Auteur Topic: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee  (gelezen 8043 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: augustus 09, 2013, 01:48:46 pm »
ik vermoed dat ze de geldbuidel nog eens gaan open trekken voor 31 augustus.
Hopelijk blijft Garrido want anders is Dury een grote kanshebber, naast Maes & Vercauteren.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.067
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: augustus 09, 2013, 05:12:39 pm »
Ik denk dat wij sterker uit ons europees verlies komen dan klup tegen de zogezegde " zwakke polen "
Ik zie het zitten zondag! Vooral Lestienne kort houden.

Freve

  • Gast
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: augustus 09, 2013, 05:25:29 pm »
Ik denk dat wij sterker uit ons europees verlies komen dan klup tegen de zogezegde " zwakke polen "
Ik zie het zitten zondag! Vooral Lestienne kort houden.
met nadruk op kort
toonde zondag datie ni in form zit met zijn bal buiten trappen aan de cornvlag

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.957
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: augustus 09, 2013, 05:56:34 pm »
Zelfde start 11 als woensdag vermoed ik. Al hoewel Naessens toch naar een basisplaats hengelt. Habib laten starten op de bank?

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.913
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: augustus 09, 2013, 06:03:22 pm »
Zelfde start 11 als woensdag vermoed ik. Al hoewel Naessens toch naar een basisplaats hengelt. Habib laten starten op de bank?
Was nog altijd niet op training vandaag . Dus nog lichtjes geblesseerd zeker.

Freve

  • Gast
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: augustus 10, 2013, 08:26:01 am »
doe ma dezelfde min Habib
hoop na zondag nog max vd punten
en da we van dan af terug over voetbal
alleen bezig zullen zijn

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 509
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: augustus 10, 2013, 10:36:11 am »
Hopelijk blijft Garrido want anders is Dury een grote kanshebber, naast Maes & Vercauteren.
Dury heeft zonet de machtsstrijd met PDC gewonnen. Denk niet dat hij zal vertrekken.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 884
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: augustus 10, 2013, 12:49:35 pm »
morgen massaal een bedankingske aan pdc: MERCI partrick, MERCI patrick, MERCI...

en der mogen geen tegenstanders zijn van dit initiatief:

aan de voorstanders van pdc: voor de enkele dingen die hij goed deed en als blijk van waardering.

aan de tegenstanders: voor onze imago te verkloten, ons spaarcentjes der door te jagen, ons stadion die nog altijd nergens staat en vooral voor zijn verstand te gebruiken om op te stappen als CEO!

laat er ons een feestje van maken in bruhhe met een overwinning en een 9 op 9 als gevolg!

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 884
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: augustus 10, 2013, 12:51:01 pm »
aja, als we de mentaliteit van de spelers zien die we zagen tegen psv in de eerste helft, dan komt dat hier wel goed!

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 1.057
  • Essevee!
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: augustus 10, 2013, 01:21:29 pm »
morgen massaal een bedankingske aan pdc: MERCI partrick, MERCI patrick, MERCI...

en der mogen geen tegenstanders zijn van dit initiatief:

aan de voorstanders van pdc: voor de enkele dingen die hij goed deed en als blijk van waardering.

aan de tegenstanders: voor onze imago te verkloten, ons spaarcentjes der door te jagen, ons stadion die nog altijd nergens staat en vooral voor zijn verstand te gebruiken om op te stappen als CEO!

laat er ons een feestje van maken in bruhhe met een overwinning en een 9 op 9 als gevolg!

Kunnen we dat niet aanpassen naar Vaarwel Patrick

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.574
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: augustus 10, 2013, 01:59:43 pm »
Of gewoon de spelers aanmoedigen en keihard supporteren en de focus op het voetbal leggen?

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: augustus 10, 2013, 03:01:04 pm »
En eens de naam van onze trainer scanderen!

Freve

  • Gast
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: augustus 10, 2013, 03:12:18 pm »
En eens de naam van onze trainer scanderen!
vooral da aub

Vincent

  • Gast
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: augustus 10, 2013, 04:34:07 pm »
Hopelijk blijft Garrido want anders is Dury een grote kanshebber, naast Maes & Vercauteren.
Dury heeft zonet de machtsstrijd met PDC gewonnen. Denk niet dat hij zal vertrekken.

De kans lijkt mij inderdaad iets kleiner nu maar hou er toch maar rekening mee. Er zijn er weinigen die het in Brugge nog zien goedkomen met Garrido (die tenslotte ook vorig jaar al in Brugge kon beginnen 'bouwen' maar desondanks is er nog altijd geen systeem of automatismen te zien) en hun kern is momenteel echt niet goed genoeg (in elk geval te licht in de breedte) om mee te doen voor de titel. Een fitte basiself vormt zeker een meer dan deftige ploeg maar zelfs dat is momenteel een probleem. Garrido vliegt, volgens mij ergens in september, ten laatste oktober ... En de Brugse fans zullen zich dit keer wel niet verzetten tegen Dury. Dan kunnen we hier maar beter zorgen dat we onze zaken snel op orde hebben, als we hem willen houden.
« Laatst bewerkt op: augustus 10, 2013, 04:36:39 pm door Vincent »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.172
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: augustus 10, 2013, 04:40:41 pm »
Dury een extra functie in de club geven of beloven naar toekomst toe.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 807
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: augustus 10, 2013, 04:43:52 pm »
Hopelijk blijft Garrido want anders is Dury een grote kanshebber, naast Maes & Vercauteren.
Dury heeft zonet de machtsstrijd met PDC gewonnen. Denk niet dat hij zal vertrekken.

De kans lijkt mij inderdaad iets kleiner nu maar hou er toch maar rekening mee. Er zijn er weinigen die het in Brugge nog zien goedkomen met Garrido (die tenslotte ook vorig jaar al in Brugge kon beginnen 'bouwen' maar desondanks is er nog altijd geen systeem of automatismen te zien) en hun kern is momenteel echt niet goed genoeg (in elk geval te licht in de breedte) om mee te doen voor de titel. Een fitte basiself vormt zeker een meer dan deftige ploeg maar zelfs dat is momenteel een probleem. Garrido vliegt, volgens mij ergens in september, ten laatste oktober ... En de Brugse fans zullen zich dit keer wel niet verzetten tegen Dury. Dan kunnen we hier maar beter zorgen dat we onze zaken snel op orde hebben, als we hem willen houden.
Ik denk eerder dat Heintje dan trainer zou worden van Klup. Die is het gewend om een bende KLOEFKAPPERS te laten voetballen. :)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.840
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: augustus 10, 2013, 05:14:52 pm »
Alvast geen Blondel (blessure)

Freve

  • Gast
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: augustus 10, 2013, 07:13:21 pm »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20130810_00688915
denk da de roepers nu terug hun werk mogen doen en
Dury zijn naam meerdere keren roepen

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.574
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: augustus 10, 2013, 11:18:45 pm »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20130810_00688915
denk da de roepers nu terug hun werk mogen doen en
Dury zijn naam meerdere keren roepen

Inderdaad. Dury volop tonen dat we achter hem staan!

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [VB] Kluup Ruhhe - Essevee
« Reactie #39 Gepost op: augustus 11, 2013, 07:12:08 am »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20130810_00688915
denk da de roepers nu terug hun werk mogen doen en
Dury zijn naam meerdere keren roepen

Inderdaad. Dury volop tonen dat we achter hem staan!

Als ik deze kerel zijnen kop zie, heb ik altijd het gevoel dat hij me gisteren ??n of andere handtas of zonnebril trachtte aan te smeren...

Swoit, kan wel allemaal goed zijn...maar Bico is niet diegene die de vuile was moet buiten hangen en wat mij vooral aangaat, is het feit dat het niet Dury was die naar Antwerpen gingen verhuizen, geen stamnummers wou verkopen, Oostende niet kocht en de meeste domme uitspraken deed !!

Is Dury een heilige?? Absoluut niet, maar heeft het beter voor met SVZW dan PDC(ook al blijft hij niet tot de eeuwigheid)