Auteur Topic: Voorbereiding seizoen 2012-2013  (gelezen 58685 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #460 Gepost op: juli 22, 2012, 12:06:04 am »
zwakke match, we missen nog een goede linksbenige centrale verdediger en een duelkrachtige voetballende verdedigende middenvelder, al kan het dat die Malanda op termijn wel de juiste man zou kunnen zijn. In de eerste helft konden alleen Hinostroza, De Fauw, Trajkovski en de ingevallen Colpaert mij bekoren.  Perdichizzi mogen ze van mijn part vanavond nog op den trein terug naar Bruhhe zetten. Na rust hadden we de match iets meer onder controle, mede dankzij de vele wissels bij de Madrilenen. Trajovski kwam steeds meer in de wedstrijd, als Dury die gast nog meer in dienst van de ploeg kan laten spelen, dan gaan we dat miljoen waarschijnlijk meer dan terug verdienen. Malanda zeer goede invalbeurt. Lendric kreeg weinig tijd om hem te bewijzen, net op het einde gaf Delaplace hem te laat een pass om hem alleen voor de keeper te brengen en dit alles zorgde er voor dat hij nogal gefrustreerd was na het laatste fluitsignaal.

Zwak : Hama, Berrier, Leye, Naessens
Nog zwakker : Skulasson, Dhaene
Om te bleiten : Perdichizzi

Wie start er op Standard : dezelfde elf die vandaag starten maar met Colpaert ipv Perdichizzi

Met Dury spelen we alvast realistischer voetbal met als gevolg dat we meer punten zullen pakken.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #461 Gepost op: juli 22, 2012, 01:50:57 am »
Goed voor het vertrouwen, daarmee is ook alles gezegd. Of nee, toch nie, had ne collega mee van't werk die voor FCB supportert, 1-5 vs 2-0 met min of meer vergelijkbare tegenstanders, op zich geen slecht resultaat. De manier waarop kan ommeduur na vorig seizoen mij geen bal meer schelen, 't aantal ballen in't mandje telt. Goe gedaan van SVZW dus.

Buiten het feit dat dien Perdichizzi of hoe heet ie, dringend eens iets aan zijn positiespel mag doen en Berrier en Leye eens mogen beseffen dat voetbal een TEAMsport is en geen DUOsport zie'k het goed zitten voor de competitie. De match in Standard wordt zeer belangrijk, als die gewonnen wordt zal het een mooi seizoen denk ik.
« Laatst bewerkt op: juli 22, 2012, 01:07:12 pm door bvdsteen »

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #462 Gepost op: juli 22, 2012, 07:09:30 am »
Een match zoals gisteren is zoals iedere oefenmatch: van geen belang, het zal volgende week moeten gebeuren. Dury zal ook wel gezien hebben, wat er nog moet gebeuren/veranderen.

Ik denk dat de verdediging en het middenveld geen probleem zullen vormen als tenminste de kwaliteit van hun spel omhoog gaat. Met de spelers die vandaag op het veld stonden (incl Colpaert, excl.Perdichizzi).
Van Trajkovski gaan we volgens mij dit seizoen nog content zijn.

Ik vrees dat veel weer zal opstaan/vallen met de aanval. Een scorende spits...
Jens Naessens...Dury moet dat toch ook zien?

« Laatst bewerkt op: juli 22, 2012, 07:37:02 am door Ranter »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.785
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #463 Gepost op: juli 22, 2012, 08:35:19 am »
het is weer op zijn waregems..klagen en vooral de slechte dingen zien.
Brugge verloor met 1-5 tegen de nummer 13 in Spanje. wij wonnen met 2-0 tegen de nummer 15.
het is toch logisch dat je niet kan domineren tegen een ploeg uit de Spaanse eersteklasse?!!wat verwachten sommigen? dat we individueel meer talent hebben dan die gasten? dat we technisch beter zijn? dat we in balbezit beter zijn? laat me niet lachen.
over onze match: eerste halfuur was echt slecht. centrumverdediging was kaas met gaten (vooral Perdichizzi), Berrier werd niet in het spel betrokken en Bossut deed maar rare dingen en nam foute beslissingen (voorbeeld bal over de grond naar Skulasson waardoor hij in problemen kwam).
Toen Colpaert inviel verbeterde het al meteen.
Tweede helft: iedereen speelde gewoon beter. er zijn er hier die zeggen dat Leye en Berrier samenspelen?!! ik zie het eerder positief en vind dat ze elkaar juist gemakkelijk vinden en er daardoor kansen komen (zie maar kopbal van Leye tegen de deklat).
Bossut heeft hem herpakt. Hinostroza bewijst dat hij talent heeft net zoals Trajkovski enkele malen heeft bewezen dat hij ook langs de flank gevaarlijk kan zijn (mooie acties in tweede helft).
Malanda: wat een beer zeg. vond hem als verdedigende middenvelder super spelen. geeft niet af, bijt zich in de tegenstander, zoekt de gemakkelijkste oplossing, heeft overzicht en nog een goeie pass. Duidelijk serieus talentje.
kvond de bezetting van de ploeg van 65ste tot 75ste minuut het best (Malanda ipv Hinostroza en Delaplace ipv Naessens)
invallers na 75 min: Gounongbe gaat nog wat stutn mogen eten en Lendric kan ook wel duidelijk iets.

Al bij al tevreden over de wedstrijd. Eerste 30 minuten gezien hoe het niet moest en de rest was goed.

aan Dury: waarom iemand als Vandenbroeck er in de 86ste minuut indroppen voor Dhaene?!!

sjiek van Hyland en Mareval dat ze er waren

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #464 Gepost op: juli 22, 2012, 09:02:34 am »
@pit750 : volgens mij hebde gij de match nie gezien : dhaene speelde beresterk en skula was alomtegenwoordig, bovendien ook goed in de opbouw
ik heb vrijdag brugge zien afgaan (en ervan genoten uiteraard...) en zaterdag een goed georganiseerd SV gezien, dat enkel in het eerste halfuur tegen een technisch veel sterkere ploeg in de problemen kwam... De tweede helft werden er heel wat aardige combinaties op de mat gelegd
voor de naessens-kakkers : stop daar toch mee... geloof in eigen jeugdspelers ... hij werkt zich te pletter en leed gisteren zeldzaam balverlies, ook tegen een ploeg die hoog en sterk druk zette op de speler in balbezit... hierbij was de rust en kalmte van hinostrosa aan de bal zeer opvallen...
ik heb er volle vertrouwen in !!!

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 204
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #465 Gepost op: juli 22, 2012, 09:04:41 am »
het is weer op zijn waregems..klagen en vooral de slechte dingen zien.
Brugge verloor met 1-5 tegen de nummer 13 in Spanje. wij wonnen met 2-0 tegen de nummer 15.
het is toch logisch dat je niet kan domineren tegen een ploeg uit de Spaanse eersteklasse?!!wat verwachten sommigen? dat we individueel meer talent hebben dan die gasten? dat we technisch beter zijn? dat we in balbezit beter zijn? laat me niet lachen.
over onze match: eerste halfuur was echt slecht. centrumverdediging was kaas met gaten (vooral Perdichizzi), Berrier werd niet in het spel betrokken en Bossut deed maar rare dingen en nam foute beslissingen (voorbeeld bal over de grond naar Skulasson waardoor hij in problemen kwam).
Toen Colpaert inviel verbeterde het al meteen.
Tweede helft: iedereen speelde gewoon beter. er zijn er hier die zeggen dat Leye en Berrier samenspelen?!! ik zie het eerder positief en vind dat ze elkaar juist gemakkelijk vinden en er daardoor kansen komen (zie maar kopbal van Leye tegen de deklat).
Bossut heeft hem herpakt. Hinostroza bewijst dat hij talent heeft net zoals Trajkovski enkele malen heeft bewezen dat hij ook langs de flank gevaarlijk kan zijn (mooie acties in tweede helft).
Malanda: wat een beer zeg. vond hem als verdedigende middenvelder super spelen. geeft niet af, bijt zich in de tegenstander, zoekt de gemakkelijkste oplossing, heeft overzicht en nog een goeie pass. Duidelijk serieus talentje.
kvond de bezetting van de ploeg van 65ste tot 75ste minuut het best (Malanda ipv Hinostroza en Delaplace ipv Naessens)
invallers na 75 min: Gounongbe gaat nog wat stutn mogen eten en Lendric kan ook wel duidelijk iets.

Al bij al tevreden over de wedstrijd. Eerste 30 minuten gezien hoe het niet moest en de rest was goed.

aan Dury: waarom iemand als Vandenbroeck er in de 86ste minuut indroppen voor Dhaene?!!

sjiek van Hyland en Mareval dat ze er waren

?

Feit dat ze Hinostroza foutief moeten afstoppen bij penalty toont hoe lichtvoetig hij wel is.

Malanda is geen loper, maar zet die maar eens van de bal.  Wat een blokje beton.

Slechtste man: de stadionspeaker

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 5.005
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #466 Gepost op: juli 22, 2012, 10:33:56 am »
Waarom vdb maar inbrengen 86e minuut? Was hij licht geblesseerd mss?
Mijn centrale verdediging toch nog altijd vdb en colpaert..

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #467 Gepost op: juli 22, 2012, 11:53:31 am »
Het komt goed met deze ploeg.  Er lopen 3 parels in wording tussen : Hinostroza, Traikovski en Malanda zijn spelers die hoge toppen zullen scheren en zonder ongelukken vele centjes in het bakje gaan brengen.
Samen met een aantal routiniers zullen we een rustig seizoen draaien en zoals vanouds de groten af en toe sterrekes laten zien!!  Dit allemaal voornamelijk dankzij : DURY !

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.625
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #468 Gepost op: juli 22, 2012, 01:07:22 pm »
conclusie na gisteren .
sammy nog altijd dezelfde soms goed soms paniekerig
perdizz.. zal de bank warm houden
delaplace en hama voor de moment niet in vorm
berrier speelde veel te hoog waardoor hij weinig aan de bal kwam
trajkovski word beter en beter alhoewel hij niet op de juiste plaats staat .
aan naessens maak ik geen woorden meer vuil.
hinostroza en malanda hebben nog (veel)  tijd nodig .
zouden nog een 2 tal versterkingen nodig zijn ,centraal op het middenveld ( sterke beer ,groot loopvermogen)  en goede flankspeler i.p.v. naessens

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #469 Gepost op: juli 22, 2012, 01:58:23 pm »
conclusie na gisteren .
sammy nog altijd dezelfde soms goed soms paniekerig
perdizz.. zal de bank warm houden
delaplace en hama voor de moment niet in vorm
berrier speelde veel te hoog waardoor hij weinig aan de bal kwam
trajkovski word beter en beter alhoewel hij niet op de juiste plaats staat .
aan naessens maak ik geen woorden meer vuil.
hinostroza en malanda hebben nog (veel)  tijd nodig .
zouden nog een 2 tal versterkingen nodig zijn ,centraal op het middenveld ( sterke beer ,groot loopvermogen)  en goede flankspeler i.p.v. naessens

Heb jij ook iets positiefs gezien gisteren ?

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #470 Gepost op: juli 22, 2012, 03:10:04 pm »
Veel gezaag hier, met deze beperkte kern moeten we gewoon het beste er van maken. Leye en Berrier zullen van groot belang zijn, want ze steken er boven uit. We zullen het echte essevee pas zien als het om de knikkers gaat, want oefenwedstrijden zijn niet echt een waarde meter (of het nu tegen 2de,3de of 4de klassers is)

Perdichizzi mja... den bank moet men ook vullen natuurlijk.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #471 Gepost op: juli 22, 2012, 04:51:32 pm »
Veel gezaag hier, met deze beperkte kern moeten we gewoon het beste er van maken. Leye en Berrier zullen van groot belang zijn, want ze steken er boven uit. We zullen het echte essevee pas zien als het om de knikkers gaat, want oefenwedstrijden zijn niet echt een waarde meter (of het nu tegen 2de,3de of 4de klassers is)

Perdichizzi mja... den bank moet men ook vullen natuurlijk.


kadootje van mannaert om zijn eigen miskoop te verdoezelen.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.625
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #472 Gepost op: juli 22, 2012, 06:09:58 pm »
conclusie na gisteren .
sammy nog altijd dezelfde soms goed soms paniekerig
perdizz.. zal de bank warm houden
delaplace en hama voor de moment niet in vorm
berrier speelde veel te hoog waardoor hij weinig aan de bal kwam
trajkovski word beter en beter alhoewel hij niet op de juiste plaats staat .
aan naessens maak ik geen woorden meer vuil.
hinostroza en malanda hebben nog (veel)  tijd nodig .
zouden nog een 2 tal versterkingen nodig zijn ,centraal op het middenveld ( sterke beer ,groot loopvermogen)  en goede flankspeler i.p.v. naessens

Heb jij ook iets positiefs gezien gisteren ?


ja het resultaat en voor de rest niet veel soeps

Offline davke

  • Leden
  • Berichten: 102
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #473 Gepost op: juli 22, 2012, 06:57:54 pm »
ge kunt zo over alles zagen e,vorig seizoen met kalezic,mooi voetbal maar geen overwinningen.nu winnen ze op efficientie en tis weeral ni goe.kdenk da sommige beter na barcelona zouden gaan kijken

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.310
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #474 Gepost op: juli 22, 2012, 07:28:16 pm »
Je weet ook wel dat dit niet zal lukken zo als je speelt tegen pakweg Lokeren, Kortrijk of Cercle he!
Het spel moet beter punt!
Je moet niet zeggen het spel was niet goed, zeg maar eerder, het was slecht! Mede door zwak presteren van bepalende spelers Berrier en Leye. Die zich hier als vedetten wanen.
Berrier moest gisteren eigenlijk altijd rood gehad hebben door na te trappen. En wanneer doe je dat? Als je hier niet graag bent, of als het bij jezelf niet goed loopt.

Natuurlijk waren er positieve punten, zoals de wissel van Perdichizzi voor de 10x betere Colpaert. De sobere cap die altijd een goed niveau haalt, het voetballend vermogen van Hinostroza en de lichtvoetige Trajkovski die nog beter ging spelen als de 2 vedetten eraf gingen. Malanda, die zeker een basisspeler kan worden.


Opvallende aanwezige gisteren, toch voor mij, Eddy Mestdagh


Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #475 Gepost op: juli 22, 2012, 08:20:28 pm »
Voetballend was het niet veel soeps gisteren. Resultaat is het enige positieve.

Dury boort het zelfvertrouwen van Perdichizzi wel helemaal de grond in door hem na 35 minuten te vervangen. Deed destijds bij Gent al eens hetzelfde door Bruzzese te laten opwarmen nadat Boeckx een aantal flaters beging in de wedstrijd tegen Standard. Maar voetbal is hard. Geen compassie.

Hamalainen moet dringend eens een mep in zijn gezicht krijgen. Moet wakker worden. Liefst ontwaken tegen volgende week zondag.

Over Hinostroza wordt hier ook te lyrisch gedaan naar mijn gedacht. Te veel salonvoetballer, te veel minivoetballer. Moet verdorie eens zijn voet durven zetten. Voetballen kan hij, maar duelkracht 0.

Leuke match voor Skulason als je vaststelt dat de ref zijn kaarten thuis heeft laten liggen...

Hoop dat Trajkovski dit seizoen doorbreekt. Signalen zijn alvast heel positief.

Naessens is te weinig op de rechterflank. Je hebt kwaliteiten of je hebt er geen. Of hij nu jeugdspeler is of niet, maakt voor mij geen bal uit. Als je niet goed genoeg bent, hoor je niet thuis in de basis. PUNT

Algemene conclusie: heb 2 oefenmatchen gezien. Boulogne-sur-mer en Vallecano. 2 keer relatief onderliggen, maar toch winnen. Maar de ervaring leert mij dat je nooit conclusies mag trekken uit oefenmatchen.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #476 Gepost op: juli 22, 2012, 08:42:40 pm »
Sluit me volledig aan bij de twee bovenstaande posts.

Wel liever het komend seizoen eens punten pakken met slecht voetbal dan g??n punten pakken met goed voetbal.

Freve

  • Gast
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #477 Gepost op: juli 22, 2012, 08:49:42 pm »
dat ma rap volgende week zondag 18u is :p

Online SVZWSteven

  • Leden
  • Berichten: 401
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #478 Gepost op: juli 22, 2012, 09:43:01 pm »
Voetballend was het niet veel soeps gisteren. Resultaat is het enige positieve.

Dury boort het zelfvertrouwen van Perdichizzi wel helemaal de grond in door hem na 35 minuten te vervangen. Deed destijds bij Gent al eens hetzelfde door Bruzzese te laten opwarmen nadat Boeckx een aantal flaters beging in de wedstrijd tegen Standard. Maar voetbal is hard. Geen compassie.

Hamalainen moet dringend eens een mep in zijn gezicht krijgen. Moet wakker worden. Liefst ontwaken tegen volgende week zondag.

Over Hinostroza wordt hier ook te lyrisch gedaan naar mijn gedacht. Te veel salonvoetballer, te veel minivoetballer. Moet verdorie eens zijn voet durven zetten. Voetballen kan hij, maar duelkracht 0.

Leuke match voor Skulason als je vaststelt dat de ref zijn kaarten thuis heeft laten liggen...

Hoop dat Trajkovski dit seizoen doorbreekt. Signalen zijn alvast heel positief.

Naessens is te weinig op de rechterflank. Je hebt kwaliteiten of je hebt er geen. Of hij nu jeugdspeler is of niet, maakt voor mij geen bal uit. Als je niet goed genoeg bent, hoor je niet thuis in de basis. PUNT

Algemene conclusie: heb 2 oefenmatchen gezien. Boulogne-sur-mer en Vallecano. 2 keer relatief onderliggen, maar toch winnen. Maar de ervaring leert mij dat je nooit conclusies mag trekken uit oefenmatchen.

Volkomen eens met uw analyse, want het draaide 10x beter als Trajkovski op de positie 10 kwam spelen. Ik hoop dat iedereen gezien heeft dat we dringend flankspelers nodig hebben...
Naessens, Delaplace en zelfs trajkovski voldoen niet op deze positie.  Habibou kan dit misschien oplossen voor een stuk, maar die loopt met zijne kop zeker niet meer bij essevee...
Chavarria, DeMul zijn namen die ik hier op dit forum al gelezen heb, maar dit zouden wel extra versterkingen kunnen worden.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #479 Gepost op: juli 22, 2012, 10:02:28 pm »
@pit750 : volgens mij hebde gij de match nie gezien : dhaene speelde beresterk en skula was alomtegenwoordig, bovendien ook goed in de opbouw
ik heb vrijdag brugge zien afgaan (en ervan genoten uiteraard...) en zaterdag een goed georganiseerd SV gezien, dat enkel in het eerste halfuur tegen een technisch veel sterkere ploeg in de problemen kwam... De tweede helft werden er heel wat aardige combinaties op de mat gelegd
voor de naessens-kakkers : stop daar toch mee... geloof in eigen jeugdspelers ... hij werkt zich te pletter en leed gisteren zeldzaam balverlies, ook tegen een ploeg die hoog en sterk druk zette op de speler in balbezit... hierbij was de rust en kalmte van hinostrosa aan de bal zeer opvallen...
ik heb er volle vertrouwen in !!!
D'Haene verkeek zich geregeld op ballen over de verdediging (nogal wat misverstanden met Bossut, gelukkig zonder gevolg), vooral in de eerste helft aan de zijde van Peridichizzi, met inbreng van Colpaert werd dit beter.
Skulasson was inderdaad verdedigend alomtegenwoordig, maar in de opbouw kreeg ik het op mijn heupen van z'n getreuzel en balverlies.