Auteur Topic: [10] HAZARD Thorgan  (gelezen 103968 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #580 Gepost op: januari 23, 2014, 01:52:40 pm »
Voor diegene die nen drapeau kunnen maken.
"Bien essay?, Bico"


Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #581 Gepost op: januari 23, 2014, 01:54:23 pm »
Voor diegene die nen drapeau kunnen maken.
"Bien essay?, Bico"

'k Vind wel iets !  Iets met de smaak van zand (bestaat dat in het frans "in het zand bijten") - dikke vette zwxxx met paarsen trui en gouden schoenen... moet lukken !!

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #582 Gepost op: januari 23, 2014, 01:58:06 pm »
Ik zou daar geen aandacht meer aan besteden.

Beter spandoek om de rest van de ploeg extra te steunen.  Al die heisa zo snel mogelijk vergeten. Op naar de beker en de play-offs!
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #583 Gepost op: januari 23, 2014, 02:02:03 pm »
topic mag gesloten worden. tis gedaan

Offline Patrik

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #584 Gepost op: januari 23, 2014, 02:03:56 pm »
Inderdaad, niet meer op reageren. Ploeg steunen, versterking verwachten en terug voor een verrassing zorgen.

Online Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 751
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #585 Gepost op: januari 23, 2014, 02:13:09 pm »
en vooral genieten van wat het seizoen ons hopelijk nog brengt.
Vergeet niet dat we waarschijnlijk nog 2 duels tegen Anderlecht moeten spelen, dus die zullen wel op 't scherpst van de snee gespeeld worden, en er zal geprobeerd worden vanuit paars-witte hoek om onze ploeg (of Thorgan) te destabiliseren. 

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.305
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #586 Gepost op: januari 23, 2014, 02:16:31 pm »
In plaats van spandoeken tegen Bico of andere personen (ja ook ik haat ze) zouden we beter ten volle Hazard steunen, en tonen dat hij voor de supporters nog altijd welkom is hier!

Ierse, den onbekende krullenbol zit er nu in een blauwe vest :P


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #587 Gepost op: januari 23, 2014, 02:26:35 pm »
Hele grote mijnheer!  Zo zie je maar wie zijn kop zot heeft gemaakt en met (ik wil niet weten welke) bedreigingen smeet in zijn richting.  Sterk van essevee.  Een signaal die toont dat we ook op dat gebied groter aan het worden zijn.  En vooral een signaal waarvan we over heel het land (behalve paarswitte vrienden) respect voor zullen krijgen.  Hopelijk is dit een duidelijk signaal in het rotte voetbalwereldje!  Ik geniet als ik nu de gezichten van bico, herman, alles paarswitten vrienden, keygnaert en bossaerts en heel da strontgazetje inbeeld.  Dikke middenvinger naar die mannen!  Dikke duim omhoog voor hazard, dury en het ganse bestuur!  Essevee doet mee voor de prijzen en de beker!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.798
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #588 Gepost op: januari 23, 2014, 02:28:00 pm »
ik wil juist even een kanttekening maken...
Gouden schoenen en tegenslagen....

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #589 Gepost op: januari 23, 2014, 02:33:13 pm »
hopelijk moet ie niet alle doeltrappen geven, alle corners, altijd cap zijn, beslissen over de vervangingen, bij strafschoppen in doel gaan staan, ....
enfin tis een grapje ze, om maar te zeggen dat recht zegeviert, dat essevee ook een 'kampioenschap kan winnen', maar dan met eerlijke middelen!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #590 Gepost op: januari 23, 2014, 02:35:06 pm »
In plaats van spandoeken tegen Bico of andere personen (ja ook ik haat ze) zouden we beter ten volle Hazard steunen, en tonen dat hij voor de supporters nog altijd welkom is hier!

Ierse, den onbekende krullenbol zit er nu in een blauwe vest :P


Die krullebol is Frank Buyse van Het Nieuwsblad. Maar is niet de man van Hobo's hoor.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #591 Gepost op: januari 23, 2014, 02:36:12 pm »
Nu hopen dat we effectief beter doen dan Anderlecht dit jaar zodat em achteraf ook nog content is dat hij bij ons gebleven is. :)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.798
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #592 Gepost op: januari 23, 2014, 02:50:50 pm »
Die krullebol is Frank Buyse van Het Nieuwsblad. Maar is niet de man van Hobo's hoor.
wie was da dan wel in hobos?

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #593 Gepost op: januari 23, 2014, 02:52:33 pm »
Beslissing van Hazard om te blijven zal ook wel een boost geven voor de andere spelers ... Nog een maand of vier vlammen en alles uit de kast halen ...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #594 Gepost op: januari 23, 2014, 02:54:26 pm »
Beslissing van Hazard om te blijven zal ook wel een boost geven voor de andere spelers ... Nog een maand of vier vlammen en alles uit de kast halen ...


... en dat dan gewoon weer overdoen in het volgende seizoen... ;)

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #595 Gepost op: januari 23, 2014, 02:56:53 pm »
Sterk onderhandeld van SV bestuur. Chapeau voor Willy en Ronny !

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #596 Gepost op: januari 23, 2014, 03:02:17 pm »
't lijkt erop dat ze met dat ultimatum van 1.5 uur, per se Hazard willen binnen halen net voor de Gouden schoen hun hand overspeeld hebben bij Anderlecht.
Ik denk-hoop dat Thorgan garanties gekregen heeft dat de ambitites van essevee nog steeds mogelijk heid zijn (blessure kums gaat misschien goed, inkomende transferdossiers, ... ). Hij zei bovendien zelf geluisterd te hebben naar zijn familie bij deze beslissing. Ik ben h??l blij dat dit allemaal komt uit zijn eigen mond, en niet gewoon het gevolg is van afspringen van de deal net op de 31ste januari ofzo na nog een dikke week touwtrekkerij met die gast.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #597 Gepost op: januari 23, 2014, 03:05:48 pm »
't lijkt erop dat ze met dat ultimatum van 1.5 uur, per se Hazard willen binnen halen net voor de Gouden schoen hun hand overspeeld hebben bij Anderlecht.
Ik denk-hoop dat Thorgan garanties gekregen heeft dat de ambitites van essevee nog steeds mogelijk heid zijn (blessure kums gaat misschien goed, inkomende transferdossiers, ... ). Hij zei bovendien zelf geluisterd te hebben naar zijn familie bij deze beslissing. Ik ben h??l blij dat dit allemaal komt uit zijn eigen mond, en niet gewoon het gevolg is van afspringen van de deal net op de 31ste januari ofzo na nog een dikke week touwtrekkerij met die gast.
Mooie analyse! Ben ook razend benieuwd naar wat er nog beweegt. Nog 8 dagen! :)

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #598 Gepost op: januari 23, 2014, 03:06:29 pm »
wie was da dan wel in hobos?
een kompaan van advokaat denis

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #599 Gepost op: januari 23, 2014, 03:07:29 pm »
Sterk onderhandeld van SV bestuur. Chapeau voor Willy en Ronny !
Idd, moet zeker gezegd worden, want druk moet immens geweest zijn....