Met dank aan frederick geldof , de lul uit scumcity :
1. deze wedstrijd mocht nooit gespeeld worden
2. de 2 doelpunten kwamen er na een foute ingreep op berrier in het middenveld (bij het eerste doelpunt wordt de bal met de hand door een liersespeler afgesnoept van berrier, aanleiding bij het 2de doelpunt is een duwfout op berrier in het middenveld, met pijnlijk balverlies tot gevolg...)
Hier wil ik (Lierse-sup zijnde) toch nog wel even op reageren
1. veld lag er idd niet zo goed bij, maar iig wel een pak beter als vorig weekend tegen Standard. Arbiter heeft dat veld nu eenmaal goedgekeurd, en het is nu voor beide ploegen zo dat het moeilijk bespeelbaar is. Vind ik wat flauw dat ge dat aanhaalt
2. Bij eerste goal wordt de bal toch niet afgesnoept van Berrier. Sonck dribbelt met wat geharrewar voorbij Berrier, misschien komt de bal heel toevallig tegen de arm/hand. Dat valt zelfs in herhaling op tv moeilijk te zien. Die duwfout waar ge het over hebt bij de 2e tegengoal is een simpele schouderduw. Ge hebt zeker arbiters dat daarvoor durven fluiten, maar het laten doorspelen is toch verdedigbaar. Berrier laat zich wel heel simpel opzijzetten
Ik vind het wel wat kort door de bocht gaan dat ge beweert dat den arbiter een invloed heeft gehad op het resultaat. Zeker na wat wij vorige week tegen Standard hebben meegemaakt
Bovendien, ik zie hier niemand iets zeggen over jullie gelijkmaker, waarbij Leye buitenspel stond. Duidelijk te zien op de samenvatting van rtbf sport (staat op lierse website).
Ik moet wel eerlijk zijn, vooraleer het 2-1 werd heb ik gezegd dat ik blij zou zijn als we zouden wegkomen met een gelijkspel. Want na de 1-1 raakten wij echt niet meer in ons spel, en als ik een ploeg zag winnen waren jullie het wel
Maar wij mogen ook wel eens een keer onverdiend de 3 ptn pakken, dat gebeurt ook niet al te vaak. Voor de rest was t wel een strontmatch ...
In principe zijn we beiden wel gered nu dat Westerlo/STVV hebben verloren, so just put on a happy face