Auteur Topic: [10] HAZARD Thorgan  (gelezen 103967 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #660 Gepost op: januari 25, 2014, 01:02:12 pm »
Ik liep vandaag met een gehuurd winkelkarretje (1euro) rond in de Carrefour en ongeveer halverwege hoorde ik achter mij een krakend en piepend karretje.
De man achter het karretje in maatpak en met een schanderlecht sjaal  vroeg op een hautine manier:Hey boer,geef me uw karretje ,ge krijgt mijn krakend  karretje en als ik volgend jaar de lotto win,krijgt ge nog een brusselse wafel.
Wat denkt ge,ge krijgt 1 minuut om te beslissen,
Ik stond op mijn strepen en verweesd  bleef hij achter.
Iets later vroeg hij hetzelfde aan een Luikenaar en een Portugees ,maar zonder resultaat.

:) :) :)

Sjieke, eerste post :)
-SVZW Forever-

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.798
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #661 Gepost op: januari 25, 2014, 01:22:50 pm »
Ik liep vandaag met een gehuurd winkelkarretje (1euro) rond in de Carrefour en ongeveer halverwege hoorde ik achter mij een krakend en piepend karretje.
De man achter het karretje in maatpak en met een schanderlecht sjaal  vroeg op een hautine manier:Hey boer,geef me uw karretje ,ge krijgt mijn krakend  karretje en als ik volgend jaar de lotto win,krijgt ge nog een brusselse wafel.
Wat denkt ge,ge krijgt 1 minuut om te beslissen,
Ik stond op mijn strepen en verweesd  bleef hij achter.
Iets later vroeg hij hetzelfde aan een Luikenaar en een Portugees ,maar zonder resultaat.
schonen binnen komer inderdaad :)

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #662 Gepost op: januari 25, 2014, 01:29:53 pm »
Ik liep vandaag met een gehuurd winkelkarretje (1euro) rond in de Carrefour en ongeveer halverwege hoorde ik achter mij een krakend en piepend karretje.
De man achter het karretje in maatpak en met een schanderlecht sjaal  vroeg op een hautine manier:Hey boer,geef me uw karretje ,ge krijgt mijn krakend  karretje en als ik volgend jaar de lotto win,krijgt ge nog een brusselse wafel.
Wat denkt ge,ge krijgt 1 minuut om te beslissen,
Ik stond op mijn strepen en verweesd  bleef hij achter.
Iets later vroeg hij hetzelfde aan een Luikenaar en een Portugees ,maar zonder resultaat.

Wow als alle volgende post hetzelfde niveau halen... dan is dit een fameuse upgrade van het gemiddeld niveau hier ;) 
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #663 Gepost op: januari 25, 2014, 01:43:27 pm »
Ik liep vandaag met een gehuurd winkelkarretje (1euro) rond in de Carrefour en ongeveer halverwege hoorde ik achter mij een krakend en piepend karretje.
De man achter het karretje in maatpak en met een schanderlecht sjaal  vroeg op een hautine manier:Hey boer,geef me uw karretje ,ge krijgt mijn krakend  karretje en als ik volgend jaar de lotto win,krijgt ge nog een brusselse wafel.
Wat denkt ge,ge krijgt 1 minuut om te beslissen,
Ik stond op mijn strepen en verweesd  bleef hij achter.
Iets later vroeg hij hetzelfde aan een Luikenaar en een Portugees ,maar zonder resultaat.

Die in Luik hebben hun eigen wafels en in Portugal lusten ze dat niet.  :-X

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #664 Gepost op: januari 25, 2014, 03:37:51 pm »
Ik liep vandaag met een gehuurd winkelkarretje (1euro) rond in de Carrefour en ongeveer halverwege hoorde ik achter mij een krakend en piepend karretje.
De man achter het karretje in maatpak en met een schanderlecht sjaal  vroeg op een hautine manier:Hey boer,geef me uw karretje ,ge krijgt mijn krakend  karretje en als ik volgend jaar de lotto win,krijgt ge nog een brusselse wafel.
Wat denkt ge,ge krijgt 1 minuut om te beslissen,
Ik stond op mijn strepen en verweesd  bleef hij achter.
Iets later vroeg hij hetzelfde aan een Luikenaar en een Portugees ,maar zonder resultaat.

Welgekomen, we want more ! Waar was je in the "good old pdc"-times ?  ;)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.798
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #665 Gepost op: januari 25, 2014, 04:04:42 pm »
Welgekomen, we want more ! Waar was je in the "good old pdc"-times ?  ;)
mss wastie ier wel ;)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.305
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #666 Gepost op: januari 29, 2014, 09:40:03 pm »
Allee, Frank Raes zegt dat er nog verhalen de ronde doen dan men toch nog aan het onderhandelen is met Anderlecht.

Ik zal toch pas op 1 feb gerust zijn als hij dan nog bij ons zit.

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #667 Gepost op: januari 29, 2014, 09:42:11 pm »
all?,da spelleke ga were beginnen

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #668 Gepost op: januari 30, 2014, 12:46:41 am »
Dan zit je toch met een van de grootste schandalen ooit in het Belgisch voetbal

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 994
  • Essevee!

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #670 Gepost op: januari 30, 2014, 08:40:55 am »
Naar het schijnt zou Boskamp gezegd hebben voor de match op tv: 'Volgens mijn buikgevoel is Anderlecht nog bezig achter de schermen met Hazard". Zuivere speculatie dus, Raes zou dit dan nog eens herhaald hebben tijdens de match. Pure zever.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #671 Gepost op: januari 30, 2014, 09:14:25 am »
met 'buikgevoel' zou je niet moeten afkomen hier als goeie bron voor een transfer

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #672 Gepost op: januari 30, 2014, 09:18:51 am »
Naar het schijnt zou Boskamp gezegd hebben voor de match op tv: 'Volgens mijn buikgevoel is Anderlecht nog bezig achter de schermen met Hazard". Zuivere speculatie dus, Raes zou dit dan nog eens herhaald hebben tijdens de match. Pure zever.

Ik zou niet veel belang hechten aan een gevoel dat uit dergelijke megapens ontsproten is !  Lijkt me veel vet en wind te bevatten zonder meer.


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #674 Gepost op: januari 30, 2014, 10:05:31 am »
http://www.voetbal24.be/2014/01/29/anderlecht-contacteerde-thorgan-hazard-eind-vorig-seizoen-nog-voor-de-beslissende-titelmatch-tegen-essevee/

Zegt genoeg over de maffiosi

Wisten we al maar het blijft een mottig gevoel.  Zo close en met zo een kutgoal verliezen en anderlecht die Thorgan voor de match nog even in zijn kop gezeten heeft.  Zum kotsen.

We pakken vandejaar den dubbel jongens en ik kan het msh vergeten dan.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #675 Gepost op: januari 30, 2014, 10:07:10 am »
Zum kotzen!

Dat is iets om in MEGALETTERS op de eerste blz. van alle sportkranten te zetten !
ANTI-SCHANDERLECHT FOREVER !!

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #676 Gepost op: januari 30, 2014, 10:38:15 am »
Ach, ze proberen dat ieder jaar opnieuw, en niet alleen bij Essevee.
Ik herinner mij een paar jaar geleden enkele weken voor de match tegen Schanderlecht dat ze plots interesse hadden in Colpaert...

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #677 Gepost op: januari 30, 2014, 11:08:15 am »
Ik zie ze nog achter Bruzzese komen. Ze zijn daar op zoek naar keepers + Bruzzese is bijna einde contract als ik mij niet vergis.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #678 Gepost op: januari 30, 2014, 12:27:03 pm »
Naar het schijnt zou Boskamp gezegd hebben voor de match op tv: 'Volgens mijn buikgevoel is Anderlecht nog bezig achter de schermen met Hazard". Zuivere speculatie dus, Raes zou dit dan nog eens herhaald hebben tijdens de match. Pure zever.
Volgens Boskamp's buikgevoel... Nou, da's heel wat natuurlijk! ;D

Offline verhelst

  • Leden
  • Berichten: 6
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #679 Gepost op: januari 30, 2014, 12:37:19 pm »
In de voorgestelde overeenkomst dat Schanderlecht wilde bereiken met Zulte Waregem stond er oa in dat ze speler x gratis mochten huren tot einde seizoen + indien Schanderlecht de Champions Legaue volgend jaar speelt ,konden ze speler x kopen voor 600.000 euro ipv 900.000 euro.
Stel u voor dat de laatste match van de play off1 een duel is Zulte Waregem-Schanderlecht en stel (wat niet zal zijn) dat Zulte Waregem laatste staat en niks meer te winnen heeft,en stel dat Schanderlecht(wat niet zal zijn) 1ste staat met 1 punt voorsprong.
Dan kan Zulte Waregem enkele own goals maken zodat Schanderlecht wint en doen we 300.000 euro profijt voor het kopen van speler X.
Schanderlecht zorgt  dus voor aanleiding van competitievervalsing bij het opstellen van zulke malafide contracten .