* Dit ben ik niet 100% zeker, doordat er vroeger altijd over de U-vorm gepraat werd. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het dus nu volledig dicht zou worden gebouwd. Maar dit alles onder voorbehoud dus. DUS niet zeker, als iemand nog eens kan checken?
Als ik me niet vergis gaat die U-vorm over de zitjes/staanplaatsen. Normaal komen er geen zitjes/staanplaatsen aan de kant van de appartement. Toch zou alles worden afgesloten met een wand langs die kant. Mochten we nog meer toeschouwers krijgen zou er langs die kant nog een tribune bijkomen waardoor de capaciteit zou stijgen naar 16 0000 toeschouwers.
Correct me if I'm wrong
Heb ik ook zo altijd gehoord. Dat men ruimte laat voor een makkelijke uitbreiding naar een 16 a 17 000. Er zullen 3 kanten met zitjes gevuld zijn en 1 soort wand (met scorebord ofzo??) Maar stadion zal idd volledig toegebouwd zijn en men zal beginnen met 12500 zitjes, is msh beter eerst zo beginnen. (schets in esseveemagazine en op de beurs in gent kloppen) En ben er zeker van dat we op termijn die andere zijde mogen invullen. Kon het maar vlugger vooruit gaan. Wordt een echte hel van den essevee! Toppers zullen nog banger komen, dan dat ze nu al zijn.
Hallo?
Lees eens bovenstaande berichten.
Net als anderen heb ook ik de plannen kunnen inkijken, en is er dus geen sprake van een U-vorm of eender wat (slaat op 3 zijden bouwen en 1 wand) neen...
Het plein is langs de 4 kanten omgeven met tribunes. Met achter de doelen maar 1 ring en de lange zijden 2 ringen. Net zoals in Gent maar dan alles met elkaar verbonden, door middel van afgeronde hoektribunes.
De uitbereiding zit hem in de hoektribunes en de ring achter het doel nog verdubbelen, zodanig dat je iets krijgt zoals in Anderlecht, met overal 2 ringen.
Maar zoals het er eerst zal staan zal het dak golvend zijn, met een verhoging naar de lengte-tribunes toe net na de verlichting, zo blijft de huidige verlichting staan.
Dus voor iedereen nog eens: GEEN U-vorm, geen wand-gedoe, ...
Gewoon rond om rond tribunes!
1.Ook nieuw in het dossier, (was al opgenomen maar nu pas ook definitief): De bezoekers steken nog steeds de brug over maar gaan dan in een tunnel die volledig onder de tribune loopt, waarbij de tunnel uitkomt in het vak, zo vermijden we contacten tussen beide supporters)
2. Zo zal je als supporter het hele stadion kunnen doorlopen.