg.

'k had het ook liever anders gezien, maar we zitten nu eenmaal in een sukkelstraatje.

Aan alle mensen met zwaar commentaar, zou het commentaar hetzelfde geweest zijn mocht het strafschop binnen gegaan zijn en we 3-3 geeindigd waren?

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #89 Gepost op: februari 08, 2015, 11:26:56 am »
Voor mij ligt het grote probleem in dit elftal gewoon centraal op het middenveld. De verdedigers worden ook te veel aan hun lot overgelaten. Als Dury dan nog met 1 CM speelt in de 2e helft en dan nog Aneke... Ik ben fan van die jongen maar het gaat toch te traag bij hem, Aneke gaat pas beter spelen als een goeie cm naast hem staat. We spelen ook op onze backposities met 2 CVM, ook niet ideaal voor het elftal. Desondanks moeten we die match gewoon winnen.
SV TILL I DIE

Offline BorisB9

• Leden
« Reactie #90 Gepost op: februari 08, 2015, 11:28:00 am »
Ben ook niet de Trajkovsk-fan maar gisteren was hij echt goed in de eerste helft. Na zijn penaltymisser wat minder. Wie Aneke slecht vond kent er niets van. Gisteren was het een combinatie van pech in de afwerking en de slappe verdediging + Jorgensen.

Offline pamfluit

• Leden
« Reactie #91 Gepost op: februari 08, 2015, 11:47:15 am »
Ik versta sommige reacties hier toch niet hoor. Respect voor Brebels en begon goed aan de wedstrijd maar kwam vooral in de 2e helft tekort. Heel vaak leden we balverlies door een slechte pass van hem, en verdedigend was Wanderson met hem aan het dollen. De eerste keer liep het nog goed af door het egoisme van Wanderson, maar hoe gemakkelijk hij zich de 2e keer laat ringeloren is toch schrijnend. Hierdoor valt ook de 0-3.

Aneke was heer en meester op het middenveld. Won zowat alle duels en speelde altijd goed in , met zelfs af een toe een crossbal. Wie hem gisteren slecht vond weet niet wat hij zegt.

Ook 'tjolder' Trajkovski deed het niet slecht. Was de spilfiguur in alle aanvallende acties van zulte waregem het eerste uur. Zorgde net als tegen Anderlecht voor heel wat balrecuperatie en dreigende acties. Zijn penalty was slecht en nonchalant, trap die bal toch overtuigend naar een hoek zodat als de keeper de juiste hoek kiest hij de bal nog niet zeker heeft(zoals Rossi), maar die penalty kan toch niet zijn prestatie beinvloeden.

Troisi verving hem maar was een ramp, heeft in mijn ogen amper een goede actie opgezet en leed veel dom balverlies.

Zwakste feit blijft onze hoekschoppen , vrije trappen. We kregen er heel maar dan ook heel veel en niet ene deed de keeper verontrusten. Ofwel komt hij niet boven dat eerste mannetje, ofwel verliezen we het kopduel. Hier mag toch wel wat aan gedaan worden.

Over het resultaat ben ik natuurlijk ontgoocheld, maar ik maak me geen zorgen. Wat ging die zege opgeleverd hebben? Playoff 2 is zo goed als zeker binnen en als we daar iets meer geluk kennen of nog wat kunnen werken aan die aanvallende automatismen dan komt het goed. Het was gisteren helemaal niet slecht. 15 minuten na de gemiste strafschop ok, maar de andere 75 was zeer goed. Dat er op het einde al wat slordigheden aan de pas kwamen kwam enkel omdat het tempo heel hoog moest liggen, en dat ze begonnen te forceren.

Offline gva

• Leden
« Reactie #92 Gepost op: februari 08, 2015, 11:51:55 am »
Met n beetje geluk winnen we met 2 tot 3 doelpunten. Dank ad kaksupporters : your support is fucking shit :-!

Offline Massaker

• Leden
« Reactie #93 Gepost op: februari 08, 2015, 11:58:55 am »
Brebels was toch totaal niet goed werd gewoon voorbij gelopen, mazr het lag zeker niet aan hem.het klopt niet op het middenveld jorgenson te weinig voetballer en trayko loopt diep.
Lierse was zwak en wij nog wa zwakker
gelukkig is de kans op PO3 wat achterwege
want zo een matchen verliezen is echt een schande...

Brebels was man vd match
inzet, goeie pass, snelheid en vooral niet op zijn positie dacht ik.
Hoeveel verschillende spelers hebben wij nu al in ons verdediging gehad?
Isci, Ekangamene, mendy, dhaene, colpaert, Brebels, Skullason, Verboon, Cissakho,
onze portugees,
op 24 matchen, das elke 2,4 matchen nen andere....
Als ik da zo zie dan hebben we idd geen nieuwe CV nodig
We bouwen der wel enen om
kosten besparend....

Voor de rest voel ik me weer te kakken gezet
net zoals tegen Lierse uit, Westel, WB, Charleroi, Cercle, beker in RSCA....
Als ze zo verder doen gaan ier veel mensen content beginnen worden
want die successos gaan achterwege beginnen blijven....
ik vond wel da er redelijk wa volk zat maar dat op nieuwe tribune VAK X zeker mag
zijn van zijn plaatsen onderaan....

Zolang het kalf niet verdronken was, laat ons zeggen tot gemiste strafschop
vond ik Trajkovski ni slecht, ging toch makkelijk man voorbij
eerste helft Cordaro ook aanwezig
Troisi vond ik flauw, gaf 2 foute ballen waar gevaar uit kwam
en probeert vaak meer dan hij kan
eist ballen op en vertraagt dan het spel
Rossi is gevaarlijk ventje
Gimber is een werker, zelfs verdedigen

tzal ni mee, maar wss ook van ni veel zin hebben
en gemaktzucht
Bretels verantwoordelijk voor 2 van 3 tegengoals. Alle respect voor die jongen. Maar komt tekort, zelfs tegen de b-ploeg van de laatsten... op een positie die de zijne niet is. 

Offline esseveer

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #94 Gepost op: februari 08, 2015, 12:30:36 pm »
beste vrienden supporters kyk eens de realiteit we hebben verloren thius tegen al de ploegen die achter ons stonden met zware cyfers tegen Cercle tegen Moeskroen tegen Westerlo tegen Lierse we zyn toch niet goed bezig h? het plezier is er een beetje af we spelen in de breedte diepgang is er niet meer
en ik meen het allemaal goed maar zo op de thuiswedstryden kan het niet verder

Offline fan4ever

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #95 Gepost op: februari 08, 2015, 12:58:50 pm »
Bretels verantwoordelijk voor 2 van 3 tegengoals. Alle respect voor die jongen. Maar komt tekort, zelfs tegen de b-ploeg van de laatsten... op een positie die de zijne niet is.

T is wel dhaene en colpaert die de eerste 2 op hun buik mogen schrijven - de jongeren worden voor minder naar de B kern verbannen.  Toch normaal dat die jongen fouten maakt zekers, hij komt pas piepen. Maar is technisch sterker, beter in de combinaties dan cissako. Was tenminste en afgemeten voorzet op Rossi.  Laat die verder spelen zodat die er staat tegen volgend seizoen

Offline nicolazzze

• Leden
« Reactie #96 Gepost op: februari 08, 2015, 01:14:50 pm »
Haal jorgenson eraf!! Waarom blijft die staan... Weeral nen nulmatch van hem! Je gaat veel meer bereiken met een skulason of messoudi op dit moment!
Liberta per gli ultras!

Offline Will McAvoy

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #97 Gepost op: februari 08, 2015, 01:14:58 pm »
Je leest hier toch een pak onzin hoor. Aan de rust moest die match altijd gespeeld zijn, we waren logischer wijze een klasse beter, maar je staat compleet tegen de gang van het spel 0-1 achter. Ze zijn in de eerste helft letterlijk 1 keer aan de rand van ons strafschopgebied geraakt. Hoe kan je dan spreken van een zwakke wedstrijd? Ja, het eerste kwartier van de 2e helft was niet goed. De andere 75 minuten domineer je en heb je kansen om er 7 of 8 in het mandje te leggen. Maar plots kan die Bajkovic wel keepen.

Offline Hartson

• Leden
« Reactie #98 Gepost op: februari 08, 2015, 01:29:09 pm »
Altijd hetzelfde. Twintig minuten goed spelen, en dan valt alles stil.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #99 Gepost op: februari 08, 2015, 04:01:33 pm »
T is wel dhaene en colpaert die de eerste 2 op hun buik mogen schrijven - de jongeren worden voor minder naar de B kern verbannen.  Toch normaal dat die jongen fouten maakt zekers, hij komt pas piepen. Maar is technisch sterker, beter in de combinaties dan cissako. Was tenminste en afgemeten voorzet op Rossi.  Laat die verder spelen zodat die er staat tegen volgend seizoen
Op ZIJN possitie aub, en die is niet in de verdediging....