Auteur Topic: KAA Gent-Essevee  (gelezen 36210 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #240 Gepost op: januari 30, 2014, 10:38:49 am »
Hij had toch zuiver bal? Was geen gestrekte voet en had zuiver bal, wordt gewoon een gele kaart aangenaaid daar... Als je dan ziet wat die Lepoint allemaal mag doen

idd als ndiaye rood had gekregen moest lepoint minimum 2x rood gehad hebben

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #241 Gepost op: januari 30, 2014, 10:41:22 am »
idd als ndiaye rood had gekregen moest lepoint minimum 2x rood gehad hebben
Essevee desalniettemin 'vuiler' dan in de competitie, had ik de indruk. En dat is niet zo verwonderlijk: 1) cupmatch en 2) kregen een veelvoud van stampen van de buffeloos.  Dat die Lepoint zomaar de wedstrijd heeft mogen uitspelen, is niet te verstaan...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #242 Gepost op: januari 30, 2014, 10:43:19 am »
Een veel te veel onderschatte en vergeten voetballer is Dhaene.  Die speelt toch weer een degelijk tot goed seizoen.  Man op man geraak je die bijna nooit voorbij.  Gewoon ijzig kalm en hopsa bal uit de voeten van de aanvaller die geweldig komt afstormen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #243 Gepost op: januari 30, 2014, 10:48:29 am »
Hij had toch zuiver bal? Was geen gestrekte voet en had zuiver bal, wordt gewoon een gele kaart aangenaaid daar... Als je dan ziet wat die Lepoint allemaal mag doen

Die Lepoint is een beenhouwer en smeerlapke.  Die wilde gewoon Thorgan van het veld schoppen.  Ergerlijk dat Thorgan zo een lichte gele kaart kreeg.  Arbiter was van een heel matig niveau.

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #244 Gepost op: januari 30, 2014, 10:55:13 am »
Die Lepoint is een beenhouwer en smeerlapke.  Die wilde gewoon Thorgan van het veld schoppen.  Ergerlijk dat Thorgan zo een lichte gele kaart kreeg.  Arbiter was van een heel matig niveau.
Hoe zit dat nu voor de terugmatch, mag Thorgan wel of niet spelen?

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #245 Gepost op: januari 30, 2014, 11:06:43 am »
Mag spelen  ;)
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.310
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #246 Gepost op: januari 30, 2014, 11:19:22 am »
Hoe zit dat nu voor de terugmatch, mag Thorgan wel of niet spelen?

Kijk naar mijn post op vorige pagina!
D'haene en N'diaye zijn volgende week geschorst, verder staan er 8 man op 1 kaart van schorsing, waaronder Hazard, Colpaert en Kums

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #247 Gepost op: januari 30, 2014, 11:27:56 am »
Essevee desalniettemin 'vuiler' dan in de competitie, had ik de indruk. En dat is niet zo verwonderlijk: 1) cupmatch en 2) kregen een veelvoud van stampen van de buffeloos.  Dat die Lepoint zomaar de wedstrijd heeft mogen uitspelen, is niet te verstaan...

Die heeft niet eens een kaart gehad als ik me niet vergis. Dat is helemaal niet te begrijpen :-\
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.785
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #248 Gepost op: januari 30, 2014, 11:37:29 am »
prachtig resultaat!!
1 kritisch puntje: Hazard krijgt in de tweede helft een gele kaart.
nadien heb ik nog verschillende gentse spelers even zware (of zelfs zwaardere) of bewuste fouten zien maken die niet met een kaart werden bestraft?????!!!!!

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #249 Gepost op: januari 30, 2014, 11:48:40 am »
Lees Sport-voetbalmagazine van vandaag en dan weet je hoe de scheidsrechter van gisteren zijn plaatsje heeft in eerste klasse....

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.798
  • Essevee!
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #250 Gepost op: januari 30, 2014, 11:58:40 am »
Lees Sport-voetbalmagazine van vandaag en dan weet je hoe de scheidsrechter van gisteren zijn plaatsje heeft in eerste klasse....
aiaiai, willen we dees wel weten...
JA
zet keer artikel online als je kan :)

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #251 Gepost op: januari 30, 2014, 01:07:10 pm »
Een veel te veel onderschatte en vergeten voetballer is Dhaene.  Die speelt toch weer een degelijk tot goed seizoen.  Man op man geraak je die bijna nooit voorbij.  Gewoon ijzig kalm en hopsa bal uit de voeten van de aanvaller die geweldig komt afstormen.

Was gisteren wel even anders toen hij toch iets te duidelijk aan habibou ging hangen  :P
Maar idd onmisbaar in onze defentie en in al 2 seizoenen op hoog niveau naast colpaert bezig, enorm sterk duo!

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #252 Gepost op: januari 30, 2014, 01:11:35 pm »
Hoe zit dat nu voor de terugmatch, mag Thorgan wel of niet spelen?

Zelfs journalisten weten het niet.
Vandaag in HNB OVL : Soumahoro & Hazard geschorst voor return match  ???
Vandaag in HNB WVL : Soumahoro & Dhaene geschorst voor return match  :-\

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #253 Gepost op: januari 30, 2014, 01:12:15 pm »
De journalisten van die dagbladen weten het wel vaker eens niet...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #254 Gepost op: januari 30, 2014, 01:12:31 pm »
Pouri? zelfs zonder een goal had ik hem nog top gevonden. Cac?r?s drama, sorry maar echt een drama. Als je al geen kopduels wint met zo een lengte. Dhaene idd supersterk. S?ba op 3-4 uittrappen na ook maar deed het belangrijkste met verve. Chen vond ik degelijk behalve dat hij 1 keer dramatisch slecht uitstapt. Cont? vind ik ook wel al weken minder :/

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #255 Gepost op: januari 30, 2014, 01:21:33 pm »
Pouri? zelfs zonder een goal had ik hem nog top gevonden. Cac?r?s drama, sorry maar echt een drama. Als je al geen kopduels wint met zo een lengte. Dhaene idd supersterk. S?ba op 3-4 uittrappen na ook maar deed het belangrijkste met verve. Chen vond ik degelijk behalve dat hij 1 keer dramatisch slecht uitstapt. Cont? vind ik ook wel al weken minder :/

Cont? zit inderdaad in een mindere periode, veel mislukte dribbels en verkeerde passen. Goed blok neergezet door Dury, zo win je matchen waar je niet op volle sterkte staat.

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #256 Gepost op: januari 30, 2014, 01:22:08 pm »
Was gisteren wel even anders toen hij toch iets te duidelijk aan habibou ging hangen  :P
Maar idd onmisbaar in onze defentie en in al 2 seizoenen op hoog niveau naast colpaert bezig, enorm sterk duo!

Mss was het bewust om geel te nemen: in geval van het behalen van finale is ie zeker dat ie niet geschorst is door bijvoorbeeld volgende week een domme gele te krijgen.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #257 Gepost op: januari 30, 2014, 01:29:22 pm »
Had zeker niet verwacht dat we gingen winnen.

Even over het stadion: wij zaten in de familie "Telenet" tribune, de eerste helft zaten we daar praktisch alleen en moesten we ons niet echt inhouden.
Komen we de tweede heflt terug naar buiten en staat daar een paar honderd man van Gent die er al snel enkele duizend werden. Hebben we daar de hele tweede helft tussen de "spionkop" van Gent gestaan.

Die gasten werden volledig zot na de 0-1, begrijp wel niet dat dit kan in zo'n stadion van de ene kant van het veld naar de andere verhuizen, hoe doe je dit met veiligheid enzovoort?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.798
  • Essevee!
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #258 Gepost op: januari 30, 2014, 01:34:01 pm »
Had zeker niet verwacht dat we gingen winnen.

Even over het stadion: wij zaten in de familie "Telenet" tribune, de eerste helft zaten we daar praktisch alleen en moesten we ons niet echt inhouden.
Komen we de tweede heflt terug naar buiten en staat daar een paar honderd man van Gent die er al snel enkele duizend werden. Hebben we daar de hele tweede helft tussen de "spionkop" van Gent gestaan.

Die gasten werden volledig zot na de 0-1, begrijp wel niet dat dit kan in zo'n stadion van de ene kant van het veld naar de andere verhuizen, hoe doe je dit met veiligheid enzovoort?
da was idd zot,
die kwamen al in da vak naast ons staan.
Deed me denken aan goede oude tijden in ons houten staantribuneke
daar zag je ook beide spionkoppen op 10m van elkaar staan :)

Moeten die geen stadionverbod krijgen wegens uitdagen?
da was ni hun vak e, dus mochten daar ni staan ;)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: KAA Gent-Essevee
« Reactie #259 Gepost op: januari 30, 2014, 01:37:39 pm »
Had zeker niet verwacht dat we gingen winnen.

Even over het stadion: wij zaten in de familie "Telenet" tribune, de eerste helft zaten we daar praktisch alleen en moesten we ons niet echt inhouden.
Komen we de tweede heflt terug naar buiten en staat daar een paar honderd man van Gent die er al snel enkele duizend werden. Hebben we daar de hele tweede helft tussen de "spionkop" van Gent gestaan.

Die gasten werden volledig zot na de 0-1, begrijp wel niet dat dit kan in zo'n stadion van de ene kant van het veld naar de andere verhuizen, hoe doe je dit met veiligheid enzovoort?
Ik stelde daarnet de vraag aan een buffalosupporter, maar die kon daar ook niet echt op antwoorden. Hij zei wel dat dit de eerste keer was dat dit gebeurde. En dat de stewards alle moeite van de wereld hadden om de stroom supporters te kanaliseren (m.a.w. dat ze niet voorzien hadden dat ze zouden moeten mee 'verhuizen'...
Hij zei ook nog dat hij een goeie match gezien had van beide teams en dat Essevee niet naast de buffalobenen schopte.  Met dat laatste heb ik eens hartelijk gelachen.