KV Mechelen heeft de boel geprobeerd om te kopen en die zijn er ook zogoed als zonder straf vanaf gekomen, is in mijn ogen nog een pak erger.
Idd, Mechelen en W-B mochten vorig jaar ook nooit een licentie gekregen hebben, maar Moeskroen speelt al 6 jaar met de voeten van den bond.
Francois wist dat er makelaars aan de top stonden, maar hield hen de hand boven het hoofd, en ook met Allaerts hebben ze iemand met een lange arm.
Moeskroen doet ook aan pure mensenhandel. Spelers tekenen daar en worden doorverhuurd/verkocht zonder dat ze ooit maar in Belgie geweest zijn.
Dit is belachelijk tot en met
Spelers tekenen er wel met hun volle verstand en weten goed genoeg wat er gaat gebeuren. Probleem is dat er iets niet klopt aan de geldstroom, moet wel witwassen zijn op één of andere manier. Maar fuck moet een geniaal systeem zijn want gerecht ziet het al 5 jaar gebeuren en nog geen enkel concreet bewijs.
Bijgevolg mogen ze van mij moeskroen financieel aanpakken wanneer er problemen zijn. Sportief heeft moeskroen nog niets misgedaan dus vind ik ook dat de club en de supporters niet sportief moeten gestraft worden.
Sportief nog niets misdaan?
Ik meen mij toch een op zijn minst verdachte vuilkarre - Moeskroen uit het seizoen 2016-2017 te herinneren en een nog veel verdachtere Eupen - Moeskroen van het jaar erna...
Maar hé, zolang we niets zwart op wit kunnen bewijzen is er niets aan de hand hé...
Corrupte kloteboel heel da voetbalwereldje.
En wij zijn de schapen die het gedwee blijven volgen en er blijven voor betalen.
Ze lachen ons gewoon vierkant uit!