Auteur Topic: [NB] Essevee 2-2 KRC Genk  (gelezen 4813 keer)

Offline JSPR_G

• Leden
Re: [NB] Essevee 2-2 KRC Genk
« Reactie #20 Gepost op: april 26, 2014, 02:57:08 pm »
Essevee heeft weer eens bewezen een strontpubliek te hebben. We worden meer dan verwend dit seizoen, maar vanzodra het eens minder gaat, worden eigens spelers direct uitgefloten. Shame on you !

Bedoel je bij de wissel van Cont?? Toen heb ik ook gefloten. Niet omdat hij een slechte match speelde, maar omdat ik nog nooit een speler bij een achterstand zo traag van het veld heb zien slenteren. Wat was dat, seg!

Zeer sterke wedstrijd van Hazard en Caceres!

Offline delphine

• Leden
« Reactie #21 Gepost op: april 26, 2014, 05:03:59 pm »
Ik vind ook dat we een strontpubliek hebben, (niet allemaal natuurlijk)het gaat even niet gistern,en je moet ze horen kakken op de spelers,terwijl we al 2 jaar aan het genieten zijn van ons ploegske die toch maar mooi tussen de toploegen staan.wat m ook enorm stoort,in de green VIP na de match,de persconferentie,merendeel heeft het toch zo moeilijk om hun (grote )mond hee leventje dicht te houden ,zodat de ge?nteresseerden wel kunnen luisteren,respect is toch heel ver te zoeken ......ja we zijn dan ook boeren voor iets he,en er zitten er verdorie heel wat tussen ! >:( ;D

Offline Naessens C

• Leden
  • We pakken ze. Één voor één.
« Reactie #22 Gepost op: april 26, 2014, 06:24:48 pm »
Wie schrijft trouwens die artikels op de website www.essevee.be ??
Is dat een stand-upcomedian misschien?

"Genk is evenknie in Regenboogstadion" durft die te schrijven...  :-[

Nuja ik zei gisteren tegen een maat van Genk: "niemand verdiende te verliezen" en hij gaf me gelijk.

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #23 Gepost op: april 26, 2014, 07:03:44 pm »
Lokeren speelde vorige week zijn beste match van het seizoen tegen ons en vandaag doet Genk hetzelfde.
Dat waren twee matchen echt op leven en dood en dat voor twee ploegen die niets meer te winnen of te verliezen hebben. Toeval ?

Wij waren niet zo zwak als hier geschreven wordt, Genk was gewoon erg sterk en vandaag eigenlijk sterker dan wij.

Het klopt dat enkele spelers vandaag niet hun beste niveau haalden: Godeau, D'Haene (eerste helft), Skulasson, De Fauw, Cont?, Naessens. Maar ondanks alles halen we met onze fighting spirit en met dank aan Cac?res toch nog een punt.

Misschien botsen we gewoon op de limiet van ons kunnen ? Het is bovendien duidelijk dat niemand ons cadeau's doet, niet de arbiters en ook niet de ploegen die niets meer te winnen of te verliezen hebben.
Benieuwd naar de prestatie van Lokeren morgen en naar wat Genk verder nog in petto heeft.

Wellicht zijn we wat verwend en zijn we niet meer realistisch in wat we van ons ploegske verwachten.
2

Offline Svarrogh

• Leden
« Reactie #24 Gepost op: april 26, 2014, 07:07:51 pm »
Nuja ik zei gisteren tegen een maat van Genk: "niemand verdiende te verliezen" en hij gaf me gelijk.

De 3-2 van Bongonda trouwens onterecht afgekeurd voor buitenspel van Sylla..
Maar een gelijkspel is idd een terechte uitslag.

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #25 Gepost op: april 26, 2014, 08:15:00 pm »
Pffff Brugge wint!  Zowel Lokeren als Genk spelen een van hen beste matchen tegen ons.  Tegen club acteerden ze beiden als een slappe vod.  Niemand wil dat we kampioen spelen.  Met die 15 miljoen euro zet je een genk en gent onder druk op dat vlak en win je aan populariteit tegenover het dichte Brugge die alweer geen titel zou pakken.  Msh calimero en paranoia.  Maar tes toch raar.  Net niet lijkt toch wel eens te kunnen kloppen.  Volgende week kan het er alweer anders uitzien.  Maar laat ons vooral hopen dat we een top 3 plek kunnen pakken op zijn minst nu.
« Laatst bewerkt op: april 26, 2014, 08:18:23 pm door essevee007 »

Offline Jayze

• Leden
« Reactie #26 Gepost op: april 28, 2014, 09:45:38 am »
Pffff Brugge wint!  Zowel Lokeren als Genk spelen een van hen beste matchen tegen ons.  Tegen club acteerden ze beiden als een slappe vod.  Niemand wil dat we kampioen spelen.  Met die 15 miljoen euro zet je een genk en gent onder druk op dat vlak en win je aan populariteit tegenover het dichte Brugge die alweer geen titel zou pakken.  Msh calimero en paranoia.  Maar tes toch raar.  Net niet lijkt toch wel eens te kunnen kloppen.  Volgende week kan het er alweer anders uitzien.  Maar laat ons vooral hopen dat we een top 3 plek kunnen pakken op zijn minst nu.
Zucht! Jij zou beter gaan supporteren voor de Calimero's van Kortrijk of het parano?de Standard. Je ziet overal complotten! Geef toch toe dat Genk goed was enkel en alleen omdat wij heeeeel erg zwak waren! Ons centrale middenveld met Skulason en Kums was nergens te bespeuren, ofwel stonden ze allebei op hetzelfde moment iets te hoog (of net verkeerd, waardoor Hazard dan te diep terugzakte om de bal op te vragen) ofwel ontbrak het aan doorzettingsvermogen en snelheid. Daardoor kwam de verdediging te zwaar onder druk. Waarbij Godeau veel maar dan ook veel te laag stond waardoor op de flank van Godeau totaal geen druk was, ze hadden bij sommige momenten 2 -3 man vrij op hun middenveld. Dit zou toch nooit mogen gebeuren. Nu ja dit was een totale off-day van de ganse ploeg (met uitzondering van Hazard en Caceres) en we moeten door dus vrijdag liefst 3 puntjes :)

Offline willem putman

• Leden
« Reactie #27 Gepost op: april 28, 2014, 10:39:28 am »
Je moet het toch maar doen, na een mindere prestatie toch nog gelijk spelen tegen een supergemotiveerd en erg sterk Genk. Veel spelers van ons acteerden inderdaad niet op hun topniveau, wij kunnen beter.

Hazard was, ondanks zijn mooie goal, ook niet op zijn beste niveau.
Het lijkt of hij bij balverlies hard werkt omdat hij de speler aan de bal opjaagt. Maar zijn positiespel v??r dat hij begint te jagen is niet goed (maw hij schiet pas in actie als het al te laat is) en hij gaat vaak alleen jagen op de bal zonder dat hij er zich van vergewist of de rest van de ploeg mee druk zet.
Dus dat verdedigend werk van hem is te individueel en niet in afstemming met de rest van de ploeg.

Daarom blijf ik herhalen: hij voelt zich te goed voor onze ploeg en dat komt jammer genoeg ook tot uiting in de manier waarop hij speelt. Hij blijft natuurlijk een sterke en goede speler en is belangrijk voor ons, maar met meer nederigheid zou hij nog veel beter kunnen zijn.

Offline levytytgat

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #28 Gepost op: april 28, 2014, 11:51:17 am »
Volledig eens met deze analyse!

En ik ben nog altijd van mening (sorry Levytytgat) dat Naessens bitter weinig kan bijbrengen aan de ploeg. Die jongen zijn durf en lef zit onder het vriespunt, zo kom je er niet.

Jens heeft inderdaad zijn niveau van voor zijn blessure nog niet kunnen oppikken. Voor zijn blessure had hij wel degelijk zijn plaats in de ploeg. Maar momenteel zijn er inderdaad spelers die meer bijbrengen.

Al vind ik dat Cont? momenteel ook maar erg weinig kan bijbrengen....

Offline Kartouch

• Leden
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
« Reactie #29 Gepost op: april 28, 2014, 01:24:45 pm »
De 3-2 van Bongonda trouwens onterecht afgekeurd voor buitenspel van Sylla..
Maar een gelijkspel is idd een terechte uitslag.

Ik vind dat we heeeel blij mogen zijn dat we alsnog een puntje uit de brand slepen, al had een (totaal onverdiende) overwinning ook nog gekund. Genk was gewoon beter. Als ze de eerste twintig minuten die opgelegde kansen WEL afmaken, staat het halverwege de eerste helft MINSTENS 0 - 3. We kwamen er tot aan de goal van Hazard niet aan te pas, door de sterkte van Genk en door ons eigen geknoei. Zowat elk duel werd gewonnen door Genk en zowat elke tweede bal viel in de voetben van een Genkse speler.

Nuja, kan gebeuren h?. Ik vond Genk de sterkste ploeg die hier kwam winnen sinds het Bergen van Tim Matthijs. Die legden hier ook hun spel op en kregen ook een resem kansen.

9 op 9 en daarna 2 op 9... Als we die tendens op Standard nog weten om te draaien met een driepunter, doen we misschien toch nog mee voor de oppergaai. In het andere geval gaan we nog mogen oppassen of we blijven achter met lege handen...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Mr. Jones

• Leden
« Reactie #30 Gepost op: april 28, 2014, 01:57:48 pm »
Jens heeft inderdaad zijn niveau van voor zijn blessure nog niet kunnen oppikken. Voor zijn blessure had hij wel degelijk zijn plaats in de ploeg. Maar momenteel zijn er inderdaad spelers die meer bijbrengen.

Al vind ik dat Cont? momenteel ook maar erg weinig kan bijbrengen....

Jens was vorige match (en de matchen ervoor) praktisch nergens, al? viel toch niet positief op. Cont? was deze match ook alles behalve goed en mocht in mijn ogen al veel sneller vervangen worden want de goede momenten waren deze match heel schaars voor hem. In tegenstelling tot Jens heeft hij vorige matchen wel al beter gespeeld, maar je moet gewoon durven wisselen als je iemand als Cac?res hebt die de laatste matchen al telkens bewezen heeft dat hij goed kan invallen en een match in andere plooi kan leggen. Heeft meer (goede) voorzetten getrapt in zijn invalbeurt dan cont? over de hele match...

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #31 Gepost op: april 28, 2014, 02:19:41 pm »
Die goal van Bongonda was volgens mij zuiver buitenspel hoor.
Sylla stond toch een metertje buitenspel volgens mij

Offline Mr. Jones

• Leden
« Reactie #32 Gepost op: april 28, 2014, 02:32:05 pm »

Als je de beelden bekijkt is zijn knie 5cm ofzo buitenspel... Moeilijk te zien, zelfs met een lijn...

Offline jakkie3000

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #33 Gepost op: april 28, 2014, 03:23:42 pm »

Dat was heel erg nipt en bovendien was er op het einde de handsbal van Genk die ook niet werd gefloten. Wel terecht buitenspel ook al zaten er mindere momenten van ons in alsook van de arbitrage. Dit is doorgespoeld, op naar Standard want die wedstrijd is opnieuw de belangrijkste!

Offline balboa

• Leden
« Reactie #34 Gepost op: april 28, 2014, 04:33:16 pm »
Dat van Sylla was buitenspel. Ik had het zelfs meteen door op het moment dat de pass gegeven werd en ik zit dan nog aan de volledig tegenovergestelde kant (zo'n 100 meter schuin van het moment) van de plaats waar Sylla zich bevond. Op het moment van de pass keek ik direct naar de lijnrechter en ik ging meteen zitten. Iedereen rond mij begon na 3 seconden als een gek te juichen. En ik maar zeggen dat buitenspel was.  ;D
Wel proper afgewerkt van Bongonda. "Hij heeft maar 1ne voet!" hoorde ik al velen zeggen. Niet dus.

Offline fozie

• Leden
  • Mr Gold
« Reactie #35 Gepost op: april 28, 2014, 07:29:05 pm »
@ de man met de grasmachien; gelieve die "cirkelstructuur" ,in het gras achterwege, te laten aub.Is niet mooi en zorgt ,statistisch gezien, voor meer foute off-side beslissingen... :P

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #36 Gepost op: april 28, 2014, 11:37:57 pm »
@ de man met de grasmachien; gelieve die "cirkelstructuur" ,in het gras achterwege, te laten aub.Is niet mooi en zorgt ,statistisch gezien, voor meer foute off-side beslissingen... :P

Ik zei het voor de match nog.
We hebben dit in het verleden ook 1x gedaan, en we kregen op onzen bek :p

Tjah, bijgeloof he.