Auteur Topic: Nieuwe shirts  (gelezen 76796 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.306
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #300 Gepost op: juni 06, 2014, 05:04:17 pm »
volgens de laatste modetrends scoorden onze thuistruitjes dit jaar heel goed! afgelopen jaar werd dit aan verschillende stylisten voorgelegd en essevee scoorde bij de betere van de competitie...

Werd in het seizoen dat we 2de eindigde verkozen tot mooiste truitje in eerste. Wat ik nooit begrepen heb.

Offline Kristof73

  • Leden
  • Berichten: 96
  • Essevee!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #301 Gepost op: juni 06, 2014, 08:48:52 pm »
Dat is niet de eerste keer dat je het niet begrijpt
 :D

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #302 Gepost op: juni 08, 2014, 05:44:57 pm »
volgens de laatste modetrends scoorden onze thuistruitjes dit jaar heel goed! afgelopen jaar werd dit aan verschillende stylisten voorgelegd en essevee scoorde bij de betere van de competitie...


Vond het rood mooi, maar waarom die gele rand??
Dat ze al eens beginnen met de kleuren vast te leggen. Probleem is dat het potentieel te klein is om iets specifiek te ontwikkelen. Enkel bij de grote ploegen kan je voldoende shirts op een jaar verkopen.
Gelijk die trainingshirts, uit de standardcollectie van patrick en een logoke op plakken...




Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.306
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #303 Gepost op: juni 21, 2014, 05:16:35 pm »
Woensdag maken ze de nieuwe shirts bekend

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #304 Gepost op: juni 21, 2014, 05:59:41 pm »
Fluo rood en fluo groen

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #305 Gepost op: juni 21, 2014, 06:28:12 pm »
Fluo rood en fluo groen

Da klinkt in ieder geval niet echt positief.
Ben benieuwd!

Zouden het dit keer ook zo grote "tenten" zijn?
Ik herinner me een foto die hier eens stond met de vergelijking tss onze truitjes en die van PSV.
Hopelijk eerder zoals die van PSV
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #306 Gepost op: juni 21, 2014, 07:29:50 pm »
Het zou me verwonderen mochten ze terug met die te grote plastiek uitziende "tenten" of "aardappelzakken" afkomen, zoals voorgaande jaren. De spelers van Essevee zijn ook geen idioten en weten ook wel wat momenteel "in" is op dat vlak. Ik denk ook niet dat zij zullen willen rondlopen met een truitje aan dat hen er doet uitzien als een rondlopende vlag die aan een vlaggenstok wappert
We hebben ondertussen alle ploegen op het WK de revue zien passeren en wat onmiddellijk opvalt (zonder dat je daarom een modefreak moet zijn) is dat alle uitrustingen nauw aansluitend zijn, soms zelfs zeer nauw aansluitend, in die zin dat je in bepaalde gevallen zelfs zou denken dat het truitje iedere minuut zou kunnen scheuren.
Dus Patrick (als het Patrick nog is): je weet wat je te doen staat...toch nog enkele dagen tijd om eventueel het roer om te gooien (want naar verluid wordt de nieuwe uitrusting nog deze week voorgesteld!)
   
« Laatst bewerkt op: juni 21, 2014, 07:32:59 pm door Frank D »

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #307 Gepost op: juni 21, 2014, 08:18:37 pm »
Het zou me verwonderen mochten ze terug met die te grote plastiek uitziende "tenten" of "aardappelzakken" afkomen, zoals voorgaande jaren. De spelers van Essevee zijn ook geen idioten en weten ook wel wat momenteel "in" is op dat vlak. Ik denk ook niet dat zij zullen willen rondlopen met een truitje aan dat hen er doet uitzien als een rondlopende vlag die aan een vlaggenstok wappert
We hebben ondertussen alle ploegen op het WK de revue zien passeren en wat onmiddellijk opvalt (zonder dat je daarom een modefreak moet zijn) is dat alle uitrustingen nauw aansluitend zijn, soms zelfs zeer nauw aansluitend, in die zin dat je in bepaalde gevallen zelfs zou denken dat het truitje iedere minuut zou kunnen scheuren.
Dus Patrick (als het Patrick nog is): je weet wat je te doen staat...toch nog enkele dagen tijd om eventueel het roer om te gooien (want naar verluid wordt de nieuwe uitrusting nog deze week voorgesteld!)
   

Sommige truitjes op het WK zijn echt t? aansluitend.
Maar de trainingstenuetjes van daarnet zijn toch meer aansluitend dan vorig jaar, niet? :)

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.306
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #308 Gepost op: juni 21, 2014, 08:20:33 pm »
Sommige truitjes op het WK zijn echt t? aansluitend.
Maar de trainingstenuetjes van daarnet zijn toch meer aansluitend dan vorig jaar, niet? :)

Vorig jaar waren het gewoon katoenen T-shirts, nu is het synthetische stof.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #309 Gepost op: juni 21, 2014, 08:22:59 pm »
Vorig jaar waren het gewoon katoenen T-shirts, nu is het synthetische stof.

Aha, dat verklaart veel. :P Dat ziet er alleszins al beter uit, nu nog de wedstrijdshirts.
Fel groen fel rood klinkt niet zo veelbelovend. Voordeel is wel dat de tribunes daardoor (op termijn) want opvallender rood-groen zullen kleuren.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.798
  • Essevee!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #310 Gepost op: juni 23, 2014, 01:34:30 pm »
zal dus da rood en groen worden van de truitjes waar ze nu mee trainen

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #311 Gepost op: juni 24, 2014, 04:40:12 pm »
Op twitter staat er op de pagina van Renson een klein stukje van het nieuwe shirt . Maar ik kan hier geen foto plaatsen .

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.306
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #312 Gepost op: juni 24, 2014, 04:44:43 pm »
Op twitter staat er op de pagina van Renson een klein stukje van het nieuwe shirt . Maar ik kan hier geen foto plaatsen .

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #313 Gepost op: juni 24, 2014, 04:51:20 pm »
Oei
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #314 Gepost op: juni 24, 2014, 05:37:07 pm »
Niks meer te zien op Renson Twitter account (ik kan het toch niet vinden) en op het eerste zicht lijkt me dat eerder een "collage" dan een echte foto van het shirt... (zie je aan de kwaliteit van de logo's...)

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #315 Gepost op: juni 24, 2014, 07:48:39 pm »


Zouden dit de nieuwe truitjes niet zijn?
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.306
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #316 Gepost op: juni 24, 2014, 09:33:17 pm »
Het soort groen dat gebruikt wordt vind ik op zich niet lelijk, maar het model van het shirt trekt weer op niets.
Bij die Mitu, daar had precies ne vent van 200 kilo is zijn shirt gezeten..

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #317 Gepost op: juni 24, 2014, 11:16:19 pm »
Het soort groen dat gebruikt wordt vind ik op zich niet lelijk, maar het model van het shirt trekt weer op niets.
Bij die Mitu, daar had precies ne vent van 200 kilo is zijn shirt gezeten..

Waren het de wedstrijdshirts al dan? Dat lijkt me sterk als die morgen (?) pas voorgesteld worden. Vroeger speelden we ook met andere (die lelijke groen-witte) shirts in de voorbereiding.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #318 Gepost op: juni 24, 2014, 11:25:36 pm »

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #319 Gepost op: juni 24, 2014, 11:36:10 pm »
Maar dat zijn niet de nieuwe truitjes , alle man :p
Maak jullie geen zorgen :)