Auteur Topic: [NB] Essevee - Moeskroen  (gelezen 9706 keer)

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #40 Gepost op: augustus 24, 2014, 11:00:34 am »
Ok het was gisteren niet super. Maar gisteren hebben we ook nooit ondergelegen. Niet zo dramatiseren, gewoon sneller de bal laten rond gaan

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #41 Gepost op: augustus 24, 2014, 11:01:08 am »
We zullen nog niet te vlug conclusies trekken, maar in het voetbal zijn het de resultaten en de plaats in het klassement die tellen en we zullen binnen enkele weken eens zien waar we staan, en al de rest is larie en apenkooi.

Offline koenie69

• Leden
« Reactie #42 Gepost op: augustus 24, 2014, 11:12:20 am »
wat me ook opviel gisteren is dat de keeper van moeskroen telkens tijd won en de spelers van essevee dat allemaal goed vonden ,geen enkele maakte van zijn neus.geen vechtlust ,geen grinta ,noppes

Offline balboa

• Leden
« Reactie #43 Gepost op: augustus 24, 2014, 11:15:11 am »
Triestige boel gisteren.

W?t heb ik mij 90 minuten aan een stuk zitten kapotergeren aan alles en iedereen.
Zo armoedig, zo weinig kwaliteit, zo weinig voetbalverstand, zo weinig leiders.

De eerste 15 minuten moet je gewoon al met 3-0 voorstaan.
Maar neen, Aneke mist de simpelste controle, Plet wil zijn been niet uitsteken en Cissako beslist onbesuisd hoog over terwijl hij gewoon rustig moet blijven en die bal met zijn binnekantje voet in de verste hoek moet leggen.

In feite ist simpel. We hebben in de ploeg 3 SLAPERS. Trajkovski, Plet en Aneke. Lopen altijd 90 minuten aan een stuk te slapen. Waardoor je eigenlijk maar met 8 loopt te voetballen (keeper incluis dan nog).
Plet (die toch al 27 is en moet weten hoe het voetbalspelletje enigszins moet gespeeld worden) staat gewoon k??r op keer stil als een bal naar hem toegespeeld wordt. Al van bij de duiveltjes leren ze dat je je bal NOOIT mag afwachten, altijd in beweging zijn. En zijn controles zijn ook altijd ofwel n?t te ver ofwel n?t te kort, zelden goed dus. 1e keer dat ik mij serieus heb zitten ergeren aan Plet (wss omdat de ploeg in het gehele niet draaide).
Ik herhaal het hier nog eens, wat de mensen in Trajkovski blijven zien, ik versta het nog altijd niet. Dat zijn toch geen jongens die je ploeg op sleeptouw gaan nemen, heeft 0,0 gif in zich en het zal er m.i. nooit uitkomen. Heeft daarvoor het karakter en die verbetenheid niet. Denkt altijd 'dat het wel zal los lopen'.
Aneke was ook h??l matig, los van zijn wereldgoal. Die gaat nog v??l moeten leren hoor hoe voetbal moet gespeeld worden. Maar hem geef ik nog respijt, met die andere 2 heb ik het stilletjesaan geh?d.

Cissako was met voorsprong onze beste man. Een hele goeie. Wel ontluisterend om zien hoe je rechtsachter voor ?lle creativiteit moet zorgen.

Cont? loopt hier al een tijdje onge?nspireerd te voetballen. Dat zie je. Zal OOK de ploeg niet op sleeptouw nemen.

Die keeper van Moeskroen zit tijd te winnen dat het geen naam heeft, maar je moet niet denken dat iemand van Zulte Waregem de scheids daarop attent maakte hoor. Soms Messoudi, een nieuweling. Zegt werkelijk ?lles.

Offline bullseye

• Leden
« Reactie #44 Gepost op: augustus 24, 2014, 11:20:47 am »
Zal het nogmaals zeggen, dit is geen PO1 ploeg. Geen schande hoor maar die jongens zijn daar absoluut niet klaar voor.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #45 Gepost op: augustus 24, 2014, 12:37:34 pm »
Als je kijkt naar de beelden op Stadion, dan is het D'haene die de aanleiding heeft voor het opstootje met Sylla!

Offline balboa

• Leden
« Reactie #46 Gepost op: augustus 24, 2014, 12:54:05 pm »
Als je kijkt naar de beelden op Stadion, dan is het D'haene die de aanleiding heeft voor het opstootje met Sylla!
D'Haene probeert de boel te sussen, mijn beste.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #47 Gepost op: augustus 24, 2014, 01:17:50 pm »
D'Haene probeert de boel te sussen, mijn beste.
Neen, er is totaal niets aan de hand tot D'haene wat zegt tegen Sylla, dan begint die te duwen

Offline ComEpsilon

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #48 Gepost op: augustus 24, 2014, 01:36:02 pm »
Spijtig resultaat gisteren.
We verdienen zeker niet te verliezen, dus goed dat we nog kunnen scoren (en wat een goal ook :o ). Bovendien vind ik ook dat we wel meer verdienden dan een gelijkspel. Het was niet altijd goed, maar we hebben daar een aantal keer pech zodat onze goal te laat valt. Wie weet had het nog gekund als we vroeger scoren...

Eens iets zeggen over enkele van onze jongens:
Bossut: bijna geen werk, die vrije trap op het eind redt ie goed, maar bij de tegengoal maakt die een zeer spijtige fout.
Cissako: de beste op het veld. Wat kan die blijven lopen seg!
D'Haene: aantal fouten en spijtig van de rode kaart, maar hij moest nu eenmaal ingrijpen.
Colpaert: deed het goed vond ik, zeer spijtig dat we hem een tijd kwijt zijn.
Alex: jongens jongens toch... volgende week: BANK
Plet: hij is niet echt goed zeggen we hier al een tijdje, maar hij staat toch vaak op de goede plaats en scoort. Maar als ie dat al begint te vergeten, wat heb je er dan nog aan? Je ziet het op de beelden: hij steekt zijn voet uit en houdt dan in... Waarom? Wat is er mis met toch eens te proberen? Wie weet raak je hem nog wel, maar nu is het sowieso niets. Ook voor hem is het simpel: BANK
Messoudi: deed dat eigenlijk nog goed. Bood zich aan, er kwam wat creativiteit bij.
Bongonda: soms een verkeerde keuze gemaakt (zelf trappen waar pas beter is), maar deed het verder goed en wat een verschil met Alex ook!

Ploeg voor volgende week?
----------------- Bossut ----------------
Cissako -- Skulason -- Tiago* -- Verboom
--------- N'Diaye -- Ekangamene** ------
---- Messoudi*** -- Cont? -- Bongonda -----
----------------- Sylla ------------------

(*) Mendy zou ook kunnen en dan zal Skulason wrs LCV
(**) Of zou Aneke ook daar kunnen staan?
(***) Messoudi was aangetrokken voor de flank gaf Dury aan, als ik me niet vergis. Dus daarom Cont? centraal, maar wat ook wel zou kunnen - denk ik - is Cont? op rechts houden en Messoudi eens centraal laten proberen.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline willem putman

• Leden
« Reactie #49 Gepost op: augustus 24, 2014, 02:18:01 pm »
Sammy keepte nog maar 1 goede match, en dat was op Gent.
Al zijn andere matchen waren onzeker.

Ik ben er nu ook zeker van dat dit het jaar te veel is voor D'haene.
En zeker als je weet dat de komende weken/maanden Steve niet naast hem staat.

Die Plet, ja ik al van in het begin dat dit een slechte speler is, maar nee, voor Zulte Waregem was dit een toptransfer he...
Een supersub, meer niet.

Dringend creativiteit op 8 en 10, maar dat zinnetje begint hier allicht tegen te steken zeker?

"ik ben er nu ook zeker van dat dit het jaar te veel is voor D'haene"

@San Iker: je bent nooit een D'Haene-fan geweest h?.
Nochtans speler van eigen regio, zonder kapsones die al veel voor Essevee heeft betekend.
Die gisteren inderdaad niet super maar wel verdienstelijk speelt, ruim zijn bijdrage levert aan de ploeg en op het laatst wellicht bewust een rode kaart pakt in het belang van de ploeg.

En hij speelt dit jaar niet echt slechter dan andere jaren.
De ploeg is wel minder en hij moet inderdaad meer energie steken in het coachen van sommige onervaren medespelers. En hij is inderdaad niet de speler die met zijn snelheid de foutjes van anderen kan corrigeren. Maar voor mij nog altijd een heel degelijke CV. Ik ben blij dat hij in onze ploeg staat.

Offline 2460

• Leden
« Reactie #50 Gepost op: augustus 24, 2014, 03:42:41 pm »
"ik ben er nu ook zeker van dat dit het jaar te veel is voor D'haene"

@San Iker: je bent nooit een D'Haene-fan geweest h?.
Nochtans speler van eigen regio, zonder kapsones die al veel voor Essevee heeft betekend.
Die gisteren inderdaad niet super maar wel verdienstelijk speelt, ruim zijn bijdrage levert aan de ploeg en op het laatst wellicht bewust een rode kaart pakt in het belang van de ploeg.

En hij speelt dit jaar niet echt slechter dan andere jaren.
De ploeg is wel minder en hij moet inderdaad meer energie steken in het coachen van sommige onervaren medespelers. En hij is inderdaad niet de speler die met zijn snelheid de foutjes van anderen kan corrigeren. Maar voor mij nog altijd een heel degelijke CV. Ik ben blij dat hij in onze ploeg staat.

Goeie, objectieve en terechte reactie !  Gisteren was hij bij een aantal fases inderdaad twijfelachtig maar zijn ganse prestatie daardoor gaan beschimpen is mateloos belachelijk.  Bij sommigen is het glas precies al leeg al is het nog 2/3 vol !

De reactie lezen van Balboa is nog grappiger daar ben ik na de eerste zin al gestopt...

Offline balboa

• Leden
« Reactie #51 Gepost op: augustus 24, 2014, 05:35:01 pm »
De reactie lezen van Balboa is nog grappiger daar ben ik na de eerste zin al gestopt...
Nee neen, je hebt ze h?lemaal gelezen. Ben ik zeker van.  ;)

Offline tappi

• Leden
  • South Lane Crew
« Reactie #52 Gepost op: augustus 24, 2014, 06:12:49 pm »
Geen goede prestatie gisteren. Zowel op het veld (Voor hetgeen ik er van gezien heb), als op de tribunes. Nuja, zo'n matchen gebeuren. Wat mij gisteren het meeste geraakt heeft: 1 speler (en Ceetje) kwam het publiek groeten: Onze Sammy. Verder kwamen Aneke en Bostyn even in de handjes klappen aan de middencirkel. De rest ging direct naar binnen, zonder de tribunes een blik te gunnen.. Schrijnend.
No pain, no gain.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #53 Gepost op: augustus 24, 2014, 06:24:52 pm »
Geen goede prestatie gisteren. Zowel op het veld (Voor hetgeen ik er van gezien heb), als op de tribunes. Nuja, zo'n matchen gebeuren. Wat mij gisteren het meeste geraakt heeft: 1 speler (en Ceetje) kwam het publiek groeten: Onze Sammy. Verder kwamen Aneke en Bostyn even in de handjes klappen aan de middencirkel. De rest ging direct naar binnen, zonder de tribunes een blik te gunnen.. Schrijnend.
Plet liep toch ook naast Sammy dacht ik.
SV TILL I DIE

Offline Thomas

• Leden
  • Essevee forever!!!!
« Reactie #54 Gepost op: augustus 24, 2014, 06:33:44 pm »
Ndiaye heeft ook wel komen klappen . Maar anders was het echt belachelijk ! Moet toch eens gezegd worden .

Offline tappi

• Leden
  • South Lane Crew
« Reactie #55 Gepost op: augustus 24, 2014, 06:50:58 pm »
Plet liep toch ook naast Sammy dacht ik.

Ik kan Plet en Aneke wel door elkaar gehaald hebben..
Komt er gewoon op neer dat ze de moeite niet doen. Met uitzondering op enkele.
No pain, no gain.

Offline 2460

• Leden
« Reactie #56 Gepost op: augustus 24, 2014, 07:42:48 pm »
Nee neen, je hebt ze h?lemaal gelezen. Ben ik zeker van.  ;)

Not at all !  Moet ik daar echt door ?  Enkel als je de eerste zin intrekt dan !!

Offline Bert4

• Leden
« Reactie #57 Gepost op: augustus 24, 2014, 08:30:02 pm »
? Hoop dat Dury of iemand anders binnen de club hen daarop attent zal maken...

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #58 Gepost op: augustus 24, 2014, 09:02:35 pm »
Kapitein Essevee sust na 5 op 15: "Dit is geen drama"
24 augustus 2014 18:15 door Aernout Van Lindt via voetbalkrant.com

Zulte Waregem raakte in eigen huis niet voorbij Moeskroen en prijkt zo met een 5 op 15. Na de openingsspeeldag tegen Kortrijk werd niet meer gewonnen. Toch is het nog geen crisis aan de Gaverbeek. Karel D'Haene legt uit waarom.

?We hebben al wat tegenslag gehad. Doelpunten die wat ongelukkig vallen, blessures, ? het zit echt tegen momenteel in de competitie?, refereert D?Haene onder andere naar de nieuwe blessure van Steve Colpaert.
Met onder andere Club Brugge, Lokeren en AA Gent was het programma ook niet makkelijk tot op heden: ?En Moeskroen is ook een sterke ploeg. Ze hebben vertrouwen en dan weet je dat het moeilijk wordt om een achterstand op te halen.?

Laatste pass niet goed genoeg
Al hadden de bezoekers misschien niet op voorsprong mogen komen: ?Klopt, we hadden enkele goede mogelijkheden in de eerste helft. De laatste pass zat steeds net niet goed genoeg. We moeten nu gewoon groeien in de middenmoot, dit is nog geen drama.?
Mogelijk nog met enkele versterkingen om toch play-off 1 te halen? ?We wachten niet speciaal op versterking. Er zit wel degelijk kwaliteit in onze huidige groep ook, we moeten er het beste van maken.?

Bron: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-08-24/kapitein-essevee-sust-na-5-op-15-dit-is-geen-drama

Offline fan4ever

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #59 Gepost op: augustus 24, 2014, 09:09:52 pm »
Kapitein Essevee sust na 5 op 15: "Dit is geen drama"
24 augustus 2014 18:15 door Aernout Van Lindt via voetbalkrant.com

Zulte Waregem raakte in eigen huis niet voorbij Moeskroen en prijkt zo met een 5 op 15. Na de openingsspeeldag tegen Kortrijk werd niet meer gewonnen. Toch is het nog geen crisis aan de Gaverbeek. Karel D'Haene legt uit waarom.

?We hebben al wat tegenslag gehad. Doelpunten die wat ongelukkig vallen, blessures, ? het zit echt tegen momenteel in de competitie?, refereert D?Haene onder andere naar de nieuwe blessure van Steve Colpaert.
Met onder andere Club Brugge, Lokeren en AA Gent was het programma ook niet makkelijk tot op heden: ?En Moeskroen is ook een sterke ploeg. Ze hebben vertrouwen en dan weet je dat het moeilijk wordt om een achterstand op te halen.?

Laatste pass niet goed genoeg
Al hadden de bezoekers misschien niet op voorsprong mogen komen: ?Klopt, we hadden enkele goede mogelijkheden in de eerste helft. De laatste pass zat steeds net niet goed genoeg. We moeten nu gewoon groeien in de middenmoot, dit is nog geen drama.?
Mogelijk nog met enkele versterkingen om toch play-off 1 te halen? ?We wachten niet speciaal op versterking. Er zit wel degelijk kwaliteit in onze huidige groep ook, we moeten er het beste van maken.?

Bron: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-08-24/kapitein-essevee-sust-na-5-op-15-dit-is-geen-drama

Als je ziet dat ploegen die niet moeten bouwen wisselvallig spelen, moeten we vooral rustig blijven.  Spelers keihard blijven werken, maar ook de supporters mogen een tandje bijsteken op de tribunes.
Heb er vertrouwen in dat we binnen een aantal weken er weer staan.