De fauw vond ik echt niet goed, die penaltyfout(vond dat er kon gefloten worden voor penalty) was ook een positiefout van De fauw, slechte passes en slechte beslissingen, kan veel beter, zal ook verbeteren maar hij is momenteel echt niet in vorm. Godeau op links is veel minder dan Godeau centraal, en tweede helft stond Verboom bijna altijd met 2 man, vond dat hij wat in de steek werd gelaten door middenvelders voor hem, er waren enkele open kansen voor Bergen doordat middenvelders en of verdedigers niet doordrukten (schot eerste helft, tweede helft 2 kansen voor Arbitman die de samenvatting amper haalden omdat de afwerking gelukkig ondermaats was), we zullen dus nog veel beter worden, er zijn nog werkpunten. Bossut was ook heel goed, Malanda is ook straf bezig, Skularson was gretig en goed, verdiende met die dribbel een goal.
Conte was goed, Leye ook, Leye kan het spel verleggen is voor ons heel belangrijk (ik vond dat hij na de match wat triest was,zijn laatste thuismatch misschien?), Naessens was nergens de eerste helft, maar tweede helft, vooral na wissel van Berrier met Oli, was hij heel aanwezig, moet toch altijd scoren op die voorzet van Leye?
We hebben 10 op 12, heel straf! Maar 6300 toeschouwers is veel te weinig, zelfs voor ons, we moeten toch op dit moment en met ons potentieel publiek toch iedere match in de competitie spelen voor minstens 7000 man, of zat iedereen in pukkelpop? Zijn we te duur, zit iedereen voor de telenet-buis,ik weet het niet, maar dit is een werkpunt om meer toeschouwers te krijgen.