Wanneer je Sv Waregem met nu vergelijkt vergeet je ??n detail: Sv Waregem speelde in de tijden waarover jij het hebt (soms) mee bovenaan de klassering, was een 'grote' club en was geen fusieclub zoals nu, de vergelijking gaat maw niet op.
Tiens ik heb nooit een jaar op mars gewoond ; heb nooit een jaar in coma gelegen ; nooit in behandeling geweest voor Alzheimer. Wat heb ik gemist? In welk seizoen waren wij een grote club ? Wanneer hebben wij meegedaan voor de titel dan ? Vreemd. Volgens mij zijn we altijd een bescheiden middenmotor geweest, net als nu, met enkele zeldzame uitschieters. Zoals de beker winnen, maar dat heeft SVZW ook al op zijn palmares.
Heerlijk dat onnodig sarcasme. Ik overdreef wat, maar toch. Europese campagne in de jaren '80, opnieuw begin jaren '90, we waren toch wat meer dan een 'bescheiden middenmoter' denk ik, althans zo beleefde ik het. Ik wou maar zeggen, we waren een vaste waarde toen - nu is het allemaal nog zo nieuw, zo jong, zo naief, althans dat vind ik. Verder hadden we toen (jaren '70-'80, zelfs '90) bij topmatchen idd 15000 tot 20000 toeschouwers, iets wat we nu volgens mij nog in geen honderd jaar bijeen krijgen.
no offence, maar jij bent dus zo iemand als de meeste belgen.
Meteen iets ambitieus weglachen als belachelijk en onrealistisch.
Wat als vb kortrijk ons voor is: en het zogezegde onrealistische belachelijke project neerpoot??? TE LAAT VOOR ONS DAN.
Genk was ook nieuw en in opgroei.
AZ ?? elk jaar europees kijk maar eens naar hen historie en dit jaar staan ze 12e na 24 speeldagen. enz.... tal van vb....
En z waregem zijn ambitie is toch ook subtopper worden: spelen voor de top 7 ieder jaar.
Beter 2000 plaatsen bij te nemen: zal niet meer kosten daarvoor: wie weet is het dan ng te klein: als je kijkt naar 10 andere landen : waar ze het nog maar plaatsen en het al blijkt dat het te klein is.
Neem nu europees: spelen tegen vb ajax: en we spelen in waregem: dan is 16 000 zeker niet te groot (te klein eerder). Nu moet je rekenen ons stadion kan maar 8500 man aan: - 1500 a 1600 bezoekers en doe daar nog eens 500 geldonwaardige plaatsen vanaf en kijk waar je aankomt: nog 6500 plaatsen voor z waregem fans: in een niet modern genoeg, ongezellig te sfeerloos stadion.
Veel mensen kijken liever dan GRATIS naar belgacom tv lekker warm binnen en een pint in de hand.
ps: tegen anderlecht vol huis. velen zullen dus ontgoocheld weeral zijn.
http://dommel.dommel.be/DS.pdf