Auteur Topic: [NB] Essevee - Moeskroen  (gelezen 9708 keer)

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #20 Gepost op: augustus 23, 2014, 11:31:03 pm »
Veel goede wil ma weinig opbrengst daardoor.
Bossut eerste helft 1 bal moeten pakken, die hij lost en bingo, voor
de rest werkeloos.
Trajkovski mag ook weer den bank warmen
Ekenangamnieeeddirete ofzo te verliefd op zijn bal
Conte, aub, brengt allemaal niks op, verliest meer ballen dan datie
kansen creeert.
Plet voor zo ne mens te zijn en meestal op de goede plek te staan
moet just zijn been uitsteken in de 1e helft mo stond aan de grond genageld.
Alles liep redelijk tot die laatste pass.

Verdediging is onze grootste zorg en zal da nu nog meer worden.
Colpaert zwaar gekwetst en Dhaene rood.  Grabbelde in 2 de helft al keer naar
die 23 maar pakte hem gelukkig ni vast toen al.
Nope, bestuur dringend 2 goeie direct inzetbare verdedigers (naar Westel met onuitgegeven
verdediging) ne goeien 8 en tis genoeg, de rest loopt in de club al rond
alleen en ze godverdomme allemaal ne schop in ulder gat nodig.

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #21 Gepost op: augustus 23, 2014, 11:32:37 pm »
Ik snap uw punt niet! Zeg ik iets verkeerd misschien? Of is nen bruine medemens geen neger misschien?

Het gaat niet over het woord 'neger', ik gebruik het zelf ook geregeld. Het gaat hem over de wijze waarop je 't gebruikt.
Ik gebruik het woord 'maginaal' ook soms, trouwens.

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #22 Gepost op: augustus 23, 2014, 11:59:34 pm »
Kom kom gasten we gaan niet weer beginnen he.

Beetje respect voor elkaar (spelers blank of zwart) en we komen al een heel eind, en wat vertrouwen (in de spelers en club) zou ook niet misstaan.

Ok, we hebben een slechte start, dat wil niet zeggen dat we de moed moeten verliezen of tegen elkaar beginnen ruziemaken e.

Of gaan we een situatie cre?ren zoals in Genk, waar niemand nog iemand vertrouwd en heel het kaartenhuisje in elkaar stort. We moeten blijven gaan (supporteren) in goede en slechte tijden.

Offline belli

• Leden
« Reactie #23 Gepost op: augustus 24, 2014, 12:20:45 am »
Bossut: ja, eerste goal moet hij hebben. mooi gered op het einde.
Cissako; veruit beste man op het veld!!!!
Dhaene: goed....
Colpaert: goed...spijtig van zijn kuitbeenbreuk
Verboom: speelde een deftige partij
Charni: heeft het talent...speelde zeker niet slecht
Ndiaeye: speelde een gewone partij
Conte: begrijp niet waarom hij zo kritisch wordt aangepakt. er gaat veel gevaar van uit en kan iets forceren. het klikt ook in samenspel met Cissako
Trajkovski: net zoals vorige week niet goed...met zijn talent??!!
Aneke: speelde eigenlijk ook geen goeie partij...vaak slechte balcontroles..te laat...wel wereldgoal
Plet: niet goed. speelde als een houten plank.

invallers:
- Sylla: was goed maar ergerde zich te vaak
- Theo: viel snedig in....was vaak gevaarlijk!!! mist volgens mij toch wat slimheid!!! kon heel vroeg in de tweede helft de rechtsback een gele kaart hebben aangewreven maar wil niet gaan liggen?!! hoort wel bij het spelletje...
- Messoudi: viel heel goed in!! zin voor initiatief..speelt vaak in 1 tijd...was heel gedreven.

conclusie:
moesten eigenlijk gewonnen hebben maar er is nog tijd nodig. als we niet winnen tegen Moeskroen kunnen we niet zeggen dat het goed was. Maar zeggen dat het slecht was daarentegen is ferm overdreven. We waren eigenlijk 90 minuten beter en van dat supervoetbal dat Moeskroen zogezegd zou brengen heb ik niet veel gemerkt.

Offline Svarrogh

• Leden
« Reactie #24 Gepost op: augustus 24, 2014, 12:43:07 am »
conclusie:
moesten eigenlijk gewonnen hebben maar er is nog tijd nodig. als we niet winnen tegen Moeskroen kunnen we niet zeggen dat het goed was. Maar zeggen dat het slecht was daarentegen is ferm overdreven. We waren eigenlijk 90 minuten beter en van dat supervoetbal dat Moeskroen zogezegd zou brengen heb ik niet veel gemerkt.

Er is te weinig creativiteit en kwaliteit vooraan waardoor ze de gehele match voor de carr? van Moeskroen gekampeerd hebben, zo simpel is dat.
Reken daar nog wat balverlies en een hoop slechte passes en controles bij en de moed zakt zo stilaan tot in uw schoenen tegen het einde van de match.
Als ge dit soort matchen al niet kunt winnen... Moeskroen komt mss 3x tot bij Bossut en toch lopen we weer meer dan een uur achter de feiten aan.

Sylla die constant loopt te zeiken, Plet die blijkbaar alleen maar kan scoren als den bal op 3 meter van de goal op een dienblaadje aan zijn rechtervoet wordt neergezet, Trajko weer onzichtbaar,..

Pff om moedeloos van te worden dit soort matchen.

Offline Soulscream

• Leden
  • Voice of the voiceless!
« Reactie #25 Gepost op: augustus 24, 2014, 02:17:13 am »
Het zal knokken worden... Dat is duidelijk, maar allen achter de ploeg, het is nodig!!

Offline 2460

• Leden
« Reactie #26 Gepost op: augustus 24, 2014, 07:31:49 am »
Mensen wat een panikeurs,  voetbalonkundigen, succeso's zitten hier toch !  Bestuur moet wakker worden, we gaan tegen degradatie moeten vechten, negers moeten beleefd worden.   :-[ :-[ :-[

Essevee speelde een deftige wedstrijd gisteren. Als je tegen dit Mouscron (top 6 kandidaat) een dozijn kansen bij mekaar voetbalt en er slechts een 2tal tegenkrijgt dan kan je niet spreken van een slechte prestatie !!  Het ontbreekt aan koelbloedigheid maar dat is inherent aan de vele jonkies op het plein !  Wie we gisteren vooral misten was nen Berrier bvb.  Met hem erbij winnen we altijd ! 

Ook de plaatselijke dame fortuna ligt precies nog op haar luie krent op een of ander zuiders eiland !

Benieuwd hoe we probleem Colpaert/Dhaene gaan oplossen volgende week.

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #27 Gepost op: augustus 24, 2014, 07:57:41 am »
Geef ons toch wat tijd, we kunnen niet ieder seizoen zo'n topjaar hebben zoals vorig jaar en het jaar ervoor... We zijn te verwend geweest, besef dat toch eens. Het zal een seizoen worden met ups en downs, en daar heb ik geen probleem mee... Bouwen kost tijd

Offline willem putman

• Leden
« Reactie #28 Gepost op: augustus 24, 2014, 08:07:54 am »
Bossut: ja, eerste goal moet hij hebben. mooi gered op het einde.
Cissako; veruit beste man op het veld!!!!
Dhaene: goed....
Colpaert: goed...spijtig van zijn kuitbeenbreuk
Verboom: speelde een deftige partij
Charni: heeft het talent...speelde zeker niet slecht
Ndiaeye: speelde een gewone partij
Conte: begrijp niet waarom hij zo kritisch wordt aangepakt. er gaat veel gevaar van uit en kan iets forceren. het klikt ook in samenspel met Cissako
Trajkovski: net zoals vorige week niet goed...met zijn talent??!!
Aneke: speelde eigenlijk ook geen goeie partij...vaak slechte balcontroles..te laat...wel wereldgoal
Plet: niet goed. speelde als een houten plank.

invallers:
- Sylla: was goed maar ergerde zich te vaak
- Theo: viel snedig in....was vaak gevaarlijk!!! mist volgens mij toch wat slimheid!!! kon heel vroeg in de tweede helft de rechtsback een gele kaart hebben aangewreven maar wil niet gaan liggen?!! hoort wel bij het spelletje...
- Messoudi: viel heel goed in!! zin voor initiatief..speelt vaak in 1 tijd...was heel gedreven.

conclusie:

Mooie ?n correcte analyse...

Offline Boerke Sjarel

• Leden
« Reactie #29 Gepost op: augustus 24, 2014, 08:27:00 am »
Het zal knokken worden...

Gelukkig hebben we Messoudi in ons team!
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline jeroenie

• Leden
« Reactie #30 Gepost op: augustus 24, 2014, 08:30:25 am »
k'zal het anders verwoorden. onze donkere spelertjes mogen ne keer leren om na een match hun supporters te komen bedanken! enkel sammy kwam na de match dit doen! mochten vaste waarden karel, ollie, steve (nog) op het plein staan, zouden ook zij hun supporters komen bedanken voor de toch mooie opkomst tegen een toch (in theorie) zwakke ploeg.

Offline jeroenie

• Leden
« Reactie #31 Gepost op: augustus 24, 2014, 08:31:01 am »
Gelukkig hebben we Messoudi in ons team!
:D :D :D die zit er boenk op  :P ;D ;D ;D ;D

Offline mogul

• Leden
« Reactie #32 Gepost op: augustus 24, 2014, 08:42:06 am »
Mensen wat een panikeurs,  voetbalonkundigen, succeso's zitten hier toch !  Bestuur moet wakker worden, we gaan tegen degradatie moeten vechten, negers moeten beleefd worden.   :-[ :-[ :-[

Essevee speelde een deftige wedstrijd gisteren. Als je tegen dit Mouscron (top 6 kandidaat) een dozijn kansen bij mekaar voetbalt en er slechts een 2tal tegenkrijgt dan kan je niet spreken van een slechte prestatie !!  Het ontbreekt aan koelbloedigheid maar dat is inherent aan de vele jonkies op het plein !  Wie we gisteren vooral misten was nen Berrier bvb.  Met hem erbij winnen we altijd ! 

Ook de plaatselijke dame fortuna ligt precies nog op haar luie krent op een of ander zuiders eiland !

Benieuwd hoe we probleem Colpaert/Dhaene gaan oplossen volgende week.
2.  Als iedereen denkt dat het zoals de laatste 2 jaar gaat zijn(en we hebben toen verloren o.a. thuis tegen Bergen, en ook gelijke spelen tegen een Beerschot,een Oostende,enz)dan gaan er nog heel veel paniekreacties zijn.  Je mag van deze ploeg niet hetzelfde verwachten!
We hebben kansen genoeg gehad om zelfs ruim te winnen, pech,ervaring en voetbalintelligentie ontbrak ,maar diegene die zegt dat we niet konden of niet verdienden te winnen zijn echt wel te negatief.
Daarom ga ik beginnen met de positieve dingen;
D'Haene en Colpaert waren goed (Karel pakte rood omdat het moest)
Cissako was heel sterk
Sterke invalbeurt van Bogonda, Messoudi was ook niet slecht,nam initiatief, was aanspeelbaar.

Wat beter kan; de centrale middenvelders zowel verdedigend als aanvallend,Cont? en Alex (geruchten doen de ronde dat hij naar Genk vertrekt) moeten ook de moeite doen om mee te verdedigen, had het gevoel dat vooral die 2 geen zin hadden, en vol voor de actie gaan(Plet,Aneke hebben zo enkele mogelijkheden niet benut).
Moeskroen speelde goed mee tot de rode kaart, daarna was het met tien op hun helft kruipen,maar het is een taai en goed team.
En Jeroenie heeft gelijk, als de spelers zelfs de moeite niet meer doen om het publiek te groeten is het voor mij duidelijk dat onze ploeg een leider mist(akkefietje na de goal was toch ook duidelijk! en Dury mocht dit tegen zijn spelers toch ook zeggen dat ze het publiek moeten groeten). 
En ik blijf het herhalen,waarom moest Godeau zo nodig worden uitgeleend?
Probleem achterin zal de Portugees en Mendy/of Skulason zijn zeker.

Offline Porky

• Leden
« Reactie #33 Gepost op: augustus 24, 2014, 10:01:35 am »
Hoe kunnen mensen zeggen dat Bossut mvdm is..
Op welke leeftijd leren ze dat als je denkt dat je de bal niet kan klemmen om hem naar buitenkant te duwen?

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #34 Gepost op: augustus 24, 2014, 10:09:07 am »
Mvdm vind ik hem nu ook niet. Maar om hem af te schieten ook niet, heeft ons dit seizoen paar keer recht gehouden. En ja een foutje, dat kan eens gebeuren...

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #35 Gepost op: augustus 24, 2014, 10:43:21 am »
Mvdm vind ik hem nu ook niet. Maar om hem af te schieten ook niet, heeft ons dit seizoen paar keer recht gehouden. En ja een foutje, dat kan eens gebeuren...

Sammy keepte nog maar 1 goede match, en dat was op Gent.
Al zijn andere matchen waren onzeker.

Ik ben er nu ook zeker van dat dit het jaar te veel is voor D'haene.
En zeker als je weet dat de komende weken/maanden Steve niet naast hem staat.

Die Plet, ja ik al van in het begin dat dit een slechte speler is, maar nee, voor Zulte Waregem was dit een toptransfer he...
Een supersub, meer niet.

Dringend creativiteit op 8 en 10, maar dat zinnetje begint hier allicht tegen te steken zeker?

Offline Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #36 Gepost op: augustus 24, 2014, 10:45:50 am »

Die Plet, ja ik al van in het begin dat dit een slechte speler is, maar nee, voor Zulte Waregem was dit een toptransfer he...
Een supersub, meer niet.

Dringend creativiteit op 8 en 10, maar dat zinnetje begint hier allicht tegen te steken zeker?

Inderdaad creativiteit hebben we nodig, iemand die een actie kan maken. Niet altijd die bal opzij. Maar bossut speelde ook goed tegen Brugge. Plet zal wel nog zijn waarde bewijzen. Waarom zo kritisch? Het komt wel in orde!

Offline robbeuh

• Leden
« Reactie #37 Gepost op: augustus 24, 2014, 10:47:45 am »

Een supersub, meer niet.

Ik ben hier ook volkomen mee eens!

Offline fan4ever

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #38 Gepost op: augustus 24, 2014, 10:50:26 am »
totaal geen sfeer midden vak X. Vorig jaar was er wel veel meer sfeer op die zelfste plaats geen idee komt het door de uitslag geen idee..

Voor de match ging quasi iedereen ervan uit dat we zouden verliezen. Moeskroen in vorm (spelen al langer samen) en wij waar alles tegen zit.

Ik mis vooral evenwicht in de ploeg. Cissako en deels ook verboom moeten alle verdedigende en aanvallende werk op de flank belopen. Hierdoor komt het centrale duo, wat sowieso al niet stevig stond de voorbije weken, onder druk.  Ik begrijp Dury niet. Wanneer je een talent als olinga had, geef die jongen eens een kans. Dan wordt het voor cissako gemakkelijker aanspeelpunten te vinden, en iets meer het verdedigende op zich te nemen waardoor balverlies niet afgestraft moet worden door een verdediging uit verband. Ik spreek algemeen, niet zozeer op gisteren.  Conte gaat en staat waar het hem uitkomt, zonder structuur. Ndiaye is goed, maar mist het overzicht.

Tegen westerlo hoop ik dat dury Mendy en Tiago of Isci hun kans geeft. Spijtig van de blessure, maar colpaert en dhaene waren niet aan hun beste weken bezig (deden het gisteren niet slecht).

Hoe zit het eigenlijk met benteke/hazard?

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #39 Gepost op: augustus 24, 2014, 10:55:20 am »
Inderdaad creativiteit hebben we nodig, iemand die een actie kan maken. Niet altijd die bal opzij. Maar bossut speelde ook goed tegen Brugge. Plet zal wel nog zijn waarde bewijzen. Waarom zo kritisch? Het komt wel in orde!

Waarom zo kritisch? Omdat er gisteren niet veel goeds was.
Alleen Cissako haalt een constant niveau. Je ziet dat er nog enorm veel werk is aan de looplijnen. Zeker omdat je 10 bijna niet beweegt en in de 2de helft omdat de spelers die 4-4-2 niet gewoon zijn.