Auteur Topic: [VB] Essevee - Apoel  (gelezen 25694 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Vincent

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #100 Gepost op: augustus 19, 2013, 12:36:54 pm »
Is dit een politiek forum, skalle? Is dat een reden om je PLOEG in de steek te laten?

Ik heb toch ook nog even getwijfeld, omdat ik niet meteen in het supporterslokaal geraakte en dan bepaalde vakken weer alleen via de club, andere alleen via de supportersclubs (en dan nog niet 100% dezelfde regeling als tegen PSV), weer die verplaatsing naar Anderlecht en laat terug ... Dit wordt onze 7e wedstrijd al dit seizoen, waarvan 5 op verplaatsing. Ik ben een trouwe supporter maar we maken ons hier gewoonweg belachelijk mee. Zoals ik al eerder zei: 7 jaar geleden kon je nog begrijpen dat we moesten uitwijken maar nu toch echt niet meer. En het hoeft helemaal niet zo groots te zijn als een volledig nieuw stadion, als Westerlo en OHL godbetert wel in aanmerking komen. Dan is er op dit vlak gewoon slecht gewerkt, door wie er ook voor verantwoordelijk is.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 746
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #101 Gepost op: augustus 19, 2013, 01:04:04 pm »
Gaan de loketten nu open?
Liberta per gli ultras!

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 807
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #102 Gepost op: augustus 19, 2013, 01:27:31 pm »
Daarnet echter 3 tickets geweest & het is 1 kopen 1 gratis blijkbaar..

Meende da nu? Dan ga ik vnv terug met mijn tickets!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #103 Gepost op: augustus 19, 2013, 01:37:19 pm »
Daarnet echter 3 tickets geweest & het is 1 kopen 1 gratis blijkbaar..
Serieus? Vreemd dat ze dit nergens aangekondigd hebben... Als bijna niemand dat weet, zullen ze niet veel extra tickets verkopen...

Offline walrus

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #104 Gepost op: augustus 19, 2013, 02:41:26 pm »
Wedstrijd wordt ook integraal op canvas uitgezonden. Gaan de loketten in Anderlecht eigenlijk open?

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 746
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #105 Gepost op: augustus 19, 2013, 03:09:18 pm »
Daarnet echter 3 tickets geweest & het is 1 kopen 1 gratis blijkbaar..
Serieus? Vreemd dat ze dit nergens aangekondigd hebben... Als bijna niemand dat weet, zullen ze niet veel extra tickets verkopen...
staat nu op de site
Liberta per gli ultras!

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 746
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #106 Gepost op: augustus 19, 2013, 03:09:46 pm »
Wedstrijd wordt ook integraal op canvas uitgezonden. Gaan de loketten in Anderlecht eigenlijk open?
uitmatch ook?
Liberta per gli ultras!

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 124
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #107 Gepost op: augustus 19, 2013, 03:19:14 pm »
Abonees die al hun ticket hadden mogen nog achter hun gratis ticket gaan.!!!

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #108 Gepost op: augustus 19, 2013, 03:33:58 pm »
Voor de play-offmatch in de Europa League van nu donderdag pakken we uit met een abonnee-actie 1+1: als je als abonnee een ticket koopt voor Essevee-APOEL Nicosia, kan je iemand gratis meebrengen.

Deze actie loopt enkel in voorverkoop in het Regenboogstadion. Breng zeker jouw abonnement mee naar de dienst ticketing. Abonnee en al een ticket gekocht voor deze match? Kom je gratis ticket afhalen in het onthaal. Alle ticketinfo van deze wedstrijd vind je hier.

Essevee.be

Wij zijn met 2 abonnees en hebben 4 kaarten gekocht. Krijgen we dan ons centen terug voor die 2 extra kaarten of krijgen we er nog eens 2 bij? Weer wat extra geloop, dit kon toch van het begin af aan gecommuniceerd worden?
 
 

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #109 Gepost op: augustus 19, 2013, 03:39:08 pm »
Voor de play-offmatch in de Europa League van nu donderdag pakken we uit met een abonnee-actie 1+1: als je als abonnee een ticket koopt voor Essevee-APOEL Nicosia, kan je iemand gratis meebrengen.

Deze actie loopt enkel in voorverkoop in het Regenboogstadion. Breng zeker jouw abonnement mee naar de dienst ticketing. Abonnee en al een ticket gekocht voor deze match? Kom je gratis ticket afhalen in het onthaal. Alle ticketinfo van deze wedstrijd vind je hier.

Essevee.be

Wij zijn met 2 abonnees en hebben 4 kaarten gekocht. Krijgen we dan ons centen terug voor die 2 extra kaarten of krijgen we er nog eens 2 bij? Weer wat extra geloop, dit kon toch van het begin af aan gecommuniceerd worden?
 
 

Kzou der niet op rekenen... weer vreemde beslissing inderdaad om dit nu pas te doen en zo voor problemen te creeeren. Zal wel zijn omdat er echt enorm weinig kaarten verkocht zijn momenteel zeker?

Freve

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #110 Gepost op: augustus 19, 2013, 03:40:22 pm »
beter laat dan nooit natuurlijk
mo tis toch een amateuristisch actietje...

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 807
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #111 Gepost op: augustus 19, 2013, 03:52:31 pm »
Voor de play-offmatch in de Europa League van nu donderdag pakken we uit met een abonnee-actie 1+1: als je als abonnee een ticket koopt voor Essevee-APOEL Nicosia, kan je iemand gratis meebrengen.

Deze actie loopt enkel in voorverkoop in het Regenboogstadion. Breng zeker jouw abonnement mee naar de dienst ticketing. Abonnee en al een ticket gekocht voor deze match? Kom je gratis ticket afhalen in het onthaal. Alle ticketinfo van deze wedstrijd vind je hier.

Essevee.be

Wij zijn met 2 abonnees en hebben 4 kaarten gekocht. Krijgen we dan ons centen terug voor die 2 extra kaarten of krijgen we er nog eens 2 bij? Weer wat extra geloop, dit kon toch van het begin af aan gecommuniceerd worden?
 
 

Kzou der niet op rekenen... weer vreemde beslissing inderdaad om dit nu pas te doen en zo voor problemen te creeeren. Zal wel zijn omdat er echt enorm weinig kaarten verkocht zijn momenteel zeker?

Juist gebeld. Je moet om uw nieuwe tickets gaan. Je krijgt geen geld terug.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 757
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #112 Gepost op: augustus 19, 2013, 04:05:48 pm »
En voor de zoveelste keer in 't zak gezet !  Zaterdag na de match tickets gaan halen, de volle pot betaald. 
Wanneer dringt het nu eigenlijk eens door dat niet iedereen in Waregem of omstreken woont ???>:(

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 347
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #113 Gepost op: augustus 19, 2013, 04:17:13 pm »
Het is een actie om extra volk te lokken.
Niet om evenveel volk te lokken met minder omzet

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #114 Gepost op: augustus 19, 2013, 04:37:04 pm »
Ik heb al 6 tickets besteld en betaald, beetje laat om daar nu mee af te komen. Nu heb ik natuurlijk geen extra tickets meer nodig  :-\

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.950
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #115 Gepost op: augustus 19, 2013, 04:40:17 pm »
haal er nog een paar en geef ze aan buren, familie , kennissen , ...

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #116 Gepost op: augustus 19, 2013, 04:45:09 pm »
hoeveel kaarten zouden er verkocht zijn?

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #117 Gepost op: augustus 19, 2013, 04:53:58 pm »
Abonees die al hun ticket hadden mogen nog achter hun gratis ticket gaan.!!!
Mooi zo!

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.712
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #118 Gepost op: augustus 19, 2013, 05:01:20 pm »
2 kaarten al gekocht ,zal die andere toch niet voor niet weggeven zekers ik 60 euro betalen en de anderen gratis .
moeten het nu niet meer op decuyper steken  bende amateurs

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 1.030
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Apoel
« Reactie #119 Gepost op: augustus 19, 2013, 05:04:46 pm »
2 kaarten al gekocht ,zal die andere toch niet voor niet weggeven zekers ik 60 euro betalen en de anderen gratis .
moeten het nu niet meer op decuyper steken  bende amateurs

Ja, het is inderdaad niet deftig gecommuniceerd noch gepland. Ik heb trouwens daarnet naar het onthaal besteld en als je reeds kaarten heb gekocht via een supporterslokaal moet je via dat supporterslokaal ook die gratis kaart bestellen (maar dat staat opnieuw niet op hun site). Hopelijk nemen veel mensen vrienden mee/kunnen ze mensen overtuigen om mee te gaan. Tot donderdag!