Auteur Topic: [VB] Lokeren - Essevee  (gelezen 18194 keer)

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: april 21, 2014, 12:08:23 am »
Op de beelden nergens iets te zien van die penalty fout op Sylla. Ook de kans van Hazard en kopbal van Godeau niet in het verslag..  ::)
SV TILL I DIE

Offline 2460

• Leden
« Reactie #101 Gepost op: april 21, 2014, 07:32:12 am »
Alweer details die alles beslissen.
1 penalty niet gefloten : 0-2 = boeken toe
2 ingebeelde fout op remacle aanleiding tot 1-1.  Moeilijk te zien voor ref maar was DUIK !
3 2 schwalbes vanaken : 2 x geen geel !
4 Bossut op 3e goal lokeren ai ai

Offline svzw1978

• Leden
« Reactie #102 Gepost op: april 21, 2014, 08:17:21 am »
Toch weer erg dat meneer Nzolo er met zijn neus opstaat terwijl Odoi de benen van onder Sylla zijn lijf stampt...

Offline ivantje

• Leden
« Reactie #103 Gepost op: april 21, 2014, 10:14:45 am »
Toch weer erg dat meneer Nzolo er met zijn neus opstaat terwijl Odoi de benen van onder Sylla zijn lijf stampt...
Hoe noemt men iemand die zijn verantwoordelijkheid niet opneemt? Een lafaard?
Als hij de grote drie een handje kan helpen zal hij het niet laten, vooral als thuisarbiterke van Bruhhe.

Offline gunther

• Leden
« Reactie #104 Gepost op: april 21, 2014, 10:30:14 am »
aan de gelatenheid van Dury zie je dat we uitgeteld zijn.  Na x aantal jaar zie ik nu nog geen speler die een ander een kaart wil aannaaien. ik ben er ook nie voor, maar op lokeren moet je 0,0 scrupules hebben. waar is den tijd dat maes lijk ne gefrustreerden aap achterbleef in geel?
mag ik er tevens voor pleiten om in het bleekgroen van de voorbereiding aan te treden en niet meer in onze witte lozer kleuren, dankt u!

Offline Mephistow.be

• Leden
« Reactie #105 Gepost op: april 21, 2014, 10:34:07 am »

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #106 Gepost op: april 21, 2014, 10:49:18 am »
Dank U Nzolo!  Alweer!  En dan nog laatstleden Anderlecht punten cadeau geven met die zogezegde niet geziene handsbal in de 16.

Dat Lokeren maar kan zien dat ze zo spelen tegen Brugge, Anderlecht en Standard verdomme.  Het leek een alles of niets match voor hen, schwalbes, strijden met het mes tussen de tanden, tijd rekken,  ook Maes stond te roepen en te tieren alsof het een nieuwe bekerfinale was. 

We laten hier mooie punten liggen.  We verdienden zeker een punt.  Nu hopen dat brugge-standard een draw wordt en genk wint van Anderlecht.

Online San Iker

• Leden
« Reactie #107 Gepost op: april 21, 2014, 10:54:29 am »
JA man, nu ik de beelden zie.
Sammy, Sammy, Sammy toch...
Daknam is zijn flater stadion denk ik.

Ook even over N'diaye, ik ben daar geen fan van. Is te weinig smeerlap op die positie.
Skulason is in alle opzichten beter.
Infiltreert meer, is harder in de duels, heeft meer snelheid,...

Offline Jayze

• Leden
« Reactie #108 Gepost op: april 21, 2014, 11:21:43 am »
Dury laat z'n schouders mijn inziens niet hangen, althans na het horen van z'n interview met Tom Bouwdeweel (Sporza Radio) gisteren op de terug weg. Zijn woorden letterlijk op de verwijzing naar de ontgoocheling van De fauw : "Ik ben al wat ouder en kan dit sneller relativeren.  Het is beter halverwege een dreun krijgen dan helemaal op het einde, als je verstaat wat ik bedoel..."

Trouwens, de rankschikking in deze PO I verandert wekelijks, ook na vandaag (wat ook de uitslagen moge zijn) is er nog niets beslist, noch voor de dromers, noch voor de doemdenkers...
Laat de wedstrijden van vandaag gewoon 2 maal een gelijkspelletje zijn!

Online San Iker

• Leden
« Reactie #109 Gepost op: april 21, 2014, 11:23:40 am »
Laat de wedstrijden van vandaag gewoon 2 maal een gelijkspelletje zijn!

Laat Genk gewoon winnen ;)

Offline forzasvzw

• Leden
  • Forzaaa SV !!
« Reactie #110 Gepost op: april 21, 2014, 12:10:54 pm »
ook  veel politiemacht ... was echt schandalig die gasten ebben allemaal schoon verdiend zonder iets te moeten doen

Offline balboa

• Leden
« Reactie #111 Gepost op: april 21, 2014, 12:37:46 pm »
1 woord voor de match van gisteren: ONGELUKKIG. In alle opzichten.
Essevee kende gewoon een ongelukkige wedstrijd.

Eerste 30 minuten waren h??l goed van Zulte Waregem. Lokeren kwam niet over de middenlijn. Daarna maakt Bongonda de heerlijke 0-1 en wordt er een penaltyfout ni?t gefloten op Sylla waar Nzolo met zijn armke naar de hoekschopvlag wijst. Ik zei direct na die fase: "Ge moet ne keer goed kijken he, het gaat w?l penalty zijn, maar in geen jaren ne corn".

Die 'fout' op Remacle bij de 1-1 is er in geen jaren een. Verboom krijgt dan nog eens geel ook waardoor ie geschorst is tegen Genk volgende vrijdag.
W?t heb ik mij zitten ergeren aan de heren Galitsios en Remacle gisteren.
Dames en heren, vergis jullie niet, niet Lestienne maar Galitsios is de schwalbekoning van heel 1e klasse !! Begon al na 30 seconden denk ik, dat die zich gretig liet vallen en Vervecken er met zijn 2 voeten intrapte.

Lokeren was beter vanaf minuut 30 tot aan minuut 70 ongeveer. Voetbalden erg goed die mannen onder leiding van hun dirigent Kaya. Dikke match van hem.
Goal van Harbaoui is ook alweer erg ongelukkig. Die bal valt daar net tussen 3 man van Essevee. Al kun je daar natuurlijk beter op verdedigen.

Na de 2-2 (prima invalbeurt van Caceres trouwens) geloofde ik er weer in en was het bijna nog van dat ook met dat schot van Sylla. Feit is dat  Sylla die bal daar ?ltijd moet achteruit leggen op Hazard. Dan kan Thorgan zijn moment van tegen Club Brugge identiek herhalen.

Dat uitgerekend Nill De Pauw voor de winninggoal zorgt doet erg veel pijn. Geef die jongen 10 opgelegde kansen en hij zal er 9 missen, maar uitgerekend die ene kans zal hij w?l scoren tegen Zulte Waregem.
Fout van Bossut natuurlijk ook die van zijn leven niet moet uitkomen, maar gewoon in zijn goal moet blijven staan (wel heerlijke pass van Kaya hoor op De Pauw.)
Sammy mag nog blij zijn dat hij na de goal geen rood kreeg van Vervecken. Sloeg in 1e instantie de bal met zijn handen buiten de grote rechthoek. Normaal rood voor een keeper. Goal of niet.

Nadien zagen we nog een fantastisch moment van Hazard waar hij zich tussen 3 man dribbelt. Ik geef je  het op een blaadje. Dit wordt het 'Moment van de Week' van Filip Joos in Extra Time.
De daaropvolgende vrijschop moet natuurlijk altijd binnen getrapt/gelopen worden door Godeau. In aanvallend koppen is die zwak hoor. Getuige zijn kans nadien en een paar fases vorig seizoen.

Juiste uitslag was 3-3 geweest. Dat verdiende deze wedstrijd.
MAAR dit is wel een verlies waar je je enigszins aan kunt optrekken. Voor hetzelfde geld win je daar gewoon met wat meer geluk.

Vincent

• Gast
« Reactie #112 Gepost op: april 21, 2014, 04:56:07 pm »
Grotendeels akkoord met Balboa, bij Lokeren vinden ze blijkbaar dat wij de scheids 'mee hadden' maar voor zijn 2 schwalbes krijgt Vanaken niet 1 keer geel (wel voor protest na de 2e) en Remacle laat zich inderdaad ook vallen voorafgaand aan de 1-1. En zo zitten er veel duikers en valsspelers bij Lokeren, zie ook maar de tweet van Persoons na de match. Daarom erger ik mij mateloos aan die ploeg en hun trainer, ze hebben volgens mij dat soort gedrag niet nodig maar ze zijn er onge?venaard in ... Ja, Bossut had rood moeten krijgen en Verboom kon nog een tweede geel gehad hebben maar dat was lang na de eerdere beslissingen in ons nadeel.

Dat neemt niet weg dat we zelfs met dat alles nog altijd hadden kunnen winnen. Het jammerste vind ik zelf dat we ons wat lieten gaan na de niet gefloten penalty op Sylla en vooral dat we de
3-2 slikken op een corner voor ons. Op Standard hebben we het ook al voorgehad, dat zou nooit mogen gebeuren. Verboom wil denk ik op buitenspel spelen maar had vermoedelijk gewoon korter op De Pauw moeten zitten. En Sammy had niet zo driest moeten uitkomen (ofwel moeten zorgen dat het dan zeker geen doelpunt was, al kostte het hem rood). Maar goed, het is gebeurd en we moeten het vergeten. Vorig jaar kreeg we twee opdoffers te verwerken tegen Standard en Genk en toch deden we mee tot op het laatste moment.

Offline remcofra

• Leden
  • Groen Rood
« Reactie #113 Gepost op: april 21, 2014, 05:03:38 pm »
Grotendeels akkoord met Balboa, bij Lokeren vinden ze blijkbaar dat wij de scheids 'mee hadden' maar voor zijn 2 schwalbes krijgt Vanaken niet 1 keer geel (wel voor protest na de 2e) en Remacle laat zich inderdaad ook vallen voorafgaand aan de 1-1. En zo zitten er veel duikers en valsspelers bij Lokeren, zie ook maar de tweet van Persoons na de match. Daarom erger ik mij mateloos aan die ploeg en hun trainer, ze hebben volgens mij dat soort gedrag niet nodig maar ze zijn er onge?venaard in ... Ja, Bossut had rood moeten krijgen en Verboom kon nog een tweede geel gehad hebben maar dat was lang na de eerdere beslissingen in ons nadeel.

Dat neemt niet weg dat we zelfs met dat alles nog altijd hadden kunnen winnen. Het jammerste vind ik zelf dat we ons wat lieten gaan na de niet gefloten penalty op Sylla en vooral dat we de
3-2 slikken op een corner voor ons. Op Standard hebben we het ook al voorgehad, dat zou nooit mogen gebeuren. Verboom wil denk ik op buitenspel spelen maar had vermoedelijk gewoon korter op De Pauw moeten zitten. En Sammy had niet zo driest moeten uitkomen (ofwel moeten zorgen dat het dan zeker geen doelpunt was, al kostte het hem rood). Maar goed, het is gebeurd en we moeten het vergeten. Vorig jaar kreeg we twee opdoffers te verwerken tegen Standard en Genk en toch deden we mee tot op het laatste moment.

Sammy moet geel krijgen, geen rood

http://www.fifa.com/mm/document/afdeveloping/refereeing/law_12_fouls_misconduct_en_47379.pdf wrote:
If the referee applies advantage during an obvious goal-scoring opportunity and a goal is scored directly, despite the opponent's handling the ball or fouling an opponent, the player cannot be sent off but he may still be cautioned.
One team One dream, i'm a believer

Vincent

• Gast
« Reactie #114 Gepost op: april 21, 2014, 05:39:07 pm »
Aha, na die terugspeelbal-fase op Anderlecht alweer iets bijgeleerd uit het reglement, die play-offs zijn toch voor iets goed ... Bij Lokeren moeten ze dan helemaal niet meer klagen over de scheids.

Offline gunther

• Leden
« Reactie #115 Gepost op: april 21, 2014, 07:46:03 pm »
http://www.rtbf.be/video/detail_lokeren-zulte-waregem-3-2-le-resume?id=1919791

Zoek de 7 verschillen met het verslag op VTM...

verslag in het avondnieuws: plots heel andere versie....

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #116 Gepost op: april 21, 2014, 07:51:57 pm »
Gaan we blijven mekkeren...of denkt iedereen nu echt dat we geen enkele match gingen verliezen? De uitslagen van fcb-standard en genk-rsca...kampioenengeluk? Op naar vrijdag!

Online San Iker

• Leden
« Reactie #117 Gepost op: april 21, 2014, 07:54:18 pm »
Gaan we blijven mekkeren...of denkt iedereen nu echt dat we geen enkele match gingen verliezen? De uitslagen van fcb-standard en genk-rsca...kampioenengeluk? Op naar vrijdag!

Je mag toch zeggen dat Nzolo ons hier weer ne ferme kloot aftrekt. ALs het op het eind weer op 3 of minder punten aankomt, dan verzuipen we Jeromke hier met z'n allen in de Gaverbeek.

Offline Fredje SVZW

• Leden
« Reactie #118 Gepost op: april 21, 2014, 08:10:48 pm »
Akkoord, ik kan me trouwens niet herinneren dat een ref achter de goal ooit al eens een meerwaarde bood?! Maar hij stond er idd met zijn neus op, ja! Vrijdag winnen tegen Genk en dan hopen dat Lokeren vlamt tegen Brugge en Rsca wint van Standard!

Offline gva

• Leden
« Reactie #119 Gepost op: april 21, 2014, 08:16:00 pm »
Nog 3 thuiswedstrijden en 2 verplaatsingen die ons 'liggen'... Ready 4 a new history ! We blijven uiteindelijk het beste voetbal brengen in play off 1, met spelers die een paar maanden terug ver van de eerste ploeg stonden... (Bongonda, Sylla, Godeau, Verboom,...). Chapeau !