Iedere wedstrijd moeten er x-aantal kaarten aan tegenstrever worden bezorgd voor in de thuisvakken
Meestal komen die kaarten bij familie van spelers enzo terecht.
Als de bezoekende club hier anders over oordeelt kan je Essevee niets verwijten.
Dus voor sommige de ticketverkoop afbreken of anderen "beschuldigen" van steeds de club op te hemelen, zorg dat je de feiten kent...
@vidmar, Essevee5381 stond ook in vak K en heeft ook bij de Mira mogen gaan, net als ik.
Dus niet nodeloos gaan mensen viseren op een forum..
Dat het op Essevee niet perfect draait, zal ik als eerste toegeven.
Maar ga niet schieten op mensen als je het fijne er niet van weet.
De Mira is verantwoordelijk voor stadionverboden, niet de club.
En nu ik toch bezig ben, meneer de burgemeester mag ook wat degelijker reageren ik het wekelijks nieuws.
Helft van de personen die verhoort werden, hebben geen beelden mogen zien van hun zogezegde daden..
We moesten maar een bus inleggen richting Brussel om allen samen de beelden te gaan bezien volgens onze voetbalcel..
Ze willen er weer enkelen uit en gaan door tot ze er in slagen..
En anders worden er wel dat ramptoeristen opgeschreven want de quota's moeten nu eenmaal gehaald worden...
Zijn die kaarten voor de bezoekers niet in de hoofdtribune boven?
Volgens mij zijn de kaarten genummerd en perfect na te halen wie in fout ging,
wie doorgaf aan de foute mensen?
de club kan toch proberen zijn eigen fans in bescherming te nemen?
Individuen die niet in de tribune horen en zich reeds misdragen tijdens de match
uithalen en ze niet laten zitten om na de match nog eens kans te geven om amok te maken.
Kan je gestraft worden zonder bewijzen?
Als die beelden er zijn moet je ze toch kunnen opvragen?
Als men je flitst kan je toch ook foto opvragen?
Kan de club, niet om te tonen dat ze om haar fans heeft, niet zelf met een voorstel
afkomen naar de voetbalcel om de beelden op te vragen?
wie wil er enkelen uit?