Auteur Topic: [NB] Essevee - Moeskroen  (gelezen 9711 keer)

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
[NB] Essevee - Moeskroen
« Gepost op: augustus 23, 2014, 09:55:46 pm »
1-1

Abdoulay Diaby 39'
88' Chuks Aneke

Offline poerkes

• Leden
Re: [NB] Essevee - Moeskroen
« Reactie #1 Gepost op: augustus 23, 2014, 09:58:04 pm »
Bestuur, wakker worden!!!

Offline neutraal

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #2 Gepost op: augustus 23, 2014, 09:58:09 pm »
Welke conclusies moet met nu trekken na de start van Zulte-Waregem in de competitie ?

Offline Frederik

• Administrator
  • Leden
  • Essevee! Olé Olé!
« Reactie #3 Gepost op: augustus 23, 2014, 09:58:52 pm »
De wil is er precies toch wel, enkel gingen ze er niet in.

Ons geluk is precies verhuisd naar KAA Gent :(

Offline koenie69

• Leden
« Reactie #4 Gepost op: augustus 23, 2014, 10:38:14 pm »
als de kopmannen vertrekken en je moet verder met de helpers lukt dat niet h?.
we zullen ons nog veel zitten ergeren dit seizoen,te ver van de voet ,te ver ,te kort ,het is altijd wat.

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #5 Gepost op: augustus 23, 2014, 10:39:19 pm »
Conclusie?? Dat er een paar zijn die hier tegen hun zin lopen ,of niet tevreden zijn met de gang van zaken.
Het loopt niet, en ook niet binnen de spelersgroep, getuige daarvan de "vechtpartij" tussen Sylla en Verboom

Offline Nico the master

• Leden
« Reactie #6 Gepost op: augustus 23, 2014, 10:39:36 pm »
Ergerlijke match.. Trok op niets en dan nog een flater van bossut.
Cont? ook enorm frustrerend ventje om te zien spelen, mag ook eens banken.. Ma ik vrees dat we er op den duur nie genoeg meer gaan hebben. Achterin wordt het ook problematisch.

Iemand trouwens de aanleiding gezien waarom sylla Verboom te lijf ging na de goal?

Offline Boerke Sjarel

• Leden
« Reactie #7 Gepost op: augustus 23, 2014, 10:48:33 pm »
Ergerlijke match.. Trok op niets en dan nog een flater van bossut.
Cont? ook enorm frustrerend ventje om te zien spelen, mag ook eens banken.. Ma ik vrees dat we er op den duur nie genoeg meer gaan hebben. Achterin wordt het ook problematisch.

Iemand trouwens de aanleiding gezien waarom sylla Verboom te lijf ging na de goal?

Sylla maakte gebaren naar Verboom, dat hij een pas moest geven ofzo vermoed ik. Dan was er geduw. En Bongonda kwam tussen als ik me niet vergis.

Eerste helft trok echt op niets. Iedereen was aan het slapen, spelers, supporters,...

2de helft beter maar Moeskroen stond echt wel goed te verdedigen.  D'haene stak daar ook maar enkele rare dingen uit... Speelt zonder vertrouwen. En dan nog eindigen met die kaart, tjah. De verdediging volgende week zal ook weer puzzelen worden.

5 op 15 zeker? Let op, we hebben wel een zeer zware competitiestart naar mijn mening.. Ik zie het zeker nog goedkomen! Nog steeds ongeslagen thuis!
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Glitch.

• Leden
« Reactie #8 Gepost op: augustus 23, 2014, 10:48:43 pm »
Bestuur, wakker worden!!!

Zo, niks meer aan toe te voegen.
-SVZW Forever-

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #9 Gepost op: augustus 23, 2014, 10:49:51 pm »
als de kopmannen vertrekken en je moet verder met de helpers lukt dat niet h?.
we zullen ons nog veel zitten ergeren dit seizoen,te ver van de voet ,te ver ,te kort ,het is altijd wat.

Inderdaad, Kums en Hazard en Malanda zijn niet vervangen door evenwaardige spelers, en dat ziet men op het veld. Ge kunt niet voor PO1 spelen met tweederangsspelers.
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2014, 10:53:44 pm door Bertrand »

Offline jeroenie

• Leden
« Reactie #10 Gepost op: augustus 23, 2014, 10:50:24 pm »
man van de match? sammy bossut!!! enige speler die na de match nog langs kwam bij de supporters! ze mogen die negers ne keer wa manieren leren dat ze na de match hun supporters mogen komen groeten!

Offline JSPR_G

• Leden
« Reactie #11 Gepost op: augustus 23, 2014, 10:52:44 pm »
man van de match? sammy bossut!!! enige speler die na de match nog langs kwam bij de supporters! ze mogen die negers ne keer wa manieren leren dat ze na de match hun supporters mogen komen groeten!

Als er een les 'manieren leren' gegeven wordt zal ik het u zeker laten weten. Blijkbaar kan je het ook wel gebruiken.

Offline poerkes

• Leden
« Reactie #12 Gepost op: augustus 23, 2014, 10:53:48 pm »
Velen blijven maar lullen over play off 1, met deze ploeg zal ik al blij zijn er in te blijven.

Offline Boerke Sjarel

• Leden
« Reactie #13 Gepost op: augustus 23, 2014, 11:00:05 pm »
Ik dacht voor de match dat die regenboog boven het regenboogstadion geluk ging brengen, helaas. :-\
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline forzasvzw

• Leden
  • Forzaaa SV !!
« Reactie #14 Gepost op: augustus 23, 2014, 11:03:53 pm »
totaal geen sfeer midden vak X. Vorig jaar was er wel veel meer sfeer op die zelfste plaats geen idee komt het door de uitslag geen idee..

Offline jeroenie

• Leden
« Reactie #15 Gepost op: augustus 23, 2014, 11:12:03 pm »
Als er een les 'manieren leren' gegeven wordt zal ik het u zeker laten weten. Blijkbaar kan je het ook wel gebruiken.
[/quote
Ik snap uw punt niet! Zeg ik iets verkeerd misschien? Of is nen bruine medemens geen neger misschien?

Offline Bert4

• Leden
« Reactie #16 Gepost op: augustus 23, 2014, 11:13:26 pm »
Er is duidelijk nog heel wat werk aan de winkel. Het ging steeds verkeerd bij de cruciale laatste pass. Volgende match missen we zowel D'haene als Colpaert... Het wordt moeilijk. Hopelijk volgende week twee sterke transfers!

Offline jeroenie

• Leden
« Reactie #17 Gepost op: augustus 23, 2014, 11:15:06 pm »
totaal geen sfeer midden vak X. Vorig jaar was er wel veel meer sfeer op die zelfste plaats geen idee komt het door de uitslag geen idee..
Door het grote aantal successupporters!  Sommige kunnen niet begrijpen dat het niet elk jaar feest zal zijn aan de Gaverbeek!

Offline forzasvzw

• Leden
  • Forzaaa SV !!
« Reactie #18 Gepost op: augustus 23, 2014, 11:17:47 pm »
Door het grote aantal successupporters!  Sommige kunnen niet begrijpen dat het niet elk jaar feest zal zijn aan de Gaverbeek!

Ja niet iedereen zingt 90 min jij wel?

Offline jeroenie

• Leden
« Reactie #19 Gepost op: augustus 23, 2014, 11:22:03 pm »
Door het grote aantal successupporters in mijn vak lukt het ook niet om de sfeer er in te krijgen, en al zeker niet als we achter staan. Met een beetje tegenslag volgend jaar in 2de klasse zalt weer leuk worden ;-)
Alst van mij of mijn vrienden afhangt,  tzou wdl sfeer zijn. Maar we mogen amper nog...