Auteur Topic: [NB] Anderlecht - Essevee : 0 - 1 !!!  (gelezen 9177 keer)

Offline balboa

• Leden
Re: [NB] Anderlecht - Essevee : 0 - 1 !!!
« Reactie #60 Gepost op: februari 28, 2013, 07:59:51 pm »
Historisch seizoen !
Voetbal leeft momenteel enorm in Waregem. Iedereen is erover bezig !
Hopelijk blijft dit sprookje verder duren !
Kijk nu al uit naar de wedstrijd tegen Club Brugge van volgende week zaterdag 20.00u !! Kan nu al niet wachten, maar eerst de wedstrijd in Charleroi afwerken. Zal al moeilijk genoeg zijn.

Offline toolman

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #61 Gepost op: februari 28, 2013, 09:59:35 pm »
We hebben velen de mond gesnoerd.....Frank Raes en co zijn er ook bij..Wankers Forzaaa Essevee!!!!!! ;)

Offline Soulscream

• Leden
  • Voice of the voiceless!
« Reactie #62 Gepost op: februari 28, 2013, 10:07:25 pm »
Legendarische Esseveeploeg in wording!!

Offline nassaro

• Leden
« Reactie #63 Gepost op: februari 28, 2013, 11:47:13 pm »
Ongelooflijk op welk niveau Karel D'Haene al het hele seizoen speelt ... Zie hem als piepjong gastje nog in de ploeg bij SV Waregem in 4de klasse (1999 ?). Ook toen stond hij al op de libero. Wie had toen kunnen denken dat hij in 2013, na omzwervingen over Antwerp(en) en Turkije, met essevee zou gaan winnen op Anderlecht ?

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #64 Gepost op: maart 01, 2013, 09:56:06 am »
Iemand weer het belachelijk gedoe gezien van joos en co op telenet?  Voor de match cercle-club zeiden ze tegen garido het volgende.  Wat vindt u van het resultaat van waregem tegen anderlecht?  Goed voor jullie toch?  En achterna nog eens de Joos, ja de titelstrijd wordt toch weer spannender nu.  Waregem werd geeneens genoemd.  Denken die nu echt nog dat brugge voor de titel gaat meestrijden?  Bende klutsers zeg.  Waren weer heel matig tegen cercle en scoren nog 2x in de verlengde tijd nadat cercle er helemaal door zat. 

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #65 Gepost op: maart 01, 2013, 10:03:22 am »
Historisch seizoen !
Voetbal leeft momenteel enorm in Waregem. Iedereen is erover bezig !
Hopelijk blijft dit sprookje verder duren !
Kijk nu al uit naar de wedstrijd tegen Club Brugge van volgende week zaterdag 20.00u !! Kan nu al niet wachten, maar eerst de wedstrijd in Charleroi afwerken. Zal al moeilijk genoeg zijn.

Jammer van die playoffs?  Of juist niet?  We zullen zien binnen een 2 maand zekerst?  Anders indien we nu 9 op 9 zouden pakken zie ik ons msh kampioen worden hoor.  2e plaats zou al zeker zijn met een redelijk voorsprong op plaats 3.  Sowieso voor de playoffs komt de eindstand (behalve de kampioen) in de geschiedenisboeken.  Dus dat betekent essevee eindigt op plaats 2 in het seizoen 2012-2013.  De start van de playoffs zal belangrijk zijn.  Als we starten met 1 of 2 punten achterstand op anderlecht en 5 a 6 punten voor op de derde.  Bij eerste match winst en anderen laten al steken vallen, zit je goed.  Sowieso winnen nu in Charleroi of de bonus vanop anderlecht is weg.

Offline bvdsteen

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #66 Gepost op: maart 01, 2013, 10:21:17 am »
Citaat
Bram Nuytinck kwam niet in actie met Anderlecht tegen Zulte Waregem, de Nederlandse verdediger moest een schorsingsdag uitzitten na zijn rode kaart in de wedstrijd tegen Club Brugge. Een dag na de wedstrijd relativeert hij de nederlaag die zijn ploegmaats zonder hem opliepen.

'Ik moet zeggen dat Zulte Waregem voor ons zeker een bedreiging is en blijft: ze mogen trouwens nog een wedstrijd extra spelen. Het is dus onzin dat we hen niet serieus nemen, zij verbazen heel Belgi?.  Al moet ik wel zeggen dat ze een kampioenenmaker als Mbokani of Biglia missen.'

'Of die eerste nederlaag sinds lang mentaal moeilijk is? Niet echt... Je kan een keer verliezen, dat is geen reden om te panikeren. Nu moeten we ons herpakken tegen Genk: de titel is en blijft het belangrijkste, maar de beker willen we ook.'

Mijn reactie hierop is: RSCA heeft kampioenmakers? Mbokani heeft 1 flauw schotje op doel gelost. Go home Nuytinck, you're drunk! Mbokani zat 90" braaf waar ie moest zitten: in de achterzak van onze 21-jarige van Anderlecht gehuurde verdediger. Ironie oh ironie, ik denk hoe langer hoe meer dat RSCA zijn kampioenmakers aan ons heeft verhuurd... moehahaha :D

Offline nicolazzze

• Leden
« Reactie #67 Gepost op: maart 01, 2013, 10:54:06 am »
Citaat
Bram Nuytinck kwam niet in actie met Anderlecht tegen Zulte Waregem, de Nederlandse verdediger moest een schorsingsdag uitzitten na zijn rode kaart in de wedstrijd tegen Club Brugge. Een dag na de wedstrijd relativeert hij de nederlaag die zijn ploegmaats zonder hem opliepen.

'Ik moet zeggen dat Zulte Waregem voor ons zeker een bedreiging is en blijft: ze mogen trouwens nog een wedstrijd extra spelen. Het is dus onzin dat we hen niet serieus nemen, zij verbazen heel Belgi?.  Al moet ik wel zeggen dat ze een kampioenenmaker als Mbokani of Biglia missen.'

'Of die eerste nederlaag sinds lang mentaal moeilijk is? Niet echt... Je kan een keer verliezen, dat is geen reden om te panikeren. Nu moeten we ons herpakken tegen Genk: de titel is en blijft het belangrijkste, maar de beker willen we ook.'

Mijn reactie hierop is: RSCA heeft kampioenmakers? Mbokani heeft 1 flauw schotje op doel gelost. Go home Nuytinck, you're drunk! Mbokani zat 90" braaf waar ie moest zitten: in de achterzak van onze 21-jarige van Anderlecht gehuurde verdediger. Ironie oh ironie, ik denk hoe langer hoe meer dat RSCA zijn kampioenmakers aan ons heeft verhuurd... moehahaha :D
Welke spelers kunnen er naar een grote competitie? ik denk toch wel de onze ( hazard, malanda,...)  en niet miss migraine en dieu 'mislukt avontuur in het buitenland' mboapi
Liberta per gli ultras!

Offline jowanie

• Leden
« Reactie #68 Gepost op: maart 01, 2013, 12:05:25 pm »
Hoe meer we uit de schijnwerpers blijven hoe beter. Anderlecht (en de rest van Belgi?) denkt nog steeds aan een "accident de parcours", zo hebben we een psychologisch voordeel tijdens de play-offs.

13 april 1951

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: maart 01, 2013, 01:26:48 pm »
Citaat

Wel serieus blijven ook natuurlijk. Anderlecht speelde niet z'n beste wedstrijd tegen ons, dat is ook een feit. En met Mbokani, Suarez, Jovanovic hebben ze drie Gouden Schoenen, en dan heb je nog Biglia, Nuytinck zelf, toptalenten als Praet en Bruno. Met alle respect voor ons en ons team en onze resultaten, maar Anderlecht wordt zonder ook maar de minste twijfel kampioen dit jaar.

Offline bvdsteen

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #70 Gepost op: maart 01, 2013, 02:50:50 pm »
Citaat

Wel serieus blijven ook natuurlijk. Anderlecht speelde niet z'n beste wedstrijd tegen ons, dat is ook een feit. En met Mbokani, Suarez, Jovanovic hebben ze drie Gouden Schoenen, en dan heb je nog Biglia, Nuytinck zelf, toptalenten als Praet en Bruno. Met alle respect voor ons en ons team en onze resultaten, maar Anderlecht wordt zonder ook maar de minste twijfel kampioen dit jaar.

Ik twijfel niet aan het feit dat RSCA kampioen zal spelen ?, net zomin ik er aan twijfel dat Essevee het ze nog ferm moeilijk kan/zal maken. Anderlecht speelde geen goeie match, maar dat lag minstens evenzeer aan het feit dat we ze niet lieten voetballen dan aan een vormdip. Als je als Anderlecht zijnde, zo'n wanprestatie op de mat legt... dan moet je je bek houden, nederig zijn en vooral niet zeiken over het feit dat het team waartegen je verloor geen kampioenmakers heeft, vooral als die van uzelf in den achterzak van Godeau zaten. Amen.

13 april 1951

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: maart 01, 2013, 03:01:24 pm »
Ik twijfel niet aan het feit dat RSCA kampioen zal spelen ?, net zomin ik er aan twijfel dat Essevee het ze nog ferm moeilijk kan/zal maken. Anderlecht speelde geen goeie match, maar dat lag minstens evenzeer aan het feit dat we ze niet lieten voetballen dan aan een vormdip. Als je als Anderlecht zijnde, zo'n wanprestatie op de mat legt... dan moet je je bek houden, nederig zijn en vooral niet zeiken over het feit dat het team waartegen je verloor geen kampioenmakers heeft, vooral als die van uzelf in den achterzak van Godeau zaten. Amen.

Qu?? Nuytinck zegt letterlijk dat ze ons serieus nemen, dat we heel Belgi? verbazen, en dat we een bedreiging zijn. Lijkt me vrij nederig?

Dat van die kampioenenmakers vind ik trouwens nog zo geen onjuiste uitspraak, een absolute topper (? la Mbokani) zouden we misschien wel eens kunnen gebruiken, zeker als we blessures gaan hebben (Hazard, Berrier, Delaplace).

Offline Soulscream

• Leden
  • Voice of the voiceless!
« Reactie #72 Gepost op: maart 01, 2013, 05:28:34 pm »
Weet je waarom we geen kampioen gaan worden, ploegen als Genk en Standard daar kunnen we het nog lastig krijgen in de play offs..

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #73 Gepost op: maart 01, 2013, 06:05:19 pm »
Weet je waarom we geen kampioen gaan worden, ploegen als Genk en Standard daar kunnen we het nog lastig krijgen in de play offs..

Ja maar die ploegen spelen ook tegen elkaar e.
Met een 15 op 30 denk ik dat we in de PO's onze 2de plaats kunnen behouden.

Offline Windraider

• Leden
  • Superboeren
« Reactie #74 Gepost op: maart 01, 2013, 06:09:51 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=ua2ZPwRT3Ng
Ik verveelde mij, dus heb ik dit snel in elkaar gestoken, geen te vette kwaliteit maarja (:

Offline die hard esseveeër

• Leden
« Reactie #75 Gepost op: maart 01, 2013, 06:22:19 pm »
By the way, Mbokani zat in den achterzak van Dhaene en Colpaert ( centraal ), niet in die van Godeau ( links ), want daar zat Bruno al in...  ;)
Maar dit volledig terzijde natuurlijk.

Offline Naessens C

• Leden
  • We pakken ze. Één voor één.
« Reactie #76 Gepost op: maart 01, 2013, 06:30:52 pm »
By the way, Mbokani zat in den achterzak van Dhaene en Colpaert ( centraal ), niet in die van Godeau ( links ), want daar zat Bruno al in...  ;)
Maar dit volledig terzijde natuurlijk.

Heel de voorlinie van les Mauves was gene rot klop waard.  :)

Offline jenske

• Leden
    • SV Anzegem
« Reactie #77 Gepost op: maart 01, 2013, 10:19:29 pm »
Met deze overwinning eindigen we ook zeker en vast als tweede in competitie. En naar mijn gedacht is dit ook de stand die in rekening wordt gebracht om de TV-gelden te verdelen.

Offline geert2709

• Leden
« Reactie #78 Gepost op: maart 01, 2013, 11:53:33 pm »
Wat een verplaatsing naar Anderlecht !! Oververdiende overwinning van Essevee !!  Wie nog ne keer wil nagenieten, hier een "sfeerreportage" van een klein kwartierke ...
"De kijk van Joost" door GVh-TV.

http://www.youtube.com/watch?v=3tGehPE8TPQ&feature=youtu.be

Offline Boer Carels

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #79 Gepost op: maart 02, 2013, 01:06:51 am »
Schitterend! E?n van de hoogtepunten uit mijn esseveefan bestaan. ;)