De fouten beginnen veel vroeger bij de tegengoal, de bal moet men bijhouden, niet wegtrappen of nog proberen een goal te maken, daar heeft Wouter een punt, Bossut zijn uittrappen moeten beter. Een van de verdedegende middenvelders moest mee zijn met Simaeys. Rossini was duidelijk nog niet wedstrijdfit, Pino is geen luie speler, maar als je nog niet fit bent, lukt het niet om direkt meters te lopen en in duel te gaan.
De eerste 30 minuten waren heel goed, zelfs Habibou. Maar toch had ik liever Serwy gezien ipv habibou. We missen al heel het seizoen een beetje geluk, dat is alles.
Berrier heeft in mijn ogen nog alle kwaliteiten, alleen was hij wat moe de laatste 20 25 minuten. Verschil met een andere speler is dat Berrier geen meters moet lopen om dan een schitterende pass te geven, alleen zitten er dan logischer wijs enkele slechtere tussen (dat was ook zo voor zijn vertrek naar Standard), het is gewoon een klasbak en heel de ploeg zal luisteren naar hem, dat zie je nu al, Habibou,Teddy,Delaplace,Naessens ze doen wat Berrier zegt.
Ook ik dacht de eerste helft dat Naessens net dat ietsjes tekort heeft of eerder het nog moet leren, maar het zit er zeker in, dat zag je de tweede helft, laat hem groeien die gast is hongerig,leergierig,inzet, kan ook een bal bijhouden en de goal was heel knap, dit wordt voor ons een heel belangrijke speler.