Auteur Topic: [NB] Kv Kortrijk - Essevee  (gelezen 7946 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.309
[NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Gepost op: december 02, 2013, 12:21:39 am »
Eindstand 1-1.

Chevalier heeft nogmaals eens bewezen wat een dom manneke hij is :D
Cheevalieeeer Enculeeer!
SV TILL I DIE

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: december 02, 2013, 12:35:53 am »
Eindstand 1-1.

Chevalier heeft nogmaals eens bewezen wat een dom manneke hij is :D
Cheevalieeeer Enculeeer!
Enorm haha :) Triestig manneke diene teddy .

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: december 02, 2013, 12:50:47 am »

Tof van die KVK-supporters om hun OCMW-pakket op het veld te gooien,prei en aardappel, jammer dan ze deze week nu geen eten hebben, buiten die carapils.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: december 02, 2013, 12:53:09 am »
Dat wij altijd moeten achterkomen begint serieus uit de hand te lopen! Het feit dat we steeds weer terugkomen, wil net zeggen dat we eigenlijk de meerdere zijn van onze tegenstanders. Wij zijn dan misschien wel de comebackkings en Dury is misschien wel de meester van de wissels, het zou beter zijn als we aan de aftrap komen met de juiste formatie en meer concentratie en weerwerk.

Of misschien is dit net de tacktiek? ...  ::)

Soit, meer dan verdiend punt en de VK heeft nog maar eens aangetoond waarom we ze Scum City noemen. Fantastische sfeer!

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: december 02, 2013, 01:22:52 am »
Bijzonder jammer dat Dury net op het veld van het scum begint te experimenteren, en 45 minuten laat passeren om de match in ons voordeel te laten kantelen.
 
Hadden we met de basisopstelling gestart waren we nooit in de problemen gekomen denk ik. Weinig kansen aan beide kanten, en een dekkingsfout van Malanda bij het doelpunt die nooit in de verdediging hoeft te staan als iedereen fit is be?nvloed de match, alsook de zwakke wedstrijdleiding.
Gumienny floot werkelijk ieder mogelijk (ingebeeld) contact, vooral in ons nadeel. Rode kaart voor De Smet al even bizar eigelijk, en met al hoogtepunt de niet gefloten penalty op Sylla.

Al bij al zeer tevreden met een punt in Kortrijk, al had het eigelijk een totaal andere match kunnen zijn.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 996
  • Essevee!
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: december 02, 2013, 01:38:01 am »

Tof van die KVK-supporters om hun OCMW-pakket op het veld te gooien,prei en aardappel, jammer dan ze deze week nu geen eten hebben, buiten die carapils.

 ;D :D

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.139
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: december 02, 2013, 06:24:26 am »
Wa wast met teddy ?

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.785
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: december 02, 2013, 08:24:18 am »
ik versta niet waarom journalisten heintje zijn ding laten doen....ze laten hem daar weer calimero spelen en het op de scheids steken..akkoord...hij mag zijn zegje doen maar hij begint daar dat we een topclub zijn, en worden bevoordeeld...bla bla bla (gaf trouwens al een serieuze stek voor de match met zijn opmerking...we hebben geen psychologen nodig om te scoren...)
journalist moet dan maar 1 ding zeggen: blijkbaar vergeet je dat zulte-waregem een penalty niet heeft gekregen en dat op Sylla op een gevaarlijke plaats een fout werd gemaakt waar hijzelf geel voor kreeg.....

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.798
  • Essevee!
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: december 02, 2013, 08:45:40 am »
Experimentje bijna mislukt
waarom in godsnaam
Soit, meer dan verdiend punt, mss zat er wel meer in want 2e helft stelden ze
echt niks meer voor, gewoon tegen de goal doen plakken.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: december 02, 2013, 09:59:30 am »
In het nieuwsblad staat er dat het bezoekersvak onbegrijpelijk NIET uitverkocht was en ook op de beelden lege plaatsen in het bezoekersvak(ik denk omdat iedereen samentroept en rechtstaat), indien het zo is dat er nog plaatsen waren is er toch weer verkeerde info gegeven waardoor ik en nog anderen de match niet live konden meemaken(ik ga niet in de thuisvakken gaan zitten en ga niet nr Kortrijk rijden als de uitvakken uitverkocht zijn).

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: december 02, 2013, 10:49:34 am »
In het nieuwsblad staat er dat het bezoekersvak onbegrijpelijk NIET uitverkocht was en ook op de beelden lege plaatsen in het bezoekersvak(ik denk omdat iedereen samentroept en rechtstaat), indien het zo is dat er nog plaatsen waren is er toch weer verkeerde info gegeven waardoor ik en nog anderen de match niet live konden meemaken(ik ga niet in de thuisvakken gaan zitten en ga niet nr Kortrijk rijden als de uitvakken uitverkocht zijn).

Velen stonden gewoon beneden en een paar zelfs op de trappen.  Daarmee msh dat heel de rechtste hoek maar voor 80% was gevuld.  Er waren weldegelijk 900 tickets de deur uit.  En dat is de volle capaciteit van het vak.

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 261
  • Essevee!
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: december 02, 2013, 10:54:01 am »
wat een bende bleiters bij het scum
elk 1 helft dus een normaal gelijkspel
heintje jaloezie is een ziekte
je kun misschien eens naar ons mentaltrainer komen

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 745
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: december 02, 2013, 11:06:59 am »
In het nieuwsblad staat er dat het bezoekersvak onbegrijpelijk NIET uitverkocht was en ook op de beelden lege plaatsen in het bezoekersvak(ik denk omdat iedereen samentroept en rechtstaat), indien het zo is dat er nog plaatsen waren is er toch weer verkeerde info gegeven waardoor ik en nog anderen de match niet live konden meemaken(ik ga niet in de thuisvakken gaan zitten en ga niet nr Kortrijk rijden als de uitvakken uitverkocht zijn).
ik erger mij daar dus aan! iplv hun bronnen goed na te gaan en te zien dat al onze beschikbare tickets de deur uitwaren en dat k*k hun stadion nog niet eens vol krijgt  >:(
Liberta per gli ultras!

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: december 02, 2013, 11:09:41 am »
In het nieuwsblad staat er dat het bezoekersvak onbegrijpelijk NIET uitverkocht was en ook op de beelden lege plaatsen in het bezoekersvak(ik denk omdat iedereen samentroept en rechtstaat), indien het zo is dat er nog plaatsen waren is er toch weer verkeerde info gegeven waardoor ik en nog anderen de match niet live konden meemaken(ik ga niet in de thuisvakken gaan zitten en ga niet nr Kortrijk rijden als de uitvakken uitverkocht zijn).
ik erger mij daar dus aan! iplv hun bronnen goed na te gaan en te zien dat al onze beschikbare tickets de deur uitwaren en dat k*k hun stadion nog niet eens vol krijgt  >:(

Kvk had via de offici?le twitteraccount laten weten dat het vak uitverkocht was, pure beschadigingsactie van het NB. Er zijn geen andere woorden voor...

Vincent

  • Gast
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: december 02, 2013, 11:13:44 am »
ik versta niet waarom journalisten heintje zijn ding laten doen....ze laten hem daar weer calimero spelen en het op de scheids steken..akkoord...hij mag zijn zegje doen maar hij begint daar dat we een topclub zijn, en worden bevoordeeld...bla bla bla (gaf trouwens al een serieuze stek voor de match met zijn opmerking...we hebben geen psychologen nodig om te scoren...)
journalist moet dan maar 1 ding zeggen: blijkbaar vergeet je dat zulte-waregem een penalty niet heeft gekregen en dat op Sylla op een gevaarlijke plaats een fout werd gemaakt waar hijzelf geel voor kreeg.....

Ze hadden er ook nog kunnen aan toevoegen dat bij die penalty De Smet uit buitenspel kwam en dat aan het doelpunt hands vooraf ging (hoe licht ook, het was hands ?n bepalend want anders was er sprake van een tamelijk mislukte controle) ... Maar de journalistiek van tegenwoordig, het is veel te vaak huilen met de pet op.

Niet verliezen was voor mij vooraf het belangrijkste om de kloof met Kortrijk zeker op 9 punten te houden. Als Dury niet schuift met Malanda in de eerste helft zat er misschien meer in maar goed, hij was niet te groot om weer aan te passen. Nu is het zaak om tegen Bergen, Lierse en Oostende play-off I zo goed als helemaal veilig te stellen.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.310
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: december 02, 2013, 11:16:26 am »
Zoals ik elders al zei:
Gumienny, wa zak van nen arbiter!!
2 zuivere penalty's niet gekregen!!

Ten 2de, Dury faalt tactisch enorm in de 1ste helft!

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: december 02, 2013, 11:23:06 am »
In het nieuwsblad staat er dat het bezoekersvak onbegrijpelijk NIET uitverkocht was en ook op de beelden lege plaatsen in het bezoekersvak(ik denk omdat iedereen samentroept en rechtstaat), indien het zo is dat er nog plaatsen waren is er toch weer verkeerde info gegeven waardoor ik en nog anderen de match niet live konden meemaken(ik ga niet in de thuisvakken gaan zitten en ga niet nr Kortrijk rijden als de uitvakken uitverkocht zijn).

Wie schreef dit artikel? Anders eens een mailtje sturen. ;)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: december 02, 2013, 11:52:28 am »
Zoals ik elders al zei:
Gumienny, wa zak van nen arbiter!!
2 zuivere penalty's niet gekregen!!

Ten 2de, Dury faalt tactisch enorm in de 1ste helft!

Dury mag ook eens een mindere dag hebben. Voor hetzelfde geld pakt het wel goed uit.

Feit is wel dat we al aantal matchen na elkaar een zwakke eerste helft spelen. Dringend tijd om eens 3-0 voor te staan aan de rust :)

Online meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: december 02, 2013, 12:45:40 pm »
Dury speelde toch met dezelfde ploeg lijk verleden donderdag,wat is daar experimenteren aan?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] Kv Kortrijk - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: december 02, 2013, 12:47:01 pm »
Dury speelde toch met dezelfde ploeg lijk verleden donderdag,wat is daar experimenteren aan?
3 mans centrale verdeging en backs die op het middenveld staan