Ik denk dat onderstaand anderlechtfilmpje dan toch de vuilbak in mag (of een andere titel, kan ook)http://www.youtube.com/watch?v=ZZW_mB6NwXM
Mooi filmpje toch?
Ondanks dat hij blijft is Hazard toch ferm gedaald in mijn achting. Evenveel als hij gedaald is, is het bestuur evenwel gestegen. Schitterend dat ze niet toegeven aan alle afpersingen uit Brusselse hoek!
2. Maar uiteindelijk moet hij toch zelf hebben aangevoeld dat zijn houding niet correct was(denk dat ook zijn ouders en Chelsea op hem inpraten om toch maar te blijven),anyway, goeie les en juist op tijd tot het besef gekomen,als hij na dit seizoen vertrek zal dit misschien wel met een prijs zijn!
Dit topic kan pas sluiten op 1 februari
Ik ben tegen het sluiten van topic's Wie weet kunnen we over 5 jaar hier nog eens aan terug denken als we hazard in buitenland zien spelen.Kunnen we zeggen dat essevee hem heeft groot gemaakt maar ook dit ...
Berrier moet zich weer moeien...Franck BERRIER @FranckBERRIER 5mun club dis qu'il ne veux pas bloquer un joueur et que ce joueur reste car les clubs ce sont pas entendu ,c'est bloquer un joueur ou pas?