Spijtig resultaat gisteren.
We verdienen zeker niet te verliezen, dus goed dat we nog kunnen scoren (en wat een goal ook
). Bovendien vind ik ook dat we wel meer verdienden dan een gelijkspel. Het was niet altijd goed, maar we hebben daar een aantal keer pech zodat onze goal te laat valt. Wie weet had het nog gekund als we vroeger scoren...
Eens iets zeggen over enkele van onze jongens:
Bossut: bijna geen werk, die vrije trap op het eind redt ie goed, maar bij de tegengoal maakt die een zeer spijtige fout.
Cissako: de beste op het veld. Wat kan die blijven lopen seg!
D'Haene: aantal fouten en spijtig van de rode kaart, maar hij moest nu eenmaal ingrijpen.
Colpaert: deed het goed vond ik, zeer spijtig dat we hem een tijd kwijt zijn.
Alex: jongens jongens toch... volgende week: BANK
Plet: hij is niet echt goed zeggen we hier al een tijdje, maar hij staat toch vaak op de goede plaats en scoort. Maar als ie dat al begint te vergeten, wat heb je er dan nog aan? Je ziet het op de beelden: hij steekt zijn voet uit en houdt dan in... Waarom? Wat is er mis met toch eens te proberen? Wie weet raak je hem nog wel, maar nu is het sowieso niets. Ook voor hem is het simpel: BANK
Messoudi: deed dat eigenlijk nog goed. Bood zich aan, er kwam wat creativiteit bij.
Bongonda: soms een verkeerde keuze gemaakt (zelf trappen waar pas beter is), maar deed het verder goed en wat een verschil met Alex ook!
Ploeg voor volgende week?
----------------- Bossut ----------------
Cissako -- Skulason -- Tiago* -- Verboom
--------- N'Diaye -- Ekangamene** ------
---- Messoudi*** -- Cont? -- Bongonda -----
----------------- Sylla ------------------
(*) Mendy zou ook kunnen en dan zal Skulason wrs LCV
(**) Of zou Aneke ook daar kunnen staan?
(***) Messoudi was aangetrokken voor de flank gaf Dury aan, als ik me niet vergis. Dus daarom Cont? centraal, maar wat ook wel zou kunnen - denk ik - is Cont? op rechts houden en Messoudi eens centraal laten proberen.