Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 461073 keer)

Offline trollie

• Leden
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1220 Gepost op: januari 26, 2008, 10:31:38 am »
inderdaad,heel goed gedacht van die hamburgertent bij het stadion...Was over ?-tal jaar in maastricht en bezocht daar het stadion van mvv.Daarin zat ook grote mc donalds+vergaderzalen en op 50 m afstand ook een hotel.Een stadion moet inderdaad leven  en zeg nu eens eerlijk,als we hamburgerke willen verorberen moeten we al naar kortrijk of eine rijden.zo een fast-food zou hier zeker goed draaien in waregem(wat dan weer betekent dat ze de ruimte blijven huren,wat ieder maand inkomsten opbrengt....enz... en een bowling lijkt mij ook wel int.

Offline Vossie

• Leden
« Reactie #1221 Gepost op: januari 26, 2008, 10:36:55 am »
ne karting en paintball :D

Offline tony montana

• Leden
« Reactie #1222 Gepost op: januari 26, 2008, 10:52:16 am »
de mc donalds ligt wil in zingem en niet in eine  >:( ;)

Offline Kartouch

• Leden
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
« Reactie #1223 Gepost op: februari 06, 2008, 12:50:25 am »
Nog geen stadionnieuws? Was toch voor februari, niet?
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline jenske

• Leden
    • SV Anzegem
« Reactie #1224 Gepost op: februari 06, 2008, 12:56:40 am »
Nog geen stadionnieuws? Was toch voor februari, niet?

dacht te horen te hebben eind februari

Offline rikkie

• Leden
« Reactie #1225 Gepost op: februari 06, 2008, 06:52:43 pm »
Ja Jenske,Het is eind februari dat we meer weten over stadion

Offline japarov

• Leden
« Reactie #1226 Gepost op: februari 13, 2008, 08:03:53 pm »
Onze commercieel manager stopt er mee!!!!
Dit wegens familiale redenen hopelijk heeft dit geen gevolgen voor de verdere uitbouw van ons stadion en de club.
Ik vind dit persoonlijk erg jammer want Heidi was een zeer vriendelijke madam ze zei altijd een goeiedag wanneer je ze tegenkwam in het stadion.Het was welgeweten dat ze in Boom woonde en iedere dag de verplaatsing maakte naar Waregem en bovendien had ze ook nog een zoontje om voor te zorgen want ze was gescheiden.Ik denk dat het een beetje teveel werd voor haar alvast veel geluk gewenst in de zoektocht naar een nieuwe uitdaging in het leven en wie weet ben je nog wel eens te bewonderen in het vernieuwde regenboogstadion!!!!!
« Laatst bewerkt op: februari 13, 2008, 08:12:24 pm door japarov »

Offline SVZW.BE

• Leden
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
« Reactie #1227 Gepost op: februari 19, 2008, 11:08:26 pm »
POSITIEF NIEUWS :

Vanmorgen kreeg de club gunstig nieuws te horen. De studiegroep Intercommunale Leiedal, door de provincie belast met het onderzoek naar de haalbaarheid van het SVZW-stadionproject, leverde een positief eindadvies in. De studiegroep oordeelde dat het project beantwoordt aan de eisen inzake mobiliteit, ruimtelijke planning, parkeerfaciliteiten en dat de voorgestelde ontwikkelingen (hotel, appartementen, sportgerelateerde commerci?le ruimtes, congresruimtes,..) in te passen vallen op de huidige locatie. Op 14 mei wordt het dossier voorgelegd aan het kabinet van Minister van Ruimtelijke Ordening, Dirk Van Mechelen. Indien ook het Gewest haar akkoord betuigt kan concreet worden toegewerkt naar het opmaken van het Ruimtelijk Uitvoeringsplan, met als doel de bestemmingswijziging van de stadionsite
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Breeza

• Gold Member
  • Leden
    • SV5381.be
« Reactie #1228 Gepost op: februari 19, 2008, 11:36:23 pm »
Dat is goed nieuws, bedankt!

Boer Boerie

• Gast
« Reactie #1229 Gepost op: februari 20, 2008, 01:16:18 am »
14 mei?
ik had eerder iets opgevangen van 25 feb mo kzal gedroomd hebben dan wss.

Hotel komt er (2 3 kandidaten waaronder "de Valck)
Appartementen, Ondergrondse parkeerplaatsen, bowling.
Ne quick of Mc Donalds is meeeeeer dan welkom mo daarover niks vernomen.
Deju da zou toch welkom zijn zulle

Offline tomassi

• Leden
« Reactie #1230 Gepost op: februari 20, 2008, 11:37:01 am »
dacht eind februari leiedal en dan nog eens gewest later...

we leven in belgie h?, dat dossier moet door 25 lagen bestuursniveau's

Sv Zulte Waregem

• Gast
« Reactie #1231 Gepost op: februari 20, 2008, 03:02:35 pm »
Ik denk dat het nieuws dat SVZW.BE ons hier geeft hetgene was dat zou komen eind februari - nu dus.
« Laatst bewerkt op: februari 20, 2008, 05:21:32 pm door Sv Zulte Waregem »

Offline SVZW.BE

• Leden
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
« Reactie #1232 Gepost op: februari 20, 2008, 04:55:03 pm »
klopt
Webteam SV Zulte Waregem

Offline deroose

• Leden
« Reactie #1233 Gepost op: februari 21, 2008, 10:22:34 am »
De internetmolen draait op volle toeren :

"Het stadion zou ongeveer 16 000 zitjes bevatten.
Uit goede bron. (bedrijf die er aan mee investeert).

architect is die van AZ alkmaar
14 skyboxen
bowling
hotel
appartementen
congresruimte
sportcaf?
ruime fanshop
feestzaal
fitness
restaurant

kostprijs +- 32 miljoen euro
start van de werken ongeveer midden 2009
het stadion zou toegebouwd zijn en kan je best vergelijken met het DSB stadion in nederland dat ook ongeveer 16000 zitjes bevat (maar die breiden alweer uit naar 40 000)"

Ksta volledig achter die plannen he, maar 16000 is dat niet wa veel , kden eerlijk gezegd mss in de topmatchen dat dat wel vol zal zitten, maar als we tegen bergen of zoiets moeten spelen???

Offline belli

• Leden
« Reactie #1234 Gepost op: februari 21, 2008, 11:35:34 am »
tegen Bergen?!!! die zullen geen geld van Elio blijven krijgen hoor....
van mijn part mag dat meteen zakken naar provinciale

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #1235 Gepost op: februari 21, 2008, 11:48:05 am »

14 skyboxen
bowling
hotel
appartementen
congresruimte
sportcaf?
ruime fanshop
feestzaal
fitness
restaurant

het stadion zou toegebouwd zijn en kan je best vergelijken met het DSB stadion in nederland dat ook ongeveer 16000 zitjes bevat (maar die breiden alweer uit naar 40 000)"

Ksta volledig achter die plannen he, maar 16000 is dat niet wa veel , kden eerlijk gezegd mss in de topmatchen dat dat wel vol zal zitten, maar als we tegen bergen of zoiets moeten spelen???

In de tijd van sv waregem konden ze wel dat in een gewoon regenboogstadion.  Had toen 15 000 plaatsen en zat bij toppers nagenoeg vol. En bij de europese successen was het te klein.  Dus nu zou dat zeker moeten lukken. Multifunctioneel en een succesvolle fusie.  Beter 16 000 of 15 000 dan 13 000 of 14 000 voor die 2000 plaatskes zal dit stadion niet meer kosten h?.

En dan ben je zeker, indien europees of topaffiches en dan nog??? kijk naar nederland, waar bij ieder nieuw stadion paar maanden erna al onverwacht weeral plannen zijn om verder uit te breiden omdat het weeral te klein is.

Goeie zin die bij Belgi? past: Wie iets ambitieus wil neerpoten krijgt de volle 100% negativisme achter zich en de reacties dat het onrealistisch is of onhaalbaar.
« Laatst bewerkt op: februari 21, 2008, 11:50:07 am door essevee007 »

Sv Zulte Waregem

• Gast
« Reactie #1236 Gepost op: februari 21, 2008, 12:44:38 pm »

14 skyboxen
bowling
hotel
appartementen
congresruimte
sportcaf?
ruime fanshop
feestzaal
fitness
restaurant

In de tijd van sv waregem konden ze wel dat in een gewoon regenboogstadion.  Had toen 15 000 plaatsen en zat bij toppers nagenoeg vol. En bij de europese successen was het te klein.  Dus nu zou dat zeker moeten lukken. Multifunctioneel en een succesvolle fusie.  Beter 16 000 of 15 000 dan 13 000 of 14 000 voor die 2000 plaatskes zal dit stadion niet meer kosten h?.

En dan ben je zeker, indien europees of topaffiches en dan nog??? kijk naar nederland, waar bij ieder nieuw stadion paar maanden erna al onverwacht weeral plannen zijn om verder uit te breiden omdat het weeral te klein is.

Goeie zin die bij Belgi? past: Wie iets ambitieus wil neerpoten krijgt de volle 100% negativisme achter zich en de reacties dat het onrealistisch is of onhaalbaar.

Het gaat hier niet om negativisme, maar om realisme wat mij betreft. 16000 vind ik eerlijk gezegd ook wat (te) veel. Wanneer je Sv Waregem met nu vergelijkt vergeet je ??n detail: Sv Waregem speelde in de tijden waarover jij het hebt (soms) mee bovenaan de klassering, was een 'grote' club en was geen fusieclub zoals nu, de vergelijking gaat maw niet op. Wij zijn momenteel een jonge club in volle opbouw, en om dan plots een grote arena te zetten zoals AZ (nog zo'n belachelijke vergelijking, AZ speelt zowat elk jaar Europees) lijkt me dat wat overhaast. De laatste keer dat we meer dan 10000 man haalden moet trouwens een 15tal jaar geleden zijn (begin jaren '90 met Vidmar en co, toen we nota bene ook Europees speelden), en dat was dan meestal voor de clash tegen Club Brugge, diezelfde club waar honderden van onze 'fans' naartoe zijn getrokken toen Waregem ten onder ging. Daarenboven zijn de tijden heel wat veranderd; in die oude tijden haalden pakweg Beveren, Union, Fc Li?ge of Oostende ook met gemak 20000 man voor een topmatch.

En kom niet af met de bekerfinale (18000 man), want ook Fc Meldert kan 10000 man halen op die manier. Als je ziet dat ons gemiddelde nu rond de 6000 ligt, en er bvb 20% bijkomt (jij hebt dat hier nog gezegd denk ik) bij het bouwen van een mooi stadion, dan krijg je 7200 fans gemiddeld, en voor toppers mss idd een 10000 man. Zowiezo krijg je dan wat Cercle nu heeft - lege, kille tribunes, en dan mogen er nog zevenenveertig Mc Donalds en dertig bowlingzalen in het stadion verwerkt zitten, zoiets trekt ook niet aan... Dan heb ik liever een stadion van 12 of 14000 man (max) dan een dat toch altijd te groot gaat zijn.

Sv Zulte Waregem

• Gast
« Reactie #1237 Gepost op: februari 21, 2008, 01:44:08 pm »
Wanneer je Sv Waregem met nu vergelijkt vergeet je ??n detail: Sv Waregem speelde in de tijden waarover jij het hebt (soms) mee bovenaan de klassering, was een 'grote' club en was geen fusieclub zoals nu, de vergelijking gaat maw niet op.

Tiens ik heb nooit een jaar op mars gewoond ; heb nooit een jaar in coma gelegen ; nooit in behandeling geweest voor Alzheimer.  Wat heb ik gemist? In welk seizoen waren wij een grote club ?  Wanneer hebben wij meegedaan voor de titel dan ?  Vreemd.  Volgens mij zijn we altijd een bescheiden middenmotor geweest, net als nu, met enkele zeldzame uitschieters.  Zoals de beker winnen, maar dat heeft SVZW ook al op zijn palmares.

Heerlijk dat onnodig sarcasme. Ik overdreef wat, maar toch. Europese campagne in de jaren '80, opnieuw begin jaren '90, we waren toch wat meer dan een 'bescheiden middenmoter' denk ik, althans zo beleefde ik het. Ik wou maar zeggen, we waren een vaste waarde toen - nu is het allemaal nog zo nieuw, zo jong, zo naief, althans dat vind ik. Verder hadden we toen (jaren '70-'80, zelfs '90) bij topmatchen idd 15000 tot 20000 toeschouwers, iets wat we nu volgens mij nog in geen honderd jaar bijeen krijgen.

Sv Zulte Waregem

• Gast
« Reactie #1238 Gepost op: februari 21, 2008, 02:13:35 pm »
Wanneer je Sv Waregem met nu vergelijkt vergeet je ??n detail: Sv Waregem speelde in de tijden waarover jij het hebt (soms) mee bovenaan de klassering, was een 'grote' club en was geen fusieclub zoals nu, de vergelijking gaat maw niet op.

Tiens ik heb nooit een jaar op mars gewoond ; heb nooit een jaar in coma gelegen ; nooit in behandeling geweest voor Alzheimer.  Wat heb ik gemist? In welk seizoen waren wij een grote club ?  Wanneer hebben wij meegedaan voor de titel dan ?  Vreemd.  Volgens mij zijn we altijd een bescheiden middenmotor geweest, net als nu, met enkele zeldzame uitschieters.  Zoals de beker winnen, maar dat heeft SVZW ook al op zijn palmares.

Heerlijk dat onnodig sarcasme. Ik overdreef wat, maar toch. Europese campagne in de jaren '80, opnieuw begin jaren '90, we waren toch wat meer dan een 'bescheiden middenmoter' denk ik, althans zo beleefde ik het. Ik wou maar zeggen, we waren een vaste waarde toen - nu is het allemaal nog zo nieuw, zo jong, zo naief, althans dat vind ik. Verder hadden we toen (jaren '70-'80, zelfs '90) bij topmatchen idd 15000 tot 20000 toeschouwers, iets wat we nu volgens mij nog in geen honderd jaar bijeen krijgen.

Dit klinkt al beter.  We waren een vast waarde, dat is volstrekt juist.

En 15000 mensen in geen honderd jaar bijeen ?  Cercle dacht dat voor een paar maanden ook.  Het kan vlug veranderen.  En daar kunnen ze beter nu al rekening mee houden.  Een paar duizend zitplaatsen min of meer maken de wereld niet als je met dergelijk project bezig bent.

Je kan zeker gelijk hebben, misschien ben ik te voorzichtig daarin. Ik zou alleen niet graag opnieuw meemaken wat we met Sv Waregem hebben meegemaakt. Verder heb ik ook liever een stadion met 10.000 plaatsen dat elke week nagenoeg vol zit dan eentje van 16000 dat op drie matchen na voor de helft leeg is...

Offline essevee007

• Leden
« Reactie #1239 Gepost op: februari 21, 2008, 02:18:49 pm »

no offence, maar jij bent dus zo iemand als de meeste belgen.  
Meteen iets ambitieus weglachen als belachelijk en onrealistisch.  

Wat als vb kortrijk ons voor is: en het zogezegde onrealistische belachelijke project neerpoot??? TE LAAT VOOR ONS DAN.

Genk was ook nieuw en in opgroei.

AZ ?? elk jaar europees kijk maar eens naar hen historie en dit jaar staan ze 12e na 24 speeldagen. enz.... tal van vb....

En z waregem zijn ambitie is toch ook subtopper worden: spelen voor de top 7 ieder jaar.

Beter 2000 plaatsen bij te nemen: zal niet meer kosten daarvoor: wie weet is het dan ng te klein: als je kijkt naar 10 andere landen : waar ze het nog maar plaatsen en het al blijkt dat het te klein is.

Neem nu europees: spelen tegen vb ajax: en we spelen in waregem: dan is 16 000 zeker niet te groot (te klein eerder). Nu moet je rekenen ons stadion kan maar 8500 man aan: - 1500 a 1600 bezoekers en doe daar nog eens 500 geldonwaardige plaatsen vanaf en kijk waar je aankomt: nog 6500 plaatsen voor z waregem fans: in een niet modern genoeg, ongezellig te sfeerloos stadion.  

Veel mensen kijken liever dan GRATIS naar belgacom tv lekker warm binnen en een pint in de hand.
ps: tegen anderlecht vol huis. velen zullen dus ontgoocheld weeral zijn.

http://dommel.dommel.be/DS.pdf

« Laatst bewerkt op: februari 21, 2008, 02:29:23 pm door essevee007 »