Auteur Topic: [NB] Lierse - Essevee  (gelezen 9483 keer)

Offline Puttie

• Leden
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: februari 12, 2012, 12:07:01 pm »
Heeel triestig van de roo wit supporters, tis gewoon de boel verkloten da jullie doene!!! Komaan; ''dury buitn'' wa zitn jullie wel me under kopke???

Boer Boerie

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: februari 12, 2012, 12:08:35 pm »
Ja, we mogen nog blij zijn da we ze hebben e :)
Die rood witte, wa zouden we zonder doen :p

Offline Soulscream

• Leden
  • Voice of the voiceless!
« Reactie #22 Gepost op: februari 12, 2012, 12:39:46 pm »
We hebben nog 8ptn nodig....

Alsof Westerlo ons ooit nog kan voorbijsteken... komaan?
Ze moeten ons niet voorbijsteken ;) Als ze gelijk aantal punten halen, gaan wij naar PO3 wegens minder gewonnen wedstrijden.

Hun resterende programma:

Anderlecht-Westerlo
Westerlo-Mechelen
Lokeren-Westerlo
Westerlo-Genk
Bergen-Westerlo

Met h??l veel chance halen ze misschien nog 9 punten. Als wij nog 1 keer winnen, is het normaal in de sjakosse :)
Tja zolang het rekenkundig niet zeker is dat we er in blijven, is het bibberen en afwachten...
Anderlecht moet tegen AZ, het is nu te hopen dat Westerlo niet toevallig 3 punten raapt op Anderlecht

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #23 Gepost op: februari 12, 2012, 12:44:20 pm »
Gewoon slecht ja.
De verdediging was nergens. Alleen Brian toonde nog wat inzet.
Op het middenveld was het bij Berrier en Sterckx huilen met de pet op. Alle chance da Delaplace gelopen heeft voor die 2.
Vooraan waren Naessens en Leye niets waard.
Alleen Habib had er blijkbaar goesting in bij die spitsen.

Ook nog een geluk dat Teddy in kwam anders zagen we niets.

En je ziet ook dat Dury nog altijd dezelfde is :P
Vervangen is zijn ding niet.

Trajkovski moest al langer in plaats van Berrier, en Serwy op plaats van Naessens.

All? we zijn weer begonnen met kritiek te geven op iedereen...

Proficiat "Supporter"!

Het is niet altijd het positieve dat moet gezegd worden he de laatste weken.
We kunnen onder Dury ook slechte matchen spelen, en gisteren was er zo een.

Dit was essevee niet waardig, deels door het veld, deels door zwakheid van sterkhouders.
Sparen voor tegen Standard??

Offline neutraal

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #24 Gepost op: februari 12, 2012, 12:52:24 pm »
Ik had reeds vooraf aangehaald dat we de 3 punten nog niet binnen hadden tegen Lierke Plezierke.  Ik zat er dicht bij met mijn 2-2.  Anderzijds zien we dat zowel Westerlo als STVV blijven verliezen.  Ik neem ook de uitspraken van voorzitter Naessens met een korrel zout en laat ze voor wat ze waard zijn.  Zulte - Waregem zal elke wedstrijd moeten knokken, maar eerlijk gezegd zal het wellicht wel goed komen voor wat betreft POII.  Een mindere wedstrijd van Zulte-Waregem op Lierse.

WAEREGHEM

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: februari 12, 2012, 12:58:07 pm »
Gewoon slecht ja.
Op het middenveld was het bij Berrier en Sterckx huilen met de pet op. Alle chance da Delaplace gelopen heeft voor die 2.

Trajkovski moest al langer in plaats van Berrier, en Serwy op plaats van Naessens.

Proficiat "Supporter"!

Dit was essevee niet waardig

Zo slecht was het toch niet? De beste kansen waren voor ons, met een tikkeltje meer geluk winnen we. Wat wil je nog meer eigenlijk...

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #26 Gepost op: februari 12, 2012, 01:11:11 pm »
Gewoon slecht ja.

Proficiat "Supporter"!

Dit was essevee niet waardig

Zo slecht was het toch niet? De beste kansen waren voor ons, met een tikkeltje meer geluk winnen we. Wat wil je nog meer eigenlijk...

Komaan zeg, die eerste helft, was alles behalve 1ste klasse niveau
Van beide kanten wel.
Pompen naar voor, alles wat Lierse en wij konden/wilden doen.

2de helft was dan stukken beter, mede door inbreng Chevalier.

Offline lorro

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #27 Gepost op: februari 12, 2012, 01:23:48 pm »
Met dank aan frederick geldof , de lul uit scumcity :
1. deze wedstrijd mocht nooit gespeeld worden
2. de 2 doelpunten kwamen er na een foute ingreep op berrier in het middenveld (bij het eerste doelpunt wordt de bal met de hand door een liersespeler afgesnoept van berrier, aanleiding bij het 2de doelpunt is een duwfout op berrier in het middenveld, met pijnlijk balverlies tot gevolg...)

Hier wil ik (Lierse-sup zijnde) toch nog wel even op reageren ;)

1. veld lag er idd niet zo goed bij, maar iig wel een pak beter als vorig weekend tegen Standard. Arbiter heeft dat veld nu eenmaal goedgekeurd, en het is nu voor beide ploegen zo dat het moeilijk bespeelbaar is. Vind ik wat flauw dat ge dat aanhaalt ;)

2. Bij eerste goal wordt de bal toch niet afgesnoept van Berrier. Sonck dribbelt met wat geharrewar voorbij Berrier, misschien komt de bal heel toevallig tegen de arm/hand. Dat valt zelfs in herhaling op tv moeilijk te zien. Die duwfout waar ge het over hebt bij de 2e tegengoal is een simpele schouderduw. Ge hebt zeker arbiters dat daarvoor durven fluiten, maar het laten doorspelen is toch verdedigbaar. Berrier laat zich wel heel simpel opzijzetten ;)

Ik vind het wel wat kort door de bocht gaan dat ge beweert dat den arbiter een invloed heeft gehad op het resultaat. Zeker na wat wij vorige week tegen Standard hebben meegemaakt ;) Bovendien, ik zie hier niemand iets zeggen over jullie gelijkmaker, waarbij Leye buitenspel stond. Duidelijk te zien op de samenvatting van rtbf sport (staat op lierse website).

Ik moet wel eerlijk zijn, vooraleer het 2-1 werd heb ik gezegd dat ik blij zou zijn als we zouden wegkomen met een gelijkspel. Want na de 1-1 raakten wij echt niet meer in ons spel, en als ik een ploeg zag winnen waren jullie het wel ;) Maar wij mogen ook wel eens een keer onverdiend de 3 ptn pakken, dat gebeurt ook niet al te vaak. Voor de rest was t wel een strontmatch ...

In principe zijn we beiden wel gered nu dat Westerlo/STVV hebben verloren, so just put on a happy face ;)

WAEREGHEM

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: februari 12, 2012, 01:25:47 pm »
Komaan zeg, die eerste helft, was alles behalve 1ste klasse niveau
Van beide kanten wel. Pompen naar voor, alles wat Lierse en wij konden/wilden doen.

2de helft was dan stukken beter, mede door inbreng Chevalier.

Dat het niet de mooiste of beste wedstrijd was, uiteraard (kijk naar dat veld), maar we spelen (andermaal) beter dan onze tegenstander en rechtstreekse concurrent. Met iets meer geluk - het verhaal van dit seizoen - pakken we 3 in plaats van 0 punten. Niet teveel willen ook...

WAEREGHEM

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: februari 12, 2012, 01:28:35 pm »
Maar wij mogen ook wel eens een keer onverdiend de 3 ptn pakken, dat gebeurt ook niet al te vaak. Voor de rest was t wel een strontmatch ...

Het is eigenlijk wel pijnlijk voor ons dat jullie twee keer winnen tegen ons, zowel thuis als uit, dat zijn de twee overwinningen die jullie meer tellen dan ons. Wat onverdiend 3 punten mislopen betreft, niemand doet 'beter' dan ons dit seizoen, zoveel is duidelijk.

Offline Ranter

• Leden
« Reactie #30 Gepost op: februari 12, 2012, 01:29:41 pm »
En rood en wit
is MARGINAAL!

ja idd die 2de klas was egt erover :d
Die gasten brengen geen meerwaarde op verplaatsing, ok ze maken mss wat sfeer maar wat voor 1, ik hoorde ook af en toe Dury buiten en in 2e klas ist ook plezant. Belachelijke teksten. Voorts kreeg ik ook kritiek op de kleur van mijn sjaal (er zit een beetje geel in amai das erg!) en bij het doelpunt vond het iemand zodanig leuk om een pint in mn nek te kappen, van respect gesproken!  >:(

En tis 1 zatte bende die denken dat ze grappig zijn, triestige gasten...

Randdebielen...

Offline mutske

• Leden
« Reactie #31 Gepost op: februari 12, 2012, 02:33:37 pm »
Allez, het was weer niveau van onze rood wit supporters.
En ook ... Ze zouden beter thuis blijven want als ze een bus inleggen, krijgen we op het einde een penalty tegen. Dus blijf thuis ....

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #32 Gepost op: februari 12, 2012, 03:23:53 pm »
En ook ... Ze zouden beter thuis blijven want als ze een bus inleggen, krijgen we op het einde een penalty tegen. Dus blijf thuis ....
Idd ze blijven beter thuis. Geen meerwaarde, zorgen alleen maar voor irritatie bij de andere supporters.
SV TILL I DIE

Offline fozie

• Leden
  • Mr Gold
« Reactie #33 Gepost op: februari 12, 2012, 03:37:28 pm »
Idd ze blijven beter thuis. Geen meerwaarde, zorgen alleen maar voor irritatie bij de andere supporters.

2
En dan zingen ze nog van de gokchinees enz... :( wuk een bende kiekens.

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #34 Gepost op: februari 12, 2012, 04:28:22 pm »
Heeel triestig van de roo wit supporters, tis gewoon de boel verkloten da jullie doene!!! Komaan; ''dury buitn'' wa zitn jullie wel me under kopke???

Marginaal gedrag kan je best negeren zeker als weldenkende burger ? Normaal komt het verstand met de jaren.  Als het om pubers gaat weet je dat het meestal wel in orde komt met ouder worden. Als het om "volwassenen" gaat die misplaatst arrogant, irritant, achterlijk en dwaas gedrag vertonen kan je je enkel afwenden van zo'n sujetten !
En ze waren allemaal zodanig dronken dat ze zich waarschijnlijk niks herinneren van de wedstrijd.
SV TILL I DIE

Offline Wouter

• Leden
« Reactie #35 Gepost op: februari 12, 2012, 04:37:10 pm »
Niemand opgemerkt dat onze goal valt uit een offsidegeval? Vreemd dat ook de commentator er niet bij stilstond. Op het moment dat De fauw naar Leye kopt, loopt die een klein metertje offside. Maar goed, vooral een spijtige nederlaag.

Offline sv_forever

• Leden
« Reactie #36 Gepost op: februari 12, 2012, 04:41:24 pm »
Maar wij mogen ook wel eens een keer onverdiend de 3 ptn pakken, dat gebeurt ook niet al te vaak.

Ja, ik herinner me dat de thuismatch tegen Lierse de 2-0 onterecht afgekeurd werd en Lierse de minuut erna zelfs de 1-1 scoorde, daaruit hoop putte en op het einde zelfs nog de overwinning meenam. Alleen al hiervoor zou ik het niet erg gevonden hebben indien wij onverdiend de punten bij jullie meenamen. Iedereen heeft altijd de mond vol over het feit dat op het einde van het jaar alles gecompenseerd wordt, maar wij zitten er nog altijd op te wachten. Ik denk dat Standard trouwens het omgekeerde heeft, want ik heb zo het idee dat bijna elke penalty die ze krijgen onterecht is en de tegenstander nooit verdiende penaltys krijgt...

Offline Windraider

• Leden
  • Superboeren
« Reactie #37 Gepost op: februari 12, 2012, 04:42:42 pm »
-Slecht veld
-Slechte Lierse supporters
-Sommige spelers van Essevee SLECHT.
-...

Deze match mocht ten eerste niet doorgaan, forfait score voor ons dus. Ongeloofelijk dat er gespeeld werd op dit veld.
Berrier was zwak, sterckx niet gezien. Goeie invalbeurt Teddy.
Terechte strafschop, dom van D'haene!

Jammer maar helaas, het moest er ooit eens van komen.
Hopelijk kan Francky de spelers klaarstomen voor volgende week!
Mag ik dan weten WELKE spelers er onder niveau waren?
IK vond Berrier niet goed spelen (toen Teddy er in kwam, verbeterde het)
Sterckx vond ik slecht (zal waarschijnlijk aan het veld liggen)
Leye heeft ook nie echt veel ballen geraakt
En Naessens, ja die kon natuurlijk niet weer evengoed spelen als vorige week.

Maar ik ben niet teleurgesteld, het is nog maar de eerste nederlaag in 6 matchen als ik mij niet vergis?
Dus ik ben zeker tevreden, maar gisteren was het toch de minste prestatie van onze 6 matchen denk ik.
Maar om nog maar eens te herhalen, het veld speelde een ZEER grote rol.

Offline bvdsteen

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #38 Gepost op: februari 12, 2012, 05:14:45 pm »
Niet de beste match van den essevee, maarrr Lierse was belachelijk veel slechter. Dit dan nog op hun eigen terrein das bevrozen was. 't viel wel op dat er veel meer rooje tegen de grasmat gingen als gele, ze hadden dus een voordeel.

Dit verlies is nog maar eens compleet onterecht en 't wordt nu wel overduidelijk: ref = Geldhof = verliezen! die eerste goal volgt op nen handsbal van sonck, da feestje mag nooit doorgaan! onterecht affluiten etc etc, die gast ga nooit mijne vriend worden.

Een punt van kritiek wel, als ik mag: als ge all??n voor de keeper komt, moet em der altijd in (de match is gespeeld dan), ik wijs niet met de vinger maar tis meer dan eens voorgevallen. Zelfs tegen ne superkeeper als Kawashima, moet er minstens enen binnen.

Gisteren was wel een hoogdag voor de scheidsrechter, van alle penalty's dat die al tegen ons gefloten heeft, was dit de eerste terechte. Ik kan niet wachten tot als diene Geldhof op zijn pensioen gaat.

En om terug te komen op die Lierse fan, ik ben content voor ulder da je uit de degradatiezone zijt, maar das geen rechtvaardiging voor de gang van zaken gisteren.

Offline SV-boer

• Leden
« Reactie #39 Gepost op: februari 12, 2012, 05:48:51 pm »
Niemand opgemerkt dat onze goal valt uit een offsidegeval? Vreemd dat ook de commentator er niet bij stilstond. Op het moment dat De fauw naar Leye kopt, loopt die een klein metertje offside. Maar goed, vooral een spijtige nederlaag.
Was inderdaad duidelijk offside.
Zelfs bij het schot van De Fauw gaat Habibou naar de bal en hindert ook het zicht van Kawashima. Kon dus 2 keer offside gefloten hebben :)