Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 214120 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.869
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #880 Gepost op: mei 24, 2013, 02:02:57 pm »
ela = decuyper , dat is nu wel duidelijk
Of zijn broer, of moeder of vrouw....

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #881 Gepost op: mei 24, 2013, 02:04:12 pm »
Decuyper zal ook wel beseffen dat hij het nu volledig verkorven heeft bij essevee en hij is hoofdaandeelhouder.
De combinatie van die twee kan ons nog zuur opbreken ...
idd
daar ben ik bangst van al voor

Offline A.R.A.G.

  • Leden
  • Berichten: 129

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #883 Gepost op: mei 24, 2013, 02:05:20 pm »
ela bekijkt het minder emotioneel....

Offline le mastre

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #884 Gepost op: mei 24, 2013, 02:06:35 pm »
Niet te hard van stapel lopen. We horen alles via de pers, dus het valt nog te nemen met een korrel zout.
Ook kennen we nog altijd de tijdslijn van al dit gebeuren niet.

Ik denk niet dat PDC een einde wou maken aan Zulte-Waregem. Lijkt mij ook te absurd.
Hij wou, volgens mij, een fusie tussen Essevee en Kortrijk met Oostende als sattelietclub in tweede. Zo kwam er (later in het verhaal vermoed ik, want Beerschot leefde nog) een stamnummer vrij voor Antwerpen.
Toen zag hij zijn slag om iets in Antwerpen te beginnen. Zakelijk gezien, is daar niets mis mee. Wij zien het natuurlijk anders.

Voor velen onder ons is een fusie met Kortrijk emotioneel ondenkbaar, maar we moeten allemaal toegeven dat het er in de toekomst niet gemakkelijker op zal worden.
De concurrentie in de streek is gigantisch (laat staan met de topclubs), dus op zich, vanuit een business standpoint, heeft PDC gelijk. Zijn manier van doen hoort natuurlijk niet!

All I?m saying, trek niet te snel conclusies. We weten nog niets. PDC zou inderdaad beter uitleg en garanties geven aan de supporters.
Hij heeft nu eenmaal 65% van de aandelen in bezit.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #885 Gepost op: mei 24, 2013, 02:06:59 pm »

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 471
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #886 Gepost op: mei 24, 2013, 02:07:11 pm »
We zouden ons beter allemaal achter Decuyper scharen en trots zijn dat we zo een persoon aan boord hebben, die bvb zijn voorganger Mannaert zijn poepje heeft laten ruiken....

Decuyper heeft fouten gemaakt maar basically heeft hij Essev?? aan de top gebracht en nu zit een groot deel hier hem uit te kafferen....dat is niet goed...

Als hij morgen de stekker eruit trekt, zitten we met h??l grote problemen en het zullen niet die vier bestuurderkes zijn die het zullen doen h?..

Als wij hem steunen, zullen we verder op termijn schone resultaten boeken m? onze club, zoals hij dit bewezen heeft tem zondag..

Nee ik ben PDC.
En ik ben er nog fier op ook.
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #887 Gepost op: mei 24, 2013, 02:08:14 pm »
Het grootste probleem is dat 2de Klasse een kerkhof is bij ons, niet dat er 5 West-Vlaamse ploegen in eerste spelen.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #888 Gepost op: mei 24, 2013, 02:08:43 pm »
ela bekijkt het minder emotioneel....

 :o

Werkelijk ongezien hoe 'supporters' zomaar alles slikken. Waarschijnlijk gaan jij en ela morgen n?g kijken als er met Kortrijk wordt gefusioneerd en we in paars-bruin spelen?

Degoutant.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #889 Gepost op: mei 24, 2013, 02:09:05 pm »
Niet te hard van stapel lopen. We horen alles via de pers, dus het valt nog te nemen met een korrel zout.
Ook kennen we nog altijd de tijdslijn van al dit gebeuren niet.

Ik denk niet dat PDC een einde wou maken aan Zulte-Waregem. Lijkt mij ook te absurd.
Hij wou, volgens mij, een fusie tussen Essevee en Kortrijk met Oostende als sattelietclub in tweede. Zo kwam er (later in het verhaal vermoed ik, want Beerschot leefde nog) een stamnummer vrij voor Antwerpen.
Toen zag hij zijn slag om iets in Antwerpen te beginnen. Zakelijk gezien, is daar niets mis mee. Wij zien het natuurlijk anders.

Voor velen onder ons is een fusie met Kortrijk emotioneel ondenkbaar, maar we moeten allemaal toegeven dat het er in de toekomst niet gemakkelijker op zal worden.
De concurrentie in de streek is gigantisch (laat staan met de topclubs), dus op zich, vanuit een business standpoint, heeft PDC gelijk. Zijn manier van doen hoort natuurlijk niet!

All I?m saying, trek niet te snel conclusies. We weten nog niets. PDC zou inderdaad beter uitleg en garanties geven aan de supporters.
Hij heeft nu eenmaal 65% van de aandelen in bezit.

klopt 200%

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #890 Gepost op: mei 24, 2013, 02:10:35 pm »
Sommige mensen zien hier toch wel heel na?ef.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.950
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #891 Gepost op: mei 24, 2013, 02:10:51 pm »
moest ik pdc zijn , en toch goede bedoelingen heb met essevee, ik doe binnen een dag of 10 (als alles wat bekoeld is ) , een soort van supportersvergadering, met bv 50-tal supporters die dan vragen aan hem stellen om eindelijk eens alles uit te klaren.

bv abonnees die willen gaan sturen een mail naar de club , en dan laten ze er 50 van binnen om een te grote volkstoeloop te vermijden.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #892 Gepost op: mei 24, 2013, 02:11:10 pm »
Niet te hard van stapel lopen. We horen alles via de pers, dus het valt nog te nemen met een korrel zout.
Ook kennen we nog altijd de tijdslijn van al dit gebeuren niet.

Ik denk niet dat PDC een einde wou maken aan Zulte-Waregem. Lijkt mij ook te absurd.
Hij wou, volgens mij, een fusie tussen Essevee en Kortrijk met Oostende als sattelietclub in tweede. Zo kwam er (later in het verhaal vermoed ik, want Beerschot leefde nog) een stamnummer vrij voor Antwerpen. Toen zag hij zijn slag om iets in Antwerpen te beginnen. Zakelijk gezien, is daar niets mis mee. Wij zien het natuurlijk anders.

Voor velen onder ons is een fusie met Kortrijk emotioneel ondenkbaar, maar we moeten allemaal toegeven dat het er in de toekomst niet gemakkelijker op zal worden.
De concurrentie in de streek is gigantisch (laat staan met de topclubs), dus op zich, vanuit een business standpoint, heeft PDC gelijk. Zijn manier van doen hoort natuurlijk niet!

All I?m saying, trek niet te snel conclusies. We weten nog niets. PDC zou inderdaad beter uitleg en garanties geven aan de supporters. Hij heeft nu eenmaal 65% van de aandelen in bezit.

 :o

Het feit alleen dat hij ons met Kortrijk zou willen/doen fusioneren lijkt me reden genoeg om op ons achterpoten te gaan staan?! Niet normaal hoe sommigen hier reageren.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.481
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #893 Gepost op: mei 24, 2013, 02:11:19 pm »
Het is woord tegen woord!

Lejaeghere zegt dat Zulte Waregem naar Antwerpen ging gaan, en dat KVO hier ging komen voetballen.
Natuurlijk moet hij dat zeggen, of de KVO supporters schieten zijne kop deraf. + die moet alles aflezen, toch raar vind ik

Decuyper laat dan weten om 13u45 dat het nooit de bedoeling was om Zulte Waregem naar Antwerpen te brengen.


Er rest ons 1 vraag, wie heeft hier gelijk.
Geloof je een louche man als Lejaeghere, of een Louche PDC?
« Laatst bewerkt op: mei 24, 2013, 02:13:37 pm door San Iker »

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #894 Gepost op: mei 24, 2013, 02:11:38 pm »
moest ik pdc zijn , en toch goede bedoelingen heb met essevee, ik doe binnen een dag of 10 (als alles wat bekoeld is ) , een soort van supportersvergadering, met bv 50-tal supporters die dan vragen aan hem stellen om eindelijk eens alles uit te klaren.

bv abonnees die willen gaan sturen een mail naar de club , en dan laten ze er 50 van binnen om een te grote volkstoeloop te vermijden.

?

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #895 Gepost op: mei 24, 2013, 02:11:54 pm »
ela bekijkt het minder emotioneel....

 :o

Werkelijk ongezien hoe 'supporters' zomaar alles slikken. Waarschijnlijk gaan jij en ela morgen n?g kijken als er met Kortrijk wordt gefusioneerd en we in paars-bruin spelen?

Degoutant.
zoals ik zei
minder emotioneel

waar in godsnaam lees jij da ik alles slik
ik stel ma vast en zeg wa ik weet
ik had weet van satelietclub
kijkt in veekaa op het forum
alles liep mis toen Oostende promoveerde
daarvoor nooit sprake van verkopen
die kwam er pas na contacten in Antwerpen

moet u ook goe inbeelden
da als hij een huis hebt en daar 250.000? voor betaalde en der
komt enen af die 2.500.000? voor heeft wa jij zou doen...
ik kan pdc inbeelden datie tegen bart zei, we gaan keer babbelen
is da goe of tof nee, vo mij ni
is da normaal? ik denk het wel
voetal is biggggg businesssssss
« Laatst bewerkt op: mei 24, 2013, 02:16:34 pm door Freve »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.950
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #896 Gepost op: mei 24, 2013, 02:11:59 pm »
Het is woord tegen woord!

Lejaeghere zegt dat Zulte Waregem naar Antwerpen ging gaan, en dat KVO hier ging komen voetballen.
Natuurlijk moet hij dat zeggen, of de KVO supporters schieten zijne kop deraf.

Decuyper laat dan weten om 13u45 dat het nooit de bedoeling was om Zulte Waregem naar Antwerpen te brengen.


Er rest ons 1 vraag, wie heeft hier gelijk.
Geloof je een louche man als Lejaeghere, of een Louche PDC?

vandaar mijn bericht van daarnet :

moest ik pdc zijn , en toch goede bedoelingen heb met essevee, ik doe binnen een dag of 10 (als alles wat bekoeld is ) , een soort van supportersvergadering, met bv 50-tal supporters die dan vragen aan hem stellen om eindelijk eens alles uit te klaren.

bv abonnees die willen gaan sturen een mail naar de club , en dan laten ze er 50 van binnen om een te grote volkstoeloop te vermijden.

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #897 Gepost op: mei 24, 2013, 02:12:52 pm »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130523_00595550

Nice, voor dat in de pers kwam had ik dit al voorgesteld om de club te hervormen naar Duits Model.

Weg met Decuyper, kzin Kalezic & co nog niet vergeten.

Slim van Dury alst waar is, om het uit te lekken, zo is alles wat Dury opbouwde(Zulte Waregem) voorlopig nog niet verloren.
Dury liet het niet lekken....

hoeveel ga je geven?
ik denk da ge vergeet da er in Duitsland een pakske meer supporters zijn die kunnen helpen
als stadion 50000 is en de helft betaald 20? is da 500.000?
ier bij ons 9000 en de helft betaald 20? is da 90.000?
nice
altijd makkelijk om te mogen beslissen alster nen anderen betaald en zijn geld uithaald

Zie hier de jaarrekening van Grensverleggend waarvan PDC eigenaar van is.

http://bcc.nbb.be/BCCIA0101/WEB/actions/SendB2B?&mfref=201302300104&cdref=20130205002

Als er ene hier goe boekhouden kan, verduidelijk eens bij de rubriek "staat van het kapitaal"



Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #898 Gepost op: mei 24, 2013, 02:13:09 pm »
Sommige mensen zien hier toch wel heel na?ef.
anderen dan weer over emotioneel

Offline Capino

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #899 Gepost op: mei 24, 2013, 02:14:53 pm »
We zouden ons beter allemaal achter Decuyper scharen en trots zijn dat we zo een persoon aan boord hebben, die bvb zijn voorganger Mannaert zijn poepje heeft laten ruiken....

Decuyper heeft fouten gemaakt maar basically heeft hij Essev?? aan de top gebracht en nu zit een groot deel hier hem uit te kafferen....dat is niet goed...

Als hij morgen de stekker eruit trekt, zitten we met h??l grote problemen en het zullen niet die vier bestuurderkes zijn die het zullen doen h?..

Als wij hem steunen, zullen we verder op termijn schone resultaten boeken m? onze club, zoals hij dit bewezen heeft tem zondag..

Dus: we moeten trots zijn op- en steun geven aan iemand sdie alles achter ons gat ging verkopen?   :o
Das hetzelfde gelijk de Ford-arbeiders van Genk zouden zeggen: we moeten trots zijn op onze man aan de top!